Waarschijnlijk ben je 2x het gewicht van hemquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
ben ik echt niet met je eens, je kan prima ruim in je eiwitten zitten, ikzelf weeg nu 129 kg en zit zo rond de 200/240 g eiwitten....en merk dat dit voldoende is voor een stabiele groei, het is met elk lichaam anders maar eiwitten kunnen eigenlijk nooit kwaad.
Punt is dat je met te hoge eiwitten (wat idd geen kwaad kan) wat minder makkelijk honger/ruimte over laat voor bijvoorbeeld genoeg vet. Te weinig vet in je voedsel doet je hormoonhuishouding niet goed, in het bijzonder je testosteronproductie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
ben ik echt niet met je eens, je kan prima ruim in je eiwitten zitten, ikzelf weeg nu 129 kg en zit zo rond de 200/240 g eiwitten....en merk dat dit voldoende is voor een stabiele groei, het is met elk lichaam anders maar eiwitten kunnen eigenlijk nooit kwaad.
Hij zat er toch niet onder? Of mis ik nou iets?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:47 schreef Luchtkoker het volgende:
Helemaal mee eens. Maar om er nou ver onder te zitten 'omdat je als beginner toch wel groeit', is weer het andere extreme.
Hoezo vind je dat een outlier? Past wel redelijk in de grafiek toch.quote:Overigens ben ik wel benieuwd naar die outlier rechtsonderin bij het testosteron/eiwit grafiekje. Misschien was er wel een reden om die erin te laten. De onderzoeker, Jeff Volek, is zelf bodybuilder, PhD, en heeft lowcarb neigingen - altijd handig om dat te onthouden als je resultaten van z'n onderzoeken ziet.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:02 schreef Autobandje het volgende:
Hoezo vind je dat een outlier? Past wel redelijk in de grafiek toch.
Ja oke met een N van 12 is het wel een beetje discutabel allemaal inderdaad, vooral als je dan van die rare uitbijters hebtquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]da's het hele punt, hoe zou die grafiek eruit hebben gezien als je de outlier eruit had gesloopt?
Die ene proefpersoon skewed de hele grafiek...
Oh, nee ik refereerde nog even naar een andere post op de vorige pagina.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij zat er toch niet onder? Of mis ik nou iets?
Nice, thanks dushiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Nee met honing+walnoten, suikervrije siroop of appel kaneel en rozijnen best lekkor
Heb ik ook last van hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:26 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Dat bankdrukken is echt aids vind ik als ultimate noob boi. Zit ik daar belachelijk te wezen met moeite 20kg aan die stang te pompen, heen en weer zwalken als een malloot met mijn gespierd UITZIENDE armen.Nouja, dan maar mijzelf over mijn ego heen zetten, over een half jaar zal ik er blij mee wezen!
Yea ik zuig ook met de BP. Vind em moeilijker dan de squat/deadlift. Check iigquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:26 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Dat bankdrukken is echt aids vind ik als ultimate noob boi. Zit ik daar belachelijk te wezen met moeite 20kg aan die stang te pompen, heen en weer zwalken als een malloot met mijn gespierd UITZIENDE armen.Nouja, dan maar mijzelf over mijn ego heen zetten, over een half jaar zal ik er blij mee wezen!
Believe meh dat had ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:26 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Als ik ergens een spotter nodig heb dan vraag ik het gewoon, gewoon schijt aan hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik lig nooit echt lekker op dat bankje met mijn schouderbladen ..
In het begin is dat even wennen met die stang stabiliseren etc maar daarna wil je niks anders meer.. Smith is kut.
Ik ga meestal in de smith als ik alleen ben zonder spotter, ik kan hem wel terug leggen maar hoe zwaarder hoe lastiger (plus korten armen plus ik vraag niet aan vreemde mensen of ze willen spotten)
+1quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als ik ergens een spotter nodig heb dan vraag ik het gewoon, gewoon schijt aan hebben.
Alles mag jongen, het is geen opgegeven wet.quote:
Ik ben bang dat rust de beste remedie is. Je wil niet van een licht over belaste een zwaar overbelaste knie maken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:12 schreef CarbonC het volgende:
Heb licht overbelaste knie![]()
Na 1,5 week niet gesquat te hebben weer licht geprobeerd: 8x40, 3x10x70kg.
Maar ik voel het nog steeds iets.
Wat te doen?
- Door squatten/lunges/...
- Leg curl / leg extention (hiermee heb ik geen last) i.p.v. squat etc.
- Even (hoe lang?) geen benen trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |