• Als je mee wil doen met de nagelswapdoos, stuur je een PM naar Lindytje en Puckzzz. Zij maken de route. Deze wordt niet vooraf bekend gemaakt. • De Doos moet uiterlijk een week na ontvangst weer op reis zijn. Dit om te voorkomen dat mensen erg lang moeten wachten. Mocht je door vakantie of andere redenen een tijdlang verhinderd zijn, meldt dit dan via PM aan Lindytje of Puckzzz. Dan kunnen zij er voor zorgen dat je eventueel opschuift in de route. • Je haalt minimaal 5 items uit de doos. Dit is om er voor te zorgen dat de variatie er in blijft. Je stopt voor de items die je er uit haalt, ook weer spullen terug. Hierbij ruil je eerlijk • Alle spullen die in de doos gaan, zijn nagelgerelateerd. Onder nagelgerelateerd vallen nagellakken, nailartspullen, nagelverzorging. Dus geen badschuim, parfum, sieraden, snoep, andere cosmetica en make-up, enzovoorts. • Voordat de doos weer op reis kan, stuur je een PM aan Lindytje en Puckzzz met een lijstje wat je er uit haalt en wat je er in stopt. Pas als dit lijstje is goedgekeurd mag je het verslag online zetten. Zonder goedkeuring wordt de nieuwe naam niet vrijgegeven. Het klinkt flauw, maar dit is de enige manier om te waarborgen dat de Doos niet verandert in een troepbak. Zodra deze PM erdoor is krijg je het adres van de volgende eigenaresse. • Je ruilt eerlijk. Geen toffe, unieke, hard to find items tegen HEMA of Essence die iedereen om de hoek kan kopen voor een kruimel. Ook niet tegen tien Essence. HEMA/Essence ruil je tegen iets van HEMA/Essence. Iets wat alleen online te koop is, ruil je voor iets wat ook alleen online te koop is. Veel verscheidene kleuren ruil je voor een andere verscheidenheid aan kleuren, niet voor 6 nudes. Probeer zelf ook te bedenken wat eerlijk ruilen is. Het is ook voor ons niet fijn om jou te moeten vertellen dat je niet eerlijk ruilt. Als je twijfelt over je ruil, neem je contact op met Lindytje en Puckzzz, zij kunnen dan helpen. • De variatie moet gewaarborgd blijven. Als er al twee vijlen in de doos zitten, spreekt het voor zich dat er geen derde bij hoeft. Hetzelfde geldt voor kleuren lak: als er al een paar van dezelfde kleur in zitten, gooi er dan niet nog meer van hetzelfde bij. Dit ging de eerste keer goed mis. En dit is ook de reden dat er nu streng op gecontroleerd wordt. • Om dit alles nog even kracht bij te zetten zullen de mama's steekproefsgewijs degene die de Doos op dat moment heeft vragen een lijst te maken met alles wat er in zit. • Als De Doos bij jou is geweest post je in dit topic een leuk verslagje met foto's over wat je allemaal uit de doos hebt gehaald [*]Het verzenden van de koffer kost 6,75 via TNT post!
Waarom zo streng?
Omdat het nodig blijkt. En om het voor iedereen leuk te houden. Want voor de laatste moet het net zo tof zijn als voor de eerste!
Nog even dit: Als je denkt dat je niet aan de spelregels kan voldoen, moet je je niet aanmelden. Schat dit dus even in. Het is heus niet zo dat er alleen hele dure dingen in de doos mogen, maar als je eigenlijk niets te ruilen hebt, kun je het beter niet doen.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nagelswapdoos 2.0
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen viel de doos van ellende uit elkaar; vandaar de: Nagelswapkoffer
Deelnemers komen met naam in een pot. Elke keer als iemand zich aanmeldt gooi ik haar naam in de pot. Elke keer als de doos verder reist trek ik een nieuwe naam uit de pot!!
AANMELDEN VIA PM BIJ LINDYTJE EN PUCKZZZ!
Game on, girlz!
[ Bericht 0% gewijzigd door Mirjam op 15-02-2012 12:36:11 ]
En jaaaa! Daar was de koffer! Heel stevig ingepakt
Na het verwijderen van alle tape en bubbelplastic zag ik dat de koffer bijna uit z'n voegen barst.
Want wat zit 'ie vol!
Ik had de hele middag niets te doen, dus het grabbelen was begonnen!
Toen ik uit de keuken werd weggestuurd ben ik maar in de woonkamer gaat zitten, waar m'n kat kwam kijken waar ik in hemelsnaam mee bezig was (nee, hij is niet in de koffer geweest ).
Maar, ook daar werd ik weggestuurd Dus boven maar verder gegaan. Alles wat hier weer in de koffer zit, is ondertussen al bekeken en weer ingepakt.
Uiteindelijk mijn keuzes kunnen maken en deze blijven lekker in Almere: H&M - Glitter Purple Color Club - Otherwordly Barry M - Bright Pink Misa - A Sunny Smile Makes Me Go Wild (Echt een geweldig giftig kleurtje ) China Glaze - Peachy Keen Golden Rose - 03
O.P.I. - naamloze mini Essence - High Waist Pink W.I.C. - Shanghai Golden Rose - 11 L.A. Girls - Crowd Surfing Catrice - Pebble Beach Golden Rose - 112
En wat gaat er terug? Dit: Mooi verstopt achter bubbelplastic. Met een mooi kaartje erbij
Ik weet nog niet wie de volgende gelukkige is, dus nog even geduld daarvoor ^^
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
Leuk gedaan Sok! Volgens mij heb ik pebble beach er ook uitgehaald . Zoiets staat me bij tenminste (staat verder nog ongebruikt in de helmer ). Return of the Catrice!
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET! Ik heb keiveel verstand van alles.
Mooie buit Ik zie allemaal lakjes die er niet in zaten toen ik den koffert had Wat een variatie komt er zo in te zitten
No buy? Meh... Who are we kidding! Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende: Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik probeer nu met man en macht dat klote label uit te printen, maar m'n printer werkt niet mee. Morgenmiddag gaat de koffer sowieso naar het postkantoor Ik PM je dan wel het track&trace nummer.
moment: gisteren was ik weg om half 12, de tijd waarop de pakjesman komt. en verdomd , hij was geweest voor iets anders. hij staat net aan de deur, ik doe open, zegt hij 'gisteren was je er niet he? ' normaal ben ik du altijd thuis als hij komt
opi ds bold, china glaze agent lavender, misa pour me something tall and strong, nfu.oh 39, china glaze senorita bonita, illamasqua taint.
deel 2: ( ) essie shorty pants, opi the color to watch, opi espresso your style!, maybelinne mini cherry sweet, opi teas-y does it, opi tickle my france-y, w7 metallic mercury. met 2 bijpassende ringen
Op zondag 19 februari 2012 21:11 schreef RenRen- het volgende: Ik mis een naam van één van de OPI's! Ik wil swatches opzoeken namelijk Oh, heeft W7 een OPI-fles? Lol
Op zondag 19 februari 2012 23:08 schreef Unfckingtitled het volgende: Wauw wat een mooie dingen Mir kan nu weer 2 opi's aan mijn wishlist toevoegen waarvan ik de naam wel kende maar niet wist dat ze zo mooi waren
het verbaasde mij ook wat een moois et nog onder de zon is
Op woensdag 22 februari 2012 19:42 schreef Mirjam het volgende: de koffer is vanmiddag op de post gegaan! feit: hij weegt 9,9 kilo! ik heb dan ook m'n vriend hem op de bus laten doen
oh, en als hij naar 1 van de mama's gaat moet er wat uit denk ik, ik kreeg hem met geen mogelijkheid dicht
leg dus alvast maar een goeie schaar klaar, zoeper, er zit een complete rol tape omheen
Misschien allen de kaarten van deze ronde erin en de spullies van de oude rondes eruit?
wat zit er eiglijks allemaal in de koffer? naast lakjes dus ook kaarten oid? en teken je die kaart of doe je er zelf een leuk kaartje bij? me swapkoffertnoob
Dan moeten we inderdaad goed nadenken over die kaarten, want het is ook wel gevaarlijk voor de lakjes als dat ding zo loodzwaar is.... Stel dat hij eens open zou klappen, dat zou zonde zijn!
Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef zoeperzazke het volgende: Dan moeten we inderdaad goed nadenken over die kaarten, want het is ook wel gevaarlijk voor de lakjes als dat ding zo loodzwaar is.... Stel dat hij eens open zou klappen, dat zou zonde zijn!
geloof me, die klapt nu niet open, maar ik zie wel dat de koffer aan z'n eindje begint te lopen...
De koffer is binnen! Heb er al aardig in zitten snuffelen, maar ben nog even aan het puzzelen wat ik eruit haal en wat ik erin ga doen. Hij is nu wel heel erg leuk hoor, er zitten echt suuuuuuuuuupertoffe lakjes in, jammer genoeg ook een aantal heb-ik-al's van de tofste lakjes Maar ook een heuleboel mooie die ik graag zou willen!
Ik wacht even met een verslagje, omdat ik nog niet zeker weet wat ik erin terug ga stoppen en wat ik wellicht nog in mijn brievenbus kan verwachten deze week
Maar ik had wel een idee voor de kaartjes... Is het misschien leuk om ipv kaartjes in de doos, gewoon een kaartje te schrijven aan de volgende ontvanger (zodra deze bekend is) die dat kaartje dan mag houden? In bijvoorbeeld het vriendenboekje of desnoods 1 extra schriftje kun je al je andere krabbels kwijt die voor iedereen leuk zijn. Dat beperkt de dikte aanzienlijk en het is natuurlijk ook leuk om op zo'n manier een aandenken aan de swapkoffer achter te houden?
Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef zoeperzazke het volgende: Ik wacht even met een verslagje, omdat ik nog niet zeker weet wat ik erin terug ga stoppen en wat ik wellicht nog in mijn brievenbus kan verwachten deze week
Maar ik had wel een idee voor de kaartjes... Is het misschien leuk om ipv kaartjes in de doos, gewoon een kaartje te schrijven aan de volgende ontvanger (zodra deze bekend is) die dat kaartje dan mag houden? In bijvoorbeeld het vriendenboekje of desnoods 1 extra schriftje kun je al je andere krabbels kwijt die voor iedereen leuk zijn. Dat beperkt de dikte aanzienlijk en het is natuurlijk ook leuk om op zo'n manier een aandenken aan de swapkoffer achter te houden?
Ik vind het een goed idee Die kaartjes komen meestal toch op hetzelfde neer... En écht veel draagt het niet bij. Dan is een persoonlijk kaartje naar de volgende misschien wel net zo leuk! Ik ben voor Maar ik wacht de andere reacties ook even af
No buy? Meh... Who are we kidding! Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende: Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
ik ben ook voor Doe nu dan wel even niet mee, maar ga wel weer meedoen natuurlijk. En er moet gewoon wat uit, hij ging hier weg met 8 kilo, 12 swappers geleden
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Anders scan je de huidige kaartjes in voor de mensen die ze nog niet gezien hebben? En die dam PM-en ofzo? (als er dingen op staan die niet hier op Fok hoeven, geen idee wat er op staat natuurlijk )
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Goed idee van de kaartjes!! Als de rest het er ook zo'n beetje mee eens is, wil ik voorstellen dat Zoeper alle kaartjes in een grote vlop propt en naar mij opstuurt. Ik zal dan (denk ik) een digitaal bestand maken van alle kaartjes en de link er naar toe voorin het swapschrift o.i.d. zetten. Dan kan toch iedereen er bij en is de koffer iets leger... Oh, het volle swapschrift, daar zal ik dan hetzelfde mee doen
Noeeezzz !! Mijn autistische-ik vond het erg leuk om op te gaan zoeken van wie ik de lakjes er uit had gehaald
Toen kwam ik er ook achter dat mijn h&m lakje er in is gestopt door een spook !! EEN SPOOK ZEG IK JE !!! Als in: Ik kon hem nergens terug vinden
Goed idee van de kaartjes!! Als de rest het er ook zo'n beetje mee eens is, wil ik voorstellen dat Zoeper alle kaartjes in een grote vlop propt en naar mij opstuurt. Ik zal dan (denk ik) een digitaal bestand maken van alle kaartjes en de link er naar toe voorin het swapschrift o.i.d. zetten. Dan kan toch iedereen er bij en is de koffer iets leger... Oh, het volle swapschrift, daar zal ik dan hetzelfde mee doen
Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef zoeperzazke het volgende: Ik wacht even met een verslagje, omdat ik nog niet zeker weet wat ik erin terug ga stoppen en wat ik wellicht nog in mijn brievenbus kan verwachten deze week
Ik ben voor! Tof idee
Swapkoffert! Het koste wat moeite om hem te vinden onder de rol tape die Mirjam gebruikt had, maar het resultaat mag er wezen, wat een prachtige doos
Hij zit echt supervol!
Dus dat was volop uitpakken, bekijken, en de bubbeltjesfoliedingesen vliegen in het rond!
Na lang graaien en twijfelen den nu: De Buit!
Vlnr:Nfu Oh #50, China Glaze Crackle Oxidized Aqua, China Glaze Code Orange, China Glaze Light As Air, China Glaze Coconet Kisses, Color Club Wicked Sweet.
Models Own Golden Green Beetle Juice, Kleancolor Metallic Mango, OPI Pepes Purple Passion, OPI Not Like The Movies, OPI Last Friday Night en OPI Yodel me on my cellphone
Da's best een boel veel he? Maar ik beloof plechtig dat ik er dan ook weer een heleboel moois voor terug instop, Lindy kan het weten!
Zo, even inpakken en dan de volgende bekend maken die binnenkort bij de brievenbus kan wachten!
Goeie buit zoeper !!!!! Jij hebt 1 van mijn laatste er uit gevist Spees hf straks !!
Op donderdag 1 maart 2012 17:36 schreef zoeperzazke het volgende: De koffert is op reis gegaan! Als het goed is is hij morgen bij Spees De kaartjes etc zijn naar Lindy op de bus gegaan!
Top!!
Ik ben vanaf vrijdagavond weg, dus het digitaliseren van alle kaartjes ed komt pas na de vakantie mensen
Op donderdag 1 maart 2012 21:45 schreef zoeperzazke het volgende: Omdat ik dat altijd aanvink, zodat ik in ieder geval weet door wie een pakketje is aangenomen, Stukje extra veiligheid!
Dan kan ie dus nooit bij de buren? Naja ik ben gewoon thuis hoor, maar maybe niet zo handig voor andere mensen
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2012 21:48:14 ]
Dan kan ie dus nooit bij de buren? Naja ik ben gewoon thuis hoor, maar maybe niet zo handig voor andere mensen
Je buren mogen ook tekenen volgens mij, maar dan kun je bij problemen in elk geval de handtekening opvragen (en volgens mij noteren ze ook de naam van degene die tekent).
Op donderdag 1 maart 2012 21:55 schreef zoeperzazke het volgende: Het is een gewoonte vanuit m'n webshop. In het verleden zo vaak gedoe gehad dat een pakketje niet was afgeleverd, met een handtekening voorkom je dat
Mooie buit ! Volgens mij heb je m'n laatsten er uit gevist
Ohai! Zaterdag was het zo ver! De koffert was bij mij thuis aangekomen. Omdat ik helaas dat weekend amper thuis zou zijn, heb ik hem lekker geinstalleerd op een veilige plek:
Toen hem ik hem zo snel mogelijk open geragd, het vriendenboekje gelezen en het schriftje bekeken. Daarna waagde ik me aan de koffer en mén! Wat zitten er mooie dingen in zeg!
Dit is mijn uiteindelijke keuze geworden:
Models - Disco Mix, Zoya Charla en Nfu-oh 62
Essie - Sew Psyched, CG - Emerald Sparkle, Hamilton - Franken van Spees
2 Catherine Arley Holo's. De paarse is terug de koffer in gegaan want anders ging ik een paarse holo tegen een paarse holo ruilen en dat sloeg nergens op
Toen weer de koffer netjes gerangeerd
En weer wat pwetty's teruggestopt Sorreh, photoskillz, i haz none But look at my pretty nail!
En de koffert gaat nu naaarrrrr.........................
Koffermama Lindy! Voor een inventarisatie and some TLC
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou ook een franken er uit halen.. Maar de jouwe was de enige die er in zat... EN DAN NOG EEN DREK KLEUR Daar hou ik toch heul niet van !
Hij komt idd weer even hier langs! De koffer zit zo goed als aan de tien kilo, dus er moet even geruimd worden... kijk ik meteen even of alle lijsten weer kloppen en dan gaat ie snel weer verder op pad!
De koffer heeft even een kleine rustpauze, ik weet nog niet voor hoe lang. De inhoud van de koffer ligt nu helemaal uitgepakt bij mij thuis. Er is al wat uit gehaald, maar er gaat waarschijnlijk nog meer uit. Er is en grote kans dat de koffer wat compacter gaat worden. In elk geval moet er een nieuwe koffer o.i.d. komen, deze koffer valt langzaam uit elkaar en gaat niet nog vijf rondes mee. Ik ga daar dus naar op zoek! Het kan goed zo zijn dat de koffer iets kleiner wordt met een iets kleinere inhoud. Wat er gebeurt met de lakjes die dan uit de koffer verdwijnen weet ik nog niet. Iemand een briljant idee? De reden om de koffer waar kleiner te maken is ten eerste het gewicht... Hij zat nu alweer bijna aan de tien kilo! Ik heb er een kilo aan lakjes uit gehaald, maar dat zit er zo weer extra in. Zo blijven we bezig Punt twee, de handzaamheid van de koffer. Hij is echt super tof, maar man, wat een onding is het eigenlijk Ook zit er nu zo veel in dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet, vandaar het idee voor een kleinere koffer met een kleiner aanbod, maar met wel alleen hele toffe lakjes er in.
Dit is nu even het plan voor de koffer. Er gaan wat dingen veranderen, maar wat precies is dus nog niet voor 100% duidelijk. Ik hoop dat jullie je hier in kunnen vinden
Heb je nog briljante ideeën of opmerkingen of opmerkingen of ben je het ergens niet mee eens? Let me know
Goed idee van de lakjes die er nog uitgaan, moet jij anders eerst ff kijken wat je zelf wilt houden denk ik? Aangezien je er ook lakjes van jezelf als in gestopt hebt en een nieuwe koffer koopt undso
Op zondag 18 maart 2012 10:54 schreef Lindytje het volgende: Dat is heel lief,maar puckz heeft er ook tijd in gestoken en sq en p-a hebben vorige rondes ook het nodige gedoneerd aan de koffer
Ah, okee. Dan moeten we er iets moois voor verzinnen. Weet alleen nog niet wat haha
Ik ben een keer eerder met princess-A op zoek geweest naar een transportkrat. Die zijn ervoor gemaakt om honderden keren van Groningen en Maastricht te reizen. Een duurzame oplossing. Ik kon toen alleen zo vlug geen goede maat vinden. We hebben bv enkele keren een pinmachine gehuurd en die krijg je dan ook zin zo'n kratje thuisgestuurd, echt ideaal.
Ik vind ook dat de (ex)koffermama's mogen 'grabbelen' en een selectie mogen maken. Hoewel ik wel moet zeggen dat ik vond dat er écht veel tofs en hoge kwaliteits in de koffer zat, dat moet er ook echt inblijven natuurlijk! Maar er zit ook genoeg in dat er best uit kan blijven....
[ Bericht 9% gewijzigd door zoeperzazke op 18-03-2012 12:13:40 ]
Op zondag 18 maart 2012 12:04 schreef zoeperzazke het volgende: Ik ben een keer eerder met princess-A op zoek geweest naar een transportkrat. Die zijn ervoor gemaakt om honderden keren van Groningen en Maastricht te reizen. Een duurzame oplossing. Ik kon toen alleen zo vlug geen goede maat vinden. We hebben bv enkele keren een pinmachine gehuurd en die krijg je dan ook zin zo'n kratje thuisgestuurd, echt ideaal.
Ik vind ook dat de (ex)koffermama's mogen 'grabbelen' en een selectie mogen maken. Hoewel ik wel moet zeggen dat ik vond dat er écht veel tofs en hoge kwaliteits in de koffer zat, dat moet er ook echt inblijven natuurlijk! Maar er zit ook genoeg in dat er best uit kan blijven....
Ook zit er nu zo veel in dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet, vandaar het idee voor een kleinere koffer met een kleiner aanbod, maar met wel alleen hele toffe lakjes er in.
met alleen HTF lakjes bijvoorbeeld? want heb wel toffe lakjes opzij gezet voor de koffer maar sommigen kan je nog wel gewoon kopen via bv TD of nl webshops
met alleen HTF lakjes bijvoorbeeld? want heb wel toffe lakjes opzij gezet voor de koffer maar sommigen kan je nog wel gewoon kopen via bv TD of nl webshops
ik heb nog nie misschien 1 htf. Dat gaat 'm niet worden denk ik aangezien je het dan wel heel erg exclusief maakt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Een tof lakje is way niet hetzelfde als een htf lakje
Frau lipglans heeft het ook regelmatig over mileuvriendelijke verpakkingen voor oogschaduw en douchegel (beide zeer zeker als je supervaak en lang doucht ook nog) , dus ja, het zou kunnen natuurlijk
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Zoeper: wat bedoel je precies met een duurzame koffer eigenlijk? Dat hij het lang vol houdt omdat 'ie stevig is? Of mileuvriendelijk ofzo?
Whaha neejoh ik ben niet zo'n bio-freak. Nee ik bedoel duurzaam in de zin van een slimme stevige krat die ervoor gemaakt is tientallen keren per post vezonden te worden zonder dat hij daarna uit elkaar valt, ipv een doos of (sier)koffer. Dus danis het wel iets duurder maar daar hebben we ook veel profijt van omdat de lakjes er ook het veiligste inzitten.
Frau lipglans heeft het ook regelmatig over mileuvriendelijke verpakkingen voor oogschaduw en douchegel (beide zeer zeker als je supervaak en lang doucht ook nog) , dus ja, het zou kunnen natuurlijk
okey,t was gewoon eenen vraagje en weet wel dat het niet de bedoeling is om een tof lakje eruit te halen en er 10 ''saaie'' voor terug te doen. vind het een goed idee om er een kleinere van te maken met dus wel alleen toffe lakjes. maar als ik de verslagen zo zie dan zie ik er eigenlijk alleen maar toffe lakjes in gaan.
Op maandag 19 maart 2012 09:28 schreef expiratorial het volgende: okey,t was gewoon eenen vraagje en weet wel dat het niet de bedoeling is om een tof lakje eruit te halen en er 10 ''saaie'' voor terug te doen. vind het een goed idee om er een kleinere van te maken met dus wel alleen toffe lakjes. maar als ik de verslagen zo zie dan zie ik er eigenlijk alleen maar toffe lakjes in gaan.
Juist, het is een gigantische koffer, hij zat laatst tegen de 10 kilo aan, vol met merknagellak. Niet om nou arrogant te gaan doen, maar het is geen koffer vol essence ofzo. Dat ding heeft best wel een waarde, los van de tijd die iedereen, en in het bijzonder de mama's, erin steekt. We willen gewoon niet dat het verkeerd terecht komt, en daarom zijn we er gewoon streng mee. Hij is in het verleden al vaker geplunderd door mensen met verkeerde bedoelingen, en daarom willen we mensen eerst leren kennen voordat ze meedoen.
Op donderdag 26 april 2012 13:26 schreef Mss het volgende: Juist, het is een gigantische koffer, hij zat laatst tegen de 10 kilo aan, vol met merknagellak. Niet om nou arrogant te gaan doen, maar het is geen koffer vol essence ofzo. Dat ding heeft best wel een waarde, los van de tijd die iedereen, en in het bijzonder de mama's, erin steekt. We willen gewoon niet dat het verkeerd terecht komt, en daarom zijn we er gewoon streng mee. Hij is in het verleden al vaker geplunderd door mensen met verkeerde bedoelingen, en daarom willen we mensen eerst leren kennen voordat ze meedoen.
Meiden, ik beloof bij deze dat ik na het weekend op zoek ga naar een goede transportkoffer!! Ik heb al wat opties gezien, dus ik denk dat de koffer dan hopelijk volgend weekend weer verder gaat reizen Beloofd
Op donderdag 26 april 2012 13:26 schreef Mss het volgende: Juist, het is een gigantische koffer, hij zat laatst tegen de 10 kilo aan, vol met merknagellak. Niet om nou arrogant te gaan doen, maar het is geen koffer vol essence ofzo. Dat ding heeft best wel een waarde, los van de tijd die iedereen, en in het bijzonder de mama's, erin steekt. We willen gewoon niet dat het verkeerd terecht komt, en daarom zijn we er gewoon streng mee. Hij is in het verleden al vaker geplunderd door mensen met verkeerde bedoelingen, en daarom willen we mensen eerst leren kennen voordat ze meedoen.
Op donderdag 26 april 2012 13:23 schreef Loqi het volgende: behalve dat je, als je een speelgoedkoffer voorstelt, dus ook niet echt in de vorige topics gekeken hebt en lijkt te weten waar t over gaat ofzo
Dat was ook maar sarcastish bedoeld. En natuurlijk heb ik een deel van dit topic en het vorige gelezen. En ik snap ook wel dat hij niet vol zit met catrice en essence.... En dat je m niet aan n wild vreemde mee geeft. Mag ik toch wel van balen. Toch? Ik heb ook gewoon duurdere en betere nagellak dan dat. (Bij mijn vorige bestelling had ik er al een paar dubbel besteld op die te swappen..) Die zal ik dan maar bewaren voor een verjaardag n half jaar in de kast lijkt me ook niet bevordelijk?!
Dat was ook maar sarcastish bedoeld. En natuurlijk heb ik een deel van dit topic en het vorige gelezen. En ik snap ook wel dat hij niet vol zit met catrice en essence.... En dat je m niet aan n wild vreemde mee geeft. Mag ik toch wel van balen. Toch? Ik heb ook gewoon duurdere en betere nagellak dan dat. (Bij mijn vorige bestelling had ik er al een paar dubbel besteld op die te swappen..) Die zal ik dan maar bewaren voor een verjaardag n half jaar in de kast lijkt me ook niet bevordelijk?!
Er is ook een swaptopic waar je lakjes kunt ruilen En nagellak kan je meestal zonder problemen een half jaar en langer bewaren.
Hmmm kan ze bewaren. Mits ze in aanmerking komen om mee te mogen. Het zijn golden rose magellakjes. En had een leuke roze Sally handson. En dacht ook color club.
Op donderdag 26 april 2012 18:22 schreef rosakai het volgende: Hmmm kan ze bewaren. Mits ze in aanmerking komen om mee te mogen. Het zijn golden rose magellakjes. En had een leuke roze Sally handson. En dacht ook color club.
mag ik even opmerken dat golden rose ook niet echt in de beoogde kwaliteit past van lakjes die in de koffer zitten?
Op donderdag 26 april 2012 15:03 schreef Lindytje het volgende: Meiden, ik beloof bij deze dat ik na het weekend op zoek ga naar een goede transportkoffer!! Ik heb al wat opties gezien, dus ik denk dat de koffer dan hopelijk volgend weekend weer verder gaat reizen Beloofd
Kak.... niet aan de koffer gedacht... Mensen ik kom een beetje om in de projecten en vind het echt heel kut dat ik er nog niks voor geregeld heb.... Ik wil jullie nog een paar weekjes geduld vragen als dat mag... Sorry!!!
Op vrijdag 11 mei 2012 00:47 schreef Lindytje het volgende: Kak.... niet aan de koffer gedacht... Mensen ik kom een beetje om in de projecten en vind het echt heel kut dat ik er nog niks voor geregeld heb.... Ik wil jullie nog een paar weekjes geduld vragen als dat mag... Sorry!!!
Nou, vooruit! Omdat je het zo lief vraagt.
Nou, hehe, ik denk dat ik een goede box heb besteld! Het is goed dat ik een eigen kvk-nummer heb, anders kun je die dingen bijna nergens bestellen
Er is er een naar me onderweg nu, waarschijnlijk dinsdag of woensdag bij mij binnen. Ik ben er in totaal nu voor box en verzenden 34 euro aan kwijt, net overgemaakt. Dus, FOR THE LOVE OF GOD!!!!!!! Doe er voorzichtig mee please!!!!
Deze week wordt alles overgeheveld en zaterdag op de meet gaat de koffer mee naar de eerstvolgende nieuwe swappert
Op maandag 2 juli 2012 13:03 schreef Lindytje het volgende: Oh, en een nieuwe excellijst gemaakt worden van de inhoud! Voor het einde van de week is ie weer op pad!
Dat zeg jij ik moet nog maar zien of ik de tijd kan vinden de excel aan te passen. dit is mijn laatste week voor mijn vakantie. dan heb ik het een beetje veel druk....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!