Geen idee, ik heb hier 23 jaar geleden rijexamen gedaan, toen reed je nog vooral in Arnhem-Noord.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
Trouwens Remlof, jij woont toch in Arnhem he? Heb je een rijbewijs eigenlijk? Want eerst reed ik in Rijswijk, maar nu denk ik dat het misschien makkelijker is om in Arnhem mijn rijexamen te doen. Hoe zie jij dat?
Naar ik me herinner is er al een wapenverbod.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:19 schreef waht het volgende:
[..]
Het is wachten op een wapenverbod. Zal die aap Malema wel een keer voorstellen.
Klopt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok. Toch vind ik dat je yoghurt moet eten ipv op je smoel smeren.
Ik ga 'm niet inkoppen en zeggen wat voor een natuurlijk product je beter op je smoel kan smerenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt.Maar ik vind biologische yoghurt op je smoel smeren nog altijd beter dan voorverpakte op dieren geteste shit kopen.
-weg-quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok. Toch vind ik dat je yoghurt moet eten ipv op je smoel smeren.
Ja had het het gelezen, zieke persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens, zeg enkel dat in Zuid-Afrika het wel gebeurd, exact hetzelfde als wat er in Zimbabwe gebeurde jaren terug, zelfde proces.
Veranderd in "kiss" na een rechtszaak.
AAAALLES verwijderd. Heb helaas dus ook geen favorieten meer enzovoort.quote:
Die heb ik nu volgens mij ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
v9 was nogal buggy, 10 doet het stukken beter.
Mandela is een symbool, meer niet, hij heeft nog macht en werkt dit soort dingen tegen, maar de verwachtingen zijn dat wanneer hij komt te overlijden het hek van de dam is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja had het het gelezen, zieke persoonlijkheid.
Wat is de mening van Mandela over deze idioot? Of is hij te bejaard om nog überhaupt een mening te hebben.
Nice.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:27 schreef De_Nuance het volgende:
Een van de winnaars van de World Press Photo
Extreem-rechts trainingskamp in Zuid-Afrika
[ afbeelding ]
Voor wie?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:28 schreef Drugshond het volgende:
Remmie is weer druk bezig om een note te schrijven.
Valt me nog mee dat ze die man met de handen op z'n rug niet zwart geschminkt hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:27 schreef De_Nuance het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, maar ik heb wel je bukakepic weggeedit nadat je niet op m'n dm reageerdequote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:28 schreef Drugshond het volgende:
Remmie is weer druk bezig om een note te schrijven.
Die trainingskampen zijn voor zelfverdediging, dus dat is niet nodig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze die man met de handen op z'n rug niet zwart geschminkt hebben
Nice in welke zin?quote:
Mag die foto niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb wel je bukakepic weggeedit nadat je niet op m'n dm reageerde
Lekker dreigen met wapens. Doet me denken aanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:27 schreef De_Nuance het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met simpele achterlijke oplossingen doen het helaas vaak goed in de publieke opinie.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mandela is een symbool, meer niet, hij heeft nog macht en werkt dit soort dingen tegen, maar de verwachtingen zijn dat wanneer hij komt te overlijden het hek van de dam is.
Het land is verder in handen van Zuma en Malema, en de meesten van de zwarte bevolking juichen het gewoon toe wat er gebeurd. Malema was regelmatig te horen op de radio toen ik er zat, die kerel uit zoveel van die teksten en niemand zet er vraagtekens bij.
Wacht ff remmie.... ik zie zo snel niet het verschil tussen een stuk tekst wat ik selecteer en een dm.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb wel je bukakepic weggeedit nadat je niet op m'n dm reageerde
Niemand zegt ook maar een van die twee dingen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:31 schreef Tem het volgende:
Gelul dat alle blanken racisten zijn en dat alle zwarten alleen maar uit zijn om blanken om te leggen gaat ook nergens over.
Heh ok, ik heb je er dan ook niet voor genotequote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wacht ff remmie.... ik zie zo snel niet het verschil tussen een stuk tekst wat ik selecteer en een dm.
Ik word soms zo dol van alle statusmeldingen (update, geselecteerde tekst en een dm).
Dus ik klik by default alles weg wat er rechts van mijn scherm gebeurd.
Willekeurige dingen stellen is 90% van POL.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niemand zegt ook maar een van die twee dingen.
Valt ook wel weer tegen, als je kijkt wat Wilders allemaal roept.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mensen met simpele achterlijke oplossingen doen het helaas vaak goed in de publieke opinie.
Gelukkig hebben we in Nederland veel controlemechanismen.
Jawel, je doet altijd voorkomen alsof het daar continue een oorlogsgebied is. En dan komt de andere kant weer met foto's van uitzonderingen die in ieder land plaatsvinden. Waar ze in ZA in ieder geval schijtziek van worden is dat arrogante politiek correcte morele vingertje vanuit Nederland.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niemand zegt ook maar een van die twee dingen.
Niets willekeurig aan, jouw "nice" opmerking gaat ook totaal niet over belichting. En anders zou je het wel anders geformuleerd hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:36 schreef waht het volgende:
[..]
Willekeurige dingen stellen is 90% van POL.
Ach, ik herken enkel een scenario wat vaak geoefend wordt. Of dacht je werkelijk dat ik daarnaast ook maar iets gemeen heb met die extremisten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Niets willekeurig aan, jouw "nice" opmerking gaat ook totaal niet over belichting. En anders zou je het wel anders geformuleerd hebben.
Jouw interpretatie, moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Jawel, je doet altijd voorkomen alsof het daar continue een oorlogsgebied is. En dan komt de andere kant weer met foto's van uitzonderingen die in ieder land plaatsvinden. Waar ze in ZA in ieder geval schijtziek van worden is dat arrogante politiek correcte morele vingertje vanuit Nederland.
Neuh, daarom vroeg ik me ook af wat er nice aan is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:41 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, ik herken enkel een scenario wat vaak geoefend wordt. Of dacht je werkelijk dat ik daarnaast ook maar iets gemeen heb met die extremisten?
Niet? Waarom precies eik niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
Ja het houdt een keer op he, niet iedereen kan op eenzelfde welvaartsniveau leven, dus neem 't maar voor gegeven en ga verder met je leven. Al dat gejank om de minder bedeelden, tijdverspilling.
Omdat niet iedereen gelijk is.quote:
Wie is meer en minder waard dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen gelijk is.
Het gaat niet om meer of minder waard, het gaat om capaciteiten, rolverdeling, omstandigheden etc.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wie is meer en minder waard dan?
De NRC een tokkiekrant vindenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:49 schreef Zienswijze het volgende:
Het NRC is toch een tokkieblad als ik mij niet vergis? Geef mij maar The Economist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |