FP is zo slecht nog niet hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 17:51 schreef jopiede het volgende:
[..]
Beetje raar dat je daar weer besteld, terwijl ze niet binnen komen en je er een refund voor moet aanvragen.. Ik heb ook nog een lopend pakketje, en als die niet binnen 8 dagen op de mat ligt ga ik ook om een refund vragen. Daarna zal ik wel voor andere shops kiezen ipv focalprice
Koop ze maar cedric en maak vervolgens een filmpje van jezelf terwijl je ermee aan het oefenen bent.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
1.komen ze wel aan? (douane)
2.volgens mij is t plasticdus breekt ie al na 1 slag
Hij wil de video liever die publiekelijk hebben en stuurde 'em per DM.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Koop ze maar cedric en maak vervolgens een filmpje van jezelf terwijl je ermee aan het oefenen bent.
Mja, sommige lui kunnen niet zo goed lezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Illegaal spul mag hier toch niet?
True story. Nog geen rare dingen mee beleefd eigenlijk.quote:
->quote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat zijn bij jullie nu eigenlijk nog de 'top sellers', leuke gadgets of handige dingen ofzo?
quote:Lasers (tot 5mW natuurlijk), zaklampen, oordopjes, koptelefoons, microfoons, headsets, snoertjes, kabeltjes, computermuizen, tablets, horloges, zonnebrillen, kleding, afstandbestuurbaar speelgoed, aanstekers, spy-/securitycams, opbergtasjes, screenprotectors en LEDpigs. Alles merkloos of Chinees merk uiteraard. Aanbevelingen/reviews diverse producten hier.
Even berichtje sturen naar de DX supportquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:26 schreef MineraalWater het volgende:
Is het mogelijk om 1 artikel te cancellen bij DX zodat niet mijn hele lijstje gecanceld is?
Bedankt! zal ik straks eventjes doen, Heb zo'n Bluetooth dongle toch iets sneller nodig dan ik had gedachtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Even berichtje sturen naar de DX support
Ik heb nu een bestelling staan bij Sunsky die is nog trager. maar ach ik heb geduld.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ze kiezen ervoor om te splitsen, want je andere dingetjes moeten nog aangeleverd worden.
en als ze daarop gaan wachten KAN het HEEL lang duren
en DX is de sloomste webshop
Nee ze wachten nog op je product.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:13 schreef p0wmia het volgende:
Hoe kom ik achter of mijn bestelling van DX al verzonden is...?
status:
(of current
shipment) On 2/10/2012:
Waiting for Supplier
see all processing steps
Latest Shipment:
by Tracked Air Mail
RA4508*******
Is ie nog verzonden of niet??
Dit staat er trouwens naast...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee ze wachten nog op je product.
hij is deels verzondenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:13 schreef p0wmia het volgende:
Hoe kom ik achter of mijn bestelling van DX al verzonden is...?
status:
(of current
shipment) On 2/10/2012:
Waiting for Supplier
see all processing steps
Latest Shipment:
by Tracked Air Mail
RA4508*******
Is ie nog verzonden of niet??
Ow pardon niet gelezenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:17 schreef p0wmia het volgende:
[..]
Dit staat er trouwens naast...
Shipment Date Tracking Number
2/9/2012 1:09:28 AM RA45087******
Bij je invoice staat shipmentnumber, daar kan je zien wat in welk pakketje zitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:31 schreef p0wmia het volgende:
Deels.. hmm krijg dus straks halve producten binnen:P?
OT: kan ik ergens zien welke producten?
Yes! Bedankt. Helft is verzonden:)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij je invoice staat shipmentnumber, daar kan je zien wat in welk pakketje zit
Ketting was van metaal.quote:
ben je stiekem een vrouw?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Spiegel met ingebouwd beeldschermpje vandaag binnen gekregen, eens kijken of ik van de week tijd heb om 't allemaal in te bouwen in de auto. Kan ik voortaan zonder brokken achteruit rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |