Tijd om die fitnessinstructeurs te vragen of ze het bordje niet eens willen vervangen...quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:30 schreef CorwinofAmber het volgende:
Hmm google image search op pek-deck levert iets anders op dan het apparaat waar bij ons met grote letters "Pek-deck" bij staat.
Bij ons is het een vertikale bank, met daarboven 2 handvaten aan een grote stang; aan deze stang kun je een gewicht prikken en dit duw je in dezelfde richting en houding als benchpress; met als voordeel, dat je dit apparaat op een minimale hoogte kunt instellen en je dus nooit smoort onder de stang.
Nou idd, belachelijk; misinformatie alom, sorry voor de verwarring heren & dame.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tijd om die fitnessinstructeurs te vragen of ze het bordje niet eens willen vervangen...
Sowieso fitnessintructeurs. Toen ik nog bij de fitforfree trainde lachten de fitnessintructeurs iedereen uit die een verkeerde form had.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tijd om die fitnessinstructeurs te vragen of ze het bordje niet eens willen vervangen...
Nee, chinups en pullups pakken rug en biceps, pec deck/bench pakken borst (en triceps).quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHH DIIIEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
doe ik niethihihihi ben nu primair bezig met chin ups en pull ups, daarna heb ik niet veel kracht meer om te benchen, andersom ook niet trouwens. Volgens mij een kwestie van of/of ipv en/en, right?
Is dit een cutschema of een bulkschema? Voor een bulkschema veel te weinig kcal.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:52 schreef obsama het volgende:
Nog even terugkomend op mijn ranzig in elkaar geflanste schema van gister, heb het nu netter in een xls bestand gestopt (te openen in excel dus). Zou iemand hier een blik op kunnen werken en tips zijn altijd welkom.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FGQ7IDPYNKQE.xlsx
info die misschien handig is:
lengte: 1.95
gewicht: 92 kilo
sport 3x in de week ( ma/wo/vr)
4x in de week voetbal (di/do/za)
lichaamsbouw is ecto.
Hopelijk is het zo beter
heb de website www.voedingswaardetabel.nl als referentie gebruikt.
Rust, zwemmen/sauna/wandelen en pijnstillers in eoa vorm.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat rust de beste remedie is. Je wil niet van een licht over belaste een zwaar overbelaste knie maken.
Geen idee hoe lang dat zou duren, maar als het na anderhalve week al vooruit is gegaan zou ik het nogmaals die tijd geven.
Goeie! Ik denk dat ik dat morgen ook ga kanen! Je doet zeker zalmmoten? (wat wel weer prijzig is maar oh zo lekkor)quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:27 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nomnom:) was benieuwd of vlees veel slechter is dan vis maar dat valt dus mee. Vis is veel goedkoper maar dat proef je ook, koolvis dan.
Straks lekker zalm met broccoli eten en vanavond weer trainen.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef slacker_nl het volgende:
Ha, ga zo m'n eerste maaltijd uit dat anabolic cookbook maken. Alles is gesneden, nu nog de pan in. Wachten tot de rest thuis is en dan kunnen we gaan koken... Ben benieuwd wat de rest ervan gaat vinden. Tis een pittig gerecht voor mensen die pittig niet zo lekker vinden.. muhahaha. Payback voor de zuurkool in het weekend.
Koop dan eerst "1 x 30 Single Servings Sachets Variety (15 smaken!)". Dan kan je een keuze maken. Hoe wil je in godsnaam dat wij jouw smaak kunnen bepalen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:13 schreef LUFC het volgende:
Iemand tips voor whey-smaken? Ga gebruik maken van die aanbieding bij body & fitshop whey + creatine voor 40. Ik heb al banana en chocolade gehad, chocolade was met water echt goor en alleen met melk wel goed te doen. Is aardbei of vanille misschien wat?
Check de spiegel.. maar ik twijfelde in het begin ook, ze hadden beter een fatsoenlijk (kont) plaatje kunnen gebruikenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door slacker_nl op 15-02-2012 18:26:48 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Huh, ik probeerde laatst een keer 80 kg te 1RM'en, ging goed, tweede rep niet gelukt, gewoon stang laten zakken, op je schoot rollen en opstaan. Goed te doen, kleine ecto.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
GodverEerste x ooit BP fail. Laatste rep op 65 kg (niet lachen) lukte niet meer. Lig ik daar
Moest iemand roepen om me te helpen. Zo kut was dat.
Waar maak je je druk om echt. Zolang je maar niet met een volle maag gaat sporten is het allemaal wel best hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:31 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Godver te laat gegeten.
Wanneer eten jullie? Voor het sporten bedoel ik. Anderhalf uur? Een uur voordat je gaat sporten?
Heb net mijn vreten op, en heb een nogal intensieve sportsessie over 20 minuten (en 't borrelt best wel in mijn pensje). Kijk, anders zou ik idd gewoon effe een half uurtje wachten, snapst du?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:35 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om echt. Zolang je maar niet met een volle maag gaat sporten is het allemaal wel best hoor
Dat wist je niet voor je ging eten? Dan had je een kleinere portie kunnen nemen en na het sporten nog 1.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:37 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Heb net mijn vreten op, en heb een nogal intensieve sportsessie over 20 minuten (en 't borrelt best wel in mijn pensje). Kijk, anders zou ik idd gewoon effe een half uurtje wachten, snapst du?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |