Geen idee, ik heb hier 23 jaar geleden rijexamen gedaan, toen reed je nog vooral in Arnhem-Noord.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
Trouwens Remlof, jij woont toch in Arnhem he? Heb je een rijbewijs eigenlijk? Want eerst reed ik in Rijswijk, maar nu denk ik dat het misschien makkelijker is om in Arnhem mijn rijexamen te doen. Hoe zie jij dat?
Naar ik me herinner is er al een wapenverbod.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:19 schreef waht het volgende:
[..]
Het is wachten op een wapenverbod. Zal die aap Malema wel een keer voorstellen.
Klopt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok. Toch vind ik dat je yoghurt moet eten ipv op je smoel smeren.
Ik ga 'm niet inkoppen en zeggen wat voor een natuurlijk product je beter op je smoel kan smerenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt.Maar ik vind biologische yoghurt op je smoel smeren nog altijd beter dan voorverpakte op dieren geteste shit kopen.
-weg-quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok. Toch vind ik dat je yoghurt moet eten ipv op je smoel smeren.
Ja had het het gelezen, zieke persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens, zeg enkel dat in Zuid-Afrika het wel gebeurd, exact hetzelfde als wat er in Zimbabwe gebeurde jaren terug, zelfde proces.
Veranderd in "kiss" na een rechtszaak.
AAAALLES verwijderd. Heb helaas dus ook geen favorieten meer enzovoort.quote:
Die heb ik nu volgens mij ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
v9 was nogal buggy, 10 doet het stukken beter.
Mandela is een symbool, meer niet, hij heeft nog macht en werkt dit soort dingen tegen, maar de verwachtingen zijn dat wanneer hij komt te overlijden het hek van de dam is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja had het het gelezen, zieke persoonlijkheid.
Wat is de mening van Mandela over deze idioot? Of is hij te bejaard om nog überhaupt een mening te hebben.
Nice.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:27 schreef De_Nuance het volgende:
Een van de winnaars van de World Press Photo
Extreem-rechts trainingskamp in Zuid-Afrika
[ afbeelding ]
Voor wie?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:28 schreef Drugshond het volgende:
Remmie is weer druk bezig om een note te schrijven.
Valt me nog mee dat ze die man met de handen op z'n rug niet zwart geschminkt hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:27 schreef De_Nuance het volgende:
Een van de winnaars van de World Press Photo
Extreem-rechts trainingskamp in Zuid-Afrika
[ afbeelding ]
Nee hoor, maar ik heb wel je bukakepic weggeedit nadat je niet op m'n dm reageerdequote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:28 schreef Drugshond het volgende:
Remmie is weer druk bezig om een note te schrijven.
Die trainingskampen zijn voor zelfverdediging, dus dat is niet nodig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze die man met de handen op z'n rug niet zwart geschminkt hebben
Nice in welke zin?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |