Jullie? Ik praat geheel voor mezelf. Daarbij kan ik best sympathie opbrengen voor idealen, maar niet zozeer voor mensen die enkel praten en niet doen. Kritiek leveren is immers zo makkelijk, weten wij FOK!kers.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik dacht dat ze moesten stemmen/werken/enz ?
Kunnen jullie het er eerst over eens worden wat de Occu-gekkies moeten doen?
Dan mogen de Occupyers dat ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:55 schreef Copycat het volgende:
En:
[..]
Jullie? Ik praat geheel voor mezelf.
Occupyen is niets doen? Het is ook nooit goedquote:Daarbij kan ik best sympathie opbrengen voor idealen, maar niet zozeer voor mensen die enkel praten en niet doen.
We hebben het over crowdsourcen. Niet ieder individu hoeft alles te weten en alles te doen. Dus jouw kritiek op 1 user is een goedkoop truukje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:03 schreef Copycat het volgende:
Misschien even leren lezen, ik heb het specifiek over Anderson ...
Dit probleem is zo complex dat je niet "eventjes" kan zeggen wat er concreet moet gebeuren. Globaal gezegd moet dit gebeuren:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:53 schreef Copycat het volgende:
Ik vind niet dit, ik vind niet dat ... wat doe je concreet?
En daar kun jij over oordelen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:55 schreef Copycat het volgende:
Jullie? Ik praat geheel voor mezelf. Daarbij kan ik best sympathie opbrengen voor idealen, maar niet zozeer voor mensen die enkel praten en niet doen. Kritiek leveren is immers zo makkelijk, weten wij FOK!kers.
helpen dit soort users niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat had je kunnen voorkomen door vrienden te maken en iets leuks te gaan doen ipv een slechte imitatie van een troll weg te geven.
De NL-neocons betalen niet zo goed meer voor hun propaganda zeker?
Ik heb het helemaal niet over crowd sourcen. Ik heb het heel concreet over genomen individuele acties die het geblaat overschrijden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
We hebben het over crowdsourcen. Niet ieder individu hoeft alles te weten en alles te doen. Dus jouw kritiek op 1 user is een goedkoop truukje.
Zolang je geen concrete zaken kunt benoemen blijf ik van die aanname uitgaan.quote:
Maar wie gaan daar dan inzitten?? Immers er zullen mensen moeten worden aangesteld. Wie gaat die aanstellen en zullen de mensen die het niet eens zijn met de aanstellingen dan niet zeggen dat ze weer zijn aangesteld door dezelfde mensen die al verantwoordelijk zijn voor de huidige malaise? Immers zul je altijd mensen houden met een andere mening.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:08 schreef Dr-Anderson het volgende:
Naar mijn mening moet er een groot internationaal onafhankelijk multidisciplinair wetenschapsteam worden opgezet die onderzoek verricht naar de invloed van overheidsingrijpen (van het drukken van geld tot het tekenen van het ACTA verdrag) op micro, macro en meso niveau. Naar aanleiding van de uitkomsten van dit onderzoek kunnen er concrete aanbevelingen gedaan worden.
Ik ga Papierocratie invoeren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nou Papiertje. Zeg het maar dan. Wat ga JIJ doen?
Occupy = crowdsourcing.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over crowd sourcen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga Papierocratie invoeren.
Lang leve mobiel internet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Overigens vind ik het wel grappig dat mensen die zo erg tegen ACTA zijn nu op internet zitten in plaats van in Amsterdam.
Nog nooit van multitasken gehoord?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]![]()
Ga je gang. Jammer dat je het daar zo druk mee krijgt dat je hier niet meer kunt posten.
Mijn vraag = individueel.quote:
Wetenschapsteam? Vind je dat niet een beetje elitair en on-Occupy? Denk je dat al dat werkschuw occupy-tuig zit te wachten op universitair afgestudeerde die gaan bepalen welke richting we op moeten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:08 schreef Dr-Anderson het volgende:
Naar mijn mening moet er een groot internationaal onafhankelijk multidisciplinair wetenschapsteam worden opgezet die onderzoek verricht naar de invloed van overheidsingrijpen (van het drukken van geld tot het tekenen van het ACTA verdrag) op micro, macro en meso niveau. Naar aanleiding van de uitkomsten van dit onderzoek kunnen er concrete aanbevelingen gedaan worden.
Dat bedoelde ik ook al.... dat kan toch niet, die 'geleerden' steunen elkaar, Goldman Sachs zal zich er wel mee bemoeien en de 'gewone' mens zal weer genaaid worden. Weg met dat wetenschapsteam...power to the people!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wetenschapsteam? Vind je dat niet een beetje elitair en on-Occupy? Denk je dat al dat werkschuw occupy-tuig zit te wachten op universitair afgestudeerde die gaan bepalen welke richting we op moeten?
Daar gaat het dus misquote:
Kennelijk, want daar komt maar geen antwoord op. Wel typisch.quote:
Nee hoor. Gewoon logisch als je de verkeerde vraag stelt. Daarom zei ik al: goedkoop truukje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kennelijk, want daar komt maar geen antwoord op. Wel typisch.
Okay ... dus als ik benieuwd ben hoe een schreeuwer zelf concreet iets doet aan die o zo vermaledijde situatie waarin we ons met z'n allen bevinden, is dat een goedkoop trucje?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee hoor. Gewoon logisch als je de verkeerde vraag stelt. Daarom zei ik al: goedkoop truukje.
Eerlijk is eerlijk, Heartz is aanwezigquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar wie gaan daar dan inzitten?? Immers er zullen mensen moeten worden aangesteld. Wie gaat die aanstellen en zullen de mensen die het niet eens zijn met de aanstellingen dan niet zeggen dat ze weer zijn aangesteld door dezelfde mensen die al verantwoordelijk zijn voor de huidige malaise? Immers zul je altijd mensen houden met een andere mening.
Overigens vind ik het wel grappig dat mensen die zo erg tegen ACTA zijn nu op internet zitten in plaats van in Amsterdam.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Heartz is aanwezig
Ik probeer mijn mening zo gefundeerd en onderbouwd mogelijk weer te geven. Als jij dit schreeuwen noemt, prima.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay ... dus als ik benieuwd ben hoe een schreeuwer zelf concreet iets doet aan die o zo vermaledijde situatie waarin we ons met z'n allen bevinden, is dat een goedkoop trucje?
Wel lekker makkelijk pareren zo, zonder antwoord te hoeven geven.
Maar hoe weet je zeker dat ze er nu staat en niet nog in bed ligt te ronken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vertelde ze gisteren toch?
Nee. Je verzaakt erin en als we heel uitgebreid aangeven hoe je dat beter kunt doen zodat we gefundeerde discussiestof hebben, ga je klagen over ons. De onderbouwing blijft uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:28 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Ik probeer mijn mening zo gefundeerd en onderbouwd mogelijk weer te geven.
Nou, als ik afga op wat ze hier post denk ik dat ze er echt aanwezig is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar hoe weet je zeker dat ze er nu staat en niet nog in bed ligt te ronken?
'Ze' als in Occupy? Want daarover heb ik persoonlijk ook al een aantal keer uitleg gegeven. Als je dat niet begrepen hebt, vraag dan door tot je het wel begrijpt. Of erken dat de beweging buiten je denkkader valt, en leg dit topic naast je neer. Blijven hameren op iets dat je niet begrijpt gaat je begrip niet helpen en saboteert de pogingen van anderen om een goede discussie hieromtrent te houden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Gray ik wil best wel eens een keer leuk discussiëren over dit onderwerp maar zolang niemand kan aangeven waar ze voor staan houdt het op.
Dat soort reacties helpen inderdaad niet.quote:Tevens:
[..]
helpen dit soort users niet.
Tactiek? Het is geen gevecht, of oorlog...quote:Verder zeggen ze dat Occupy bezig is met het benoemen van dingen die fout zijn. Dat is hun doel. Dat moet kunnen. Maar als ik die criteria hanteer en aangeef wat er kut is aan Occupy dan is het trollen? Ik hanteer slechts dezelfde tactiek als overige users hier doen.
Afbeeldingen kunnen een goede schets geven van de situatie, zoals de foto's van Lavenderr. Ik vertrouw op de users dat zij een goede inschatting maken hiervan. Overigens is de grote hoeveelheid propaganda middels afbeeldingen al 10 ofzo topics niet meer voorgekomen. Laten we ook daar niet bij stil blijven staan.quote:In het kader van een goede discussie zou je bijvoorbeeld kunnen stellen dat het 'hit and run met betrekking tot het plaatsen van plaatjes ook moet stoppen, immers discussieer je dan niet.
Maar waarom krijg ik dan zo weinig reactie op mijn toch wel uitgebreide posts omtrent verbeteringen voor Occupy. Of alternatieven voor Occupy? Ik deel de mening met anderen dat je weinig nuttige bijdragen hebt in dit topic, behalve dan topic-kicks met herhaaldelijk fitten op welbekende fouten.quote:Kortom, aan mijn postgedrag kun je afzien hoe het topic ervoor staat. Gaat men onzin lullen, plaatjes plakken of op de man spelen, dan zal ik daarin meegaan.
Is er een goede open discussie waarbij BEIDE partijen enigszins openstaan voor argumenten, dan zal ik ook hier mijn bedrage aan leveren. Echter zodra een bepaalde kant zich als 'alwetend en/of beter' gaat profileren dan houdt dat op.
Doen we. Zie het resultaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:35 schreef Gray het volgende:
[..]
'Ze' als in Occupy? Want daarover heb ik persoonlijk ook al een aantal keer uitleg gegeven. Als je dat niet begrepen hebt, vraag dan door tot je het wel begrijpt.
Is dit een verkapte "Donder op, we vinden je lastig"?quote:Of erken dat de beweging buiten je denkkader valt, en leg dit topic naast je neer.
Ik klaag over helemaal niemand, al helemaal niet over jou.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Je verzaakt erin en als we heel uitgebreid aangeven hoe je dat beter kunt doen zodat we gefundeerde discussiestof hebben, ga je klagen over ons. De onderbouwing blijft uit.
Ik denk dat niemand goed in de materie zit en dat dat het grote probleem is. Vandaar ook mijn aanbeveling voor een multidisciplinair, internationaal, onafhankelijk onderzoeksteam.quote:Dat is inderdaad antwoord ontwijken. Vertel eens, waarom doe je dat? Zit je niet goed in de materie?
Maar dat is zoals ik Occupy ervaar...zij roepen ook dat alles anders moet maar komen niet met oplossingen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:35 schreef Gray het volgende:
Maar dat je kritiek op Occupy hebt is heel begrijpelijk, en zelfs terecht. Dat zullen veel mensen erkennen. Maar wanneer je alleen maar op de negatieve zaken wijst en niet op mogelijke verbeterpunten, eventueel met een voorstel, lijkt het alsof je aan azijnpissen doet, of trollen. Het helpt de discussie ook niet vooruit, want je blijft stilstaan bij dezelfde punten.
Ik doel meer op papiertje, die plaatst continue dezelfde foto en doet niet anders dan 'hit and run'.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:35 schreef Gray het volgende:
Afbeeldingen kunnen een goede schets geven van de situatie, zoals de foto's van Lavenderr. Ik vertrouw op de users dat zij een goede inschatting maken hiervan. Overigens is de grote hoeveelheid propaganda middels afbeeldingen al 10 ofzo topics niet meer voorgekomen. Laten we ook daar niet bij stil blijven staan.
Ik heb na je verzoek al twee mooie berichten geplaatst, vervolgens zie ik alleen maar oneliners dus ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:35 schreef Gray het volgende:
Maar waarom krijg ik dan zo weinig reactie op mijn toch wel uitgebreide posts omtrent verbeteringen voor Occupy. Of alternatieven voor Occupy? Ik deel de mening met anderen dat je weinig nuttige bijdragen hebt in dit topic, behalve dan topic-kicks met herhaaldelijk fitten op welbekende fouten.
Nonsens. Ze komen niet met oplossingen die jou aanstaan. Jij bent namelijk nog steeds een geconditioneerde loonslaaf (we zijn allemaal loonslaven) die nog steeds niet heeft begrepen wat kapitalisme aan schade heeft aangericht.quote:Maar dat is zoals ik Occupy ervaar...zij roepen ook dat alles anders moet maar komen niet met oplossingen.
Het gaat niet om waar de Occupy op zit te wachten. Het gaat ook niet om een richting te bepalen. Het gaat om een helder inzicht in een complex probleem.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wetenschapsteam? Vind je dat niet een beetje elitair en on-Occupy? Denk je dat al dat werkschuw occupy-tuig zit te wachten op universitair afgestudeerde die gaan bepalen welke richting we op moeten?
Jep, dit is goeie kritiek.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
@ dr. Anderson:
Als ik je goed begrijp dan vind je dat de overheid op sommige punten minder actie moet ondernemen en op andere punten juist wel meer moet ingrijpen? Hartstikke mooi. En je vind daarbij dat ze zich moeten laten leiden door de inhoud en niet door politieke sentimenten? Nog beter.
Het enige probleem is dat iedereen daarbij andere prioriteiten heeft en op andere punten een krachtige overheid nodig vindt en andere vrijheden wil. Wat jij doet is eigenlijk alleen maar aangeven dat onze regering niet jouw politieke steun heeft. Niet boeiend en totaal niet wat Occupy zegt te roepen.
En dan heb je na 4 maanden Occupiën het heldere inzicht. En dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:46 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Het gaat niet om waar de Occupy op zit te wachten. Het gaat ook niet om een richting te bepalen. Het gaat om een helder inzicht in een complex probleem.
Is al 100x voorbij gekomen hoor.quote:
Och schat. Ik was inderdaad wat te kort door de bocht.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:40 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Ik klaag over helemaal niemand, al helemaal niet over jou.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
btw, mijn emmertje is vol. Ik ben weg. bah!
Ik was al gewaarschuwd door een zekere user dat dit zou gebeuren maar top, het is binnen twee dagen bewezen.
[FEEDBACK] Ik zit in BNW hoera!
Ik ga wel posten in topics waar men wel tegen kritiek kan.
Ik ga wel een discussie aan met mensen die EN uitdelen en dan vervolgens zelf niet als een verongelijkte Duitser naar de mods rennen als ze het niet meer aankan....gadverdamme, stront is er niets bij.
Zum kotsen.
huilerdquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
btw, mijn emmertje is vol. Ik ben weg. bah!
Ik was al gewaarschuwd door een zekere user dat dit zou gebeuren maar top, het is binnen twee dagen bewezen.
Ik ga wel posten in topics waar men wel tegen kritiek kan.
Ik ga wel een discussie aan met mensen die EN uitdelen en dan vervolgens zelf niet als een verongelijkte Duitser naar de mods rennen als ze het niet meer aankan....gadverdamme, stront is er niets bij.
Zum kotsen.
Simpelweg een concreet antwoord op de vraag wat jij actief doet om veranderingen aan te brengen daar waar wij struisvogels verzaken.quote:
Niet mee eens. Hij had daar een goed punt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |