Jullie? Ik praat geheel voor mezelf. Daarbij kan ik best sympathie opbrengen voor idealen, maar niet zozeer voor mensen die enkel praten en niet doen. Kritiek leveren is immers zo makkelijk, weten wij FOK!kers.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik dacht dat ze moesten stemmen/werken/enz ?
Kunnen jullie het er eerst over eens worden wat de Occu-gekkies moeten doen?
Dan mogen de Occupyers dat ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:55 schreef Copycat het volgende:
En:
[..]
Jullie? Ik praat geheel voor mezelf.
Occupyen is niets doen? Het is ook nooit goedquote:Daarbij kan ik best sympathie opbrengen voor idealen, maar niet zozeer voor mensen die enkel praten en niet doen.
We hebben het over crowdsourcen. Niet ieder individu hoeft alles te weten en alles te doen. Dus jouw kritiek op 1 user is een goedkoop truukje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:03 schreef Copycat het volgende:
Misschien even leren lezen, ik heb het specifiek over Anderson ...
Dit probleem is zo complex dat je niet "eventjes" kan zeggen wat er concreet moet gebeuren. Globaal gezegd moet dit gebeuren:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:53 schreef Copycat het volgende:
Ik vind niet dit, ik vind niet dat ... wat doe je concreet?
En daar kun jij over oordelen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:55 schreef Copycat het volgende:
Jullie? Ik praat geheel voor mezelf. Daarbij kan ik best sympathie opbrengen voor idealen, maar niet zozeer voor mensen die enkel praten en niet doen. Kritiek leveren is immers zo makkelijk, weten wij FOK!kers.
helpen dit soort users niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat had je kunnen voorkomen door vrienden te maken en iets leuks te gaan doen ipv een slechte imitatie van een troll weg te geven.
De NL-neocons betalen niet zo goed meer voor hun propaganda zeker?
Ik heb het helemaal niet over crowd sourcen. Ik heb het heel concreet over genomen individuele acties die het geblaat overschrijden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
We hebben het over crowdsourcen. Niet ieder individu hoeft alles te weten en alles te doen. Dus jouw kritiek op 1 user is een goedkoop truukje.
Zolang je geen concrete zaken kunt benoemen blijf ik van die aanname uitgaan.quote:
Maar wie gaan daar dan inzitten?? Immers er zullen mensen moeten worden aangesteld. Wie gaat die aanstellen en zullen de mensen die het niet eens zijn met de aanstellingen dan niet zeggen dat ze weer zijn aangesteld door dezelfde mensen die al verantwoordelijk zijn voor de huidige malaise? Immers zul je altijd mensen houden met een andere mening.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:08 schreef Dr-Anderson het volgende:
Naar mijn mening moet er een groot internationaal onafhankelijk multidisciplinair wetenschapsteam worden opgezet die onderzoek verricht naar de invloed van overheidsingrijpen (van het drukken van geld tot het tekenen van het ACTA verdrag) op micro, macro en meso niveau. Naar aanleiding van de uitkomsten van dit onderzoek kunnen er concrete aanbevelingen gedaan worden.
Ik ga Papierocratie invoeren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nou Papiertje. Zeg het maar dan. Wat ga JIJ doen?
Occupy = crowdsourcing.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over crowd sourcen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga Papierocratie invoeren.
Lang leve mobiel internet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Overigens vind ik het wel grappig dat mensen die zo erg tegen ACTA zijn nu op internet zitten in plaats van in Amsterdam.
Nog nooit van multitasken gehoord?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]![]()
Ga je gang. Jammer dat je het daar zo druk mee krijgt dat je hier niet meer kunt posten.
Mijn vraag = individueel.quote:
Wetenschapsteam? Vind je dat niet een beetje elitair en on-Occupy? Denk je dat al dat werkschuw occupy-tuig zit te wachten op universitair afgestudeerde die gaan bepalen welke richting we op moeten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:08 schreef Dr-Anderson het volgende:
Naar mijn mening moet er een groot internationaal onafhankelijk multidisciplinair wetenschapsteam worden opgezet die onderzoek verricht naar de invloed van overheidsingrijpen (van het drukken van geld tot het tekenen van het ACTA verdrag) op micro, macro en meso niveau. Naar aanleiding van de uitkomsten van dit onderzoek kunnen er concrete aanbevelingen gedaan worden.
Dat bedoelde ik ook al.... dat kan toch niet, die 'geleerden' steunen elkaar, Goldman Sachs zal zich er wel mee bemoeien en de 'gewone' mens zal weer genaaid worden. Weg met dat wetenschapsteam...power to the people!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wetenschapsteam? Vind je dat niet een beetje elitair en on-Occupy? Denk je dat al dat werkschuw occupy-tuig zit te wachten op universitair afgestudeerde die gaan bepalen welke richting we op moeten?
Daar gaat het dus misquote:
Kennelijk, want daar komt maar geen antwoord op. Wel typisch.quote:
Nee hoor. Gewoon logisch als je de verkeerde vraag stelt. Daarom zei ik al: goedkoop truukje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kennelijk, want daar komt maar geen antwoord op. Wel typisch.
Okay ... dus als ik benieuwd ben hoe een schreeuwer zelf concreet iets doet aan die o zo vermaledijde situatie waarin we ons met z'n allen bevinden, is dat een goedkoop trucje?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee hoor. Gewoon logisch als je de verkeerde vraag stelt. Daarom zei ik al: goedkoop truukje.
Eerlijk is eerlijk, Heartz is aanwezigquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar wie gaan daar dan inzitten?? Immers er zullen mensen moeten worden aangesteld. Wie gaat die aanstellen en zullen de mensen die het niet eens zijn met de aanstellingen dan niet zeggen dat ze weer zijn aangesteld door dezelfde mensen die al verantwoordelijk zijn voor de huidige malaise? Immers zul je altijd mensen houden met een andere mening.
Overigens vind ik het wel grappig dat mensen die zo erg tegen ACTA zijn nu op internet zitten in plaats van in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |