Dat is zéker waar !quote:Op zondag 12 februari 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
Soms is het wel makkelijk, als je iets kwijt wilt, een oude tv of zo, je zet hem op straat en tien minuten later is hij wegJe hoeft niet te wachten tot de grof vuil mannen komen.
is ook...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
deze komt mij t natuurlijks over.. Je hebt meer van die mannen die als vrouw model spelen.
totdat het plafond naar beneden stortte en de kachel ontplofte, maar dit terzijde...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is zéker waar !
En vroeger heb ik ook héél wat gevuilnisbakkengerast voor de eerste zolderkamer![]()
en voor het andere huis waar we daarna in kwamen, nah jah.. huis, het stond al op de
lijst om afgebroken te wordenmaar het was wel een huis met een plee, keuken
en een douche![]()
Luxe man
Ik zit hier in de ouderenreeks, Dus ik ben ineens zo dement als een deur.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat nam je dan allemaal mee?
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zit hier in de ouderenreeks, Dus ik ben ineens zo dement als een deur..
Nee, maar echt ik nam altijd alles mee onder die criteria. Kun je het gebruiken en zit het los?
Maar ik kwam hier jaren terug in de winter wonen. We kwamen uit het bos en ik zag op de terugweg een folie over iemands auto. Dus ik wilde dat pakken, want handig voor onze auto. Ryan was verbijsterd en werd boos. Mocht niet. En ook wel potplanten, tuintoestandjes. Ik keek altijd met een oog of het mee te nemen was. Mocht nooit.
Nu jaren later ben ik juist omgedraaid en juist fel op dat je van andermans spullen af moet blijven.
Dat dievenoog is ook helemaal weg trouwens. Fietsen staan open, achterdeur staat altijd open.
Ik vind dat een heel fijne manier van leven. Maar ik heb het wel moeten leren. In Amsterdam was ik schoffie.
Hoeveel Fokkers heb je ''ontmoet'' daar?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:19 schreef Staal het volgende:
Dat was in de winter van 2005. In september was de vijf jaar meet.
Niet dat ik er heen zou gaanquote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
is er elk jaar een 5 jaars meet ofzo? Of was dat ''vroeger'' ?
Dat is niet meer.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
is er elk jaar een 5 jaars meet ofzo? Of was dat ''vroeger'' ?
Ah... oké, was zeker geen succesquote:Op zondag 12 februari 2012 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is niet meer.
We zijn ooit begonnen met een 2-jaarsmeet en daarna nog een 5-jaarsmeet.
Als dat andere mokkel kan strijken vind ik het bestquote:Op zondag 12 februari 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En wat is jullie mening hierover ?
Polygamie toestaan?
Een veld vol jongetjes met een paar meisjes.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoeveel Fokkers heb je ''ontmoet'' daar?
Ah.... een soort van jubileum dus...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Een veld vol jongetjes met een paar meisjes.
Breuls is eigenlijk de enige die me is bijgebleven omdat hij in een kleurige bloes onwijs vriendelijk was. Die was heel sociaal. En Brighteyes zat toen tussen die brei aan jongetjes. Ze viel me op.
De vijf jaar meet was ter ere van het vijfjarig bestaan van FOK!
Van mij mag alles in de liefde. Geen probleem.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En wat is jullie mening hierover ?
Polygamie toestaan?
Dus Ryan mag er nog wel eentje bij?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Van mij mag alles in de liefde. Geen probleem.
Maar ter voorkoming van misbruik moet er ook geen financiele winst aanhangen w.m.b.
Ryan mag er best eentje bij, hij mag er een harem bij maar dan kap ik ermee.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus Ryan mag er nog wel eentje bij?
Dankje.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:32 schreef Staal het volgende:
Een veld vol jongetjes met een paar meisjes.
Dat klopt want we waren er al begin middag. Was maar tien minuten. Yvonne was in het wit en kwam aan toen wij weggingen.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Kan me jou en Ryan ook niet herinneren daar.
Deze post gemist.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
deze komt mij t natuurlijks over.. Je hebt meer van die mannen die als vrouw model spelen.
Oh, die arme jongen. Die speelde zo goed de slechterik, die heeft echt moeten afzien.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:58 schreef golfer het volgende:
Rob van Hulst speelde dr.Erik ofzo in MCW en die heeft nu een bedrijfje die op de Wallen rondleidingen geeft.
Hier nog een ouwe website van De Mot:quote:Op maandag 13 februari 2012 00:55 schreef Staal het volgende:
Please log in to continue.
Ik heb mijn FB al een hele poos geleden weggedaan.
Lekker handigquote:Op maandag 13 februari 2012 00:40 schreef golfer het volgende:
Ah, oké.
Ik had nog een URL van die meeting waar allemaal foto's op stonden, maar die werkt helaas niet meer:
http://qyroz.home.xs4all.nl/fok/5jaarmeet/
Al lang, ik zit hier al vanaf kwart over 7 (op mijn werk).quote:Op maandag 13 februari 2012 08:58 schreef Maes het volgende:
![]()
Al mensen wakker? Waarschijnlijk allemaal alweer aan het werk.
Ik ben ook nog nooit echt werkloos geweest, ik heb al 3 faillisementen meegemaakt (ik trek het aan zekerquote:Op maandag 13 februari 2012 09:49 schreef Maes het volgende:
Ik ben blij dat je er zo positief instaatIk doe ook administratief werk en ik moet zeggen ik ben nog nooit zonder werk geweest.
Zo te lezen is er een afvloeiingsregeling en daar zou ik goed gebruik van maken mocht het zover komen.
Sterkte daarmee! Als je wat meekrijgt dan heb je in ieder geval een tijdje "lucht".quote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Vanavond is er bij ons een vergadering over de sluiting van de vestiging. Ik weet al dat ik in augustus overcompleet ga worden. Heb er lang genoeg gewerkt voor een redelijke regeling, dat wel.
Ik zal wel een zeikerd zijn maar wat een manier is dit zeg.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Al lang, ik zit hier al vanaf kwart over 7 (op mijn werk).
Spannende dag vandaag: ik kreeg een email van de OR over de ontslagronde die momenteel bezig is, als ik vanavond gebeld wordt dan ben ik de lulIn maart is er nog een belronde, dus als ik vanavond niet wordt gebeld heb ik dan nog een kans om eruit te vliegen.
Ook al zo naar, sterkte! Enquote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Vanavond is er bij ons een vergadering over de sluiting van de vestiging. Ik weet al dat ik in augustus overcompleet ga worden. Heb er lang genoeg gewerkt voor een redelijke regeling, dat wel.
Ik ben nu 4 weken thuis (kleine operatie, niks aan de hand) en ik mag niet zoveel doen en tot nu toe verveel ik me ook niet. Dus ik denk dat ik ook wel kan gaan wennen aan nietsdoenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit echt werkloos geweest, ik heb al 3 faillisementen meegemaakt (ik trek het aan zeker) en heb altijd binnen een paar weken weer nieuw werk gevonden. Maar een paar maandjes nietsdoen zou ik helemaal niet erg vinden
[..]
Zo ging het vorige keer wel inderdaad. Als er een grote map op tafel lag dan wist je al hoe laat het was... dan vloog je eruit. Als er alleen maar een envelopje lag dan wist je dat je mocht blijven.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zal wel een zeikerd zijn maar wat een manier is dit zeg..
Het is uiteraard al bekend wie kan blijven en wie niet maar dan mag je de hele avond net als een puber die zijn diploma afwacht naast je telefoon gaan zitten? Vind dat wel grof eigenlijk. Roep de mensen dan gewoon op kantoor voor een normaal gesprek. Het is al naar genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |