Tuurlijk mag dat, mits je niet 5 liter worchestersaus er over heen pleurt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:59 schreef stoeltafel het volgende:
Vraagje over me voeding. De koolvis komt een beetje me strot uit en nu pak ik regelmatig een biefstuk of een lamsrack, dat mag toch allemaal? Merk dat ik vlees zoveel lekkerder vindt. Eet nu 250 gram lende biefstuk met super lekkere marinade van uienpoeder, knofloofpoeder, sambal, worchestersaus en wat zout en peper
Maar daar krijg je kanker vanquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:03 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Je haalt trouwens ook veel voedingsstoffen en eiwitten uit rood vlees
Noob spotters op 80+ kg is ook niet handig; bij geen goede hulp aanwezig is het Pek-deck een goed alternatief.. indien aanwezig in de sportschool, uiteraard.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als ik ergens een spotter nodig heb dan vraag ik het gewoon, gewoon schijt aan hebben.
Er zijn weinig noob spotters hier, maar ik lift ook geen 80+ kg hahah.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:07 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Noob spotters op 80+ kg is ook niet handig; bij geen goede hulp aanwezig is het Pek-deck een goed alternatief.. indien aanwezig in de sportschool, uiteraard.
Voel je je meniscus? Zo ja, niet verder belasten en paar weken wachten. Deze is dan deels beschadigd en je wilt niet dat het scheurt want dat moet dan geopereerd worden zonder ooit volledig te herstellenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:12 schreef CarbonC het volgende:
Heb licht overbelaste knie![]()
Na 1,5 week niet gesquat te hebben weer licht geprobeerd: 8x40, 3x10x70kg.
Maar ik voel het nog steeds iets.
Wat te doen?
- Door squatten/lunges/...
- Leg curl / leg extention (hiermee heb ik geen last) i.p.v. squat etc.
- Even (hoe lang?) geen benen trainen.
Pec-Deck een goed alternatief voor de benchpress??? Nee, totaal niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:07 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Noob spotters op 80+ kg is ook niet handig; bij geen goede hulp aanwezig is het Pek-deck een goed alternatief.. indien aanwezig in de sportschool, uiteraard.
Dit slaat nergens op, totaal andere oefening en belasting.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:07 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Nog nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er zijn weinig noob spotters hier, maar ik lift ook geen 80+ kg hahah.
Is dat die bench die schuin naar boven gaat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:42 schreef Luchtkoker het volgende:
Pec Deck pakt ook je pecs inderdaad, maar zal nooit een vervanging zijn voor bench. Ik zou dan eerder een paar kilo's lichter benchen en een rep eerder stoppen zodat je niet die spotter nodig hebt.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is dat die bench die schuin naar boven gaat?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, zorg er wel voor dat je niet teveel drinkt he.Dan ga je vocht vasthouden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:55 schreef obsama het volgende:
Waarom kan ik mijn post niet editen ?
wou nog even aanvullen dat ik op een dag ongeveer 3 liter water drink (1 tijdens sporten, 2 in rust).
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHH DIIIEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Als je doel is je pecs te trainen, dan kan dat met beide.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Waarom zou pec deck een alternatieve oefening zijn voor bench press?
????quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ok, zorg er wel voor dat je niet teveel drinkt he.Dan ga je vocht vasthouden.
Ik heb ook zoietsquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:52 schreef obsama het volgende:
Nog even terugkomend op mijn ranzig in elkaar geflanste schema van gister, heb het nu netter in een xls bestand gestopt (te openen in excel dus). Zou iemand hier een blik op kunnen werken en tips zijn altijd welkom.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FGQ7IDPYNKQE.xlsx
info die misschien handig is:
lengte: 1.95
gewicht: 92 kilo
sport 3x in de week ( ma/wo/vr)
4x in de week voetbal (di/do/za)
lichaamsbouw is ecto.
Hopelijk is het zo beter
heb de website www.voedingswaardetabel.nl als referentie gebruikt.
2-3 liter is voldoende, ze zegt dat je niet meer dan dat moet drinkenquote:
Nomnom:) was benieuwd of vlees veel slechter is dan vis maar dat valt dus mee. Vis is veel goedkoper maar dat proef je ook, koolvis dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, mits je niet 5 liter worchestersaus er over heen pleurt.
Plebejers zoals ik kunnen niet biefstuk of lamsrack betalen, dus als jij dat kan, zou ik zeggen GA ERVEUR MIEN ZOON
[..]
Maar daar krijg je kanker van![]()
(:@ trek ik me ook niks van aan hoor, heb gisteren ook rookvlees of hoe dat ook heet opgehaald, flikker ik daar wel een eitje bij op)
Volgens mij eet je zo'n 20 a 40 gram eiwitten teveel per dag.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:52 schreef obsama het volgende:
Nog even terugkomend op mijn ranzig in elkaar geflanste schema van gister, heb het nu netter in een xls bestand gestopt (te openen in excel dus). Zou iemand hier een blik op kunnen werken en tips zijn altijd welkom.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FGQ7IDPYNKQE.xlsx
info die misschien handig is:
lengte: 1.95
gewicht: 92 kilo
sport 3x in de week ( ma/wo/vr)
4x in de week voetbal (di/do/za)
lichaamsbouw is ecto.
Hopelijk is het zo beter
heb de website www.voedingswaardetabel.nl als referentie gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |