is ook...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
deze komt mij t natuurlijks over.. Je hebt meer van die mannen die als vrouw model spelen.
totdat het plafond naar beneden stortte en de kachel ontplofte, maar dit terzijde...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is zéker waar !
En vroeger heb ik ook héél wat gevuilnisbakkengerast voor de eerste zolderkamer![]()
en voor het andere huis waar we daarna in kwamen, nah jah.. huis, het stond al op de
lijst om afgebroken te wordenmaar het was wel een huis met een plee, keuken
en een douche![]()
Luxe man
Ik zit hier in de ouderenreeks, Dus ik ben ineens zo dement als een deur.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat nam je dan allemaal mee?
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zit hier in de ouderenreeks, Dus ik ben ineens zo dement als een deur..
Nee, maar echt ik nam altijd alles mee onder die criteria. Kun je het gebruiken en zit het los?
Maar ik kwam hier jaren terug in de winter wonen. We kwamen uit het bos en ik zag op de terugweg een folie over iemands auto. Dus ik wilde dat pakken, want handig voor onze auto. Ryan was verbijsterd en werd boos. Mocht niet. En ook wel potplanten, tuintoestandjes. Ik keek altijd met een oog of het mee te nemen was. Mocht nooit.
Nu jaren later ben ik juist omgedraaid en juist fel op dat je van andermans spullen af moet blijven.
Dat dievenoog is ook helemaal weg trouwens. Fietsen staan open, achterdeur staat altijd open.
Ik vind dat een heel fijne manier van leven. Maar ik heb het wel moeten leren. In Amsterdam was ik schoffie.
Hoeveel Fokkers heb je ''ontmoet'' daar?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:19 schreef Staal het volgende:
Dat was in de winter van 2005. In september was de vijf jaar meet.
Niet dat ik er heen zou gaanquote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
is er elk jaar een 5 jaars meet ofzo? Of was dat ''vroeger'' ?
Dat is niet meer.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
is er elk jaar een 5 jaars meet ofzo? Of was dat ''vroeger'' ?
Ah... oké, was zeker geen succesquote:Op zondag 12 februari 2012 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is niet meer.
We zijn ooit begonnen met een 2-jaarsmeet en daarna nog een 5-jaarsmeet.
Als dat andere mokkel kan strijken vind ik het bestquote:Op zondag 12 februari 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En wat is jullie mening hierover ?
Polygamie toestaan?
Een veld vol jongetjes met een paar meisjes.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoeveel Fokkers heb je ''ontmoet'' daar?
Ah.... een soort van jubileum dus...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Een veld vol jongetjes met een paar meisjes.
Breuls is eigenlijk de enige die me is bijgebleven omdat hij in een kleurige bloes onwijs vriendelijk was. Die was heel sociaal. En Brighteyes zat toen tussen die brei aan jongetjes. Ze viel me op.
De vijf jaar meet was ter ere van het vijfjarig bestaan van FOK!
Van mij mag alles in de liefde. Geen probleem.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En wat is jullie mening hierover ?
Polygamie toestaan?
Dus Ryan mag er nog wel eentje bij?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Van mij mag alles in de liefde. Geen probleem.
Maar ter voorkoming van misbruik moet er ook geen financiele winst aanhangen w.m.b.
Ryan mag er best eentje bij, hij mag er een harem bij maar dan kap ik ermee.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus Ryan mag er nog wel eentje bij?
Dankje.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:32 schreef Staal het volgende:
Een veld vol jongetjes met een paar meisjes.
Dat klopt want we waren er al begin middag. Was maar tien minuten. Yvonne was in het wit en kwam aan toen wij weggingen.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Kan me jou en Ryan ook niet herinneren daar.
Deze post gemist.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
deze komt mij t natuurlijks over.. Je hebt meer van die mannen die als vrouw model spelen.
Oh, die arme jongen. Die speelde zo goed de slechterik, die heeft echt moeten afzien.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:58 schreef golfer het volgende:
Rob van Hulst speelde dr.Erik ofzo in MCW en die heeft nu een bedrijfje die op de Wallen rondleidingen geeft.
Hier nog een ouwe website van De Mot:quote:Op maandag 13 februari 2012 00:55 schreef Staal het volgende:
Please log in to continue.
Ik heb mijn FB al een hele poos geleden weggedaan.
Lekker handigquote:Op maandag 13 februari 2012 00:40 schreef golfer het volgende:
Ah, oké.
Ik had nog een URL van die meeting waar allemaal foto's op stonden, maar die werkt helaas niet meer:
http://qyroz.home.xs4all.nl/fok/5jaarmeet/
Al lang, ik zit hier al vanaf kwart over 7 (op mijn werk).quote:Op maandag 13 februari 2012 08:58 schreef Maes het volgende:
![]()
Al mensen wakker? Waarschijnlijk allemaal alweer aan het werk.
Ik ben ook nog nooit echt werkloos geweest, ik heb al 3 faillisementen meegemaakt (ik trek het aan zekerquote:Op maandag 13 februari 2012 09:49 schreef Maes het volgende:
Ik ben blij dat je er zo positief instaatIk doe ook administratief werk en ik moet zeggen ik ben nog nooit zonder werk geweest.
Zo te lezen is er een afvloeiingsregeling en daar zou ik goed gebruik van maken mocht het zover komen.
Sterkte daarmee! Als je wat meekrijgt dan heb je in ieder geval een tijdje "lucht".quote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Vanavond is er bij ons een vergadering over de sluiting van de vestiging. Ik weet al dat ik in augustus overcompleet ga worden. Heb er lang genoeg gewerkt voor een redelijke regeling, dat wel.
Ik zal wel een zeikerd zijn maar wat een manier is dit zeg.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Al lang, ik zit hier al vanaf kwart over 7 (op mijn werk).
Spannende dag vandaag: ik kreeg een email van de OR over de ontslagronde die momenteel bezig is, als ik vanavond gebeld wordt dan ben ik de lulIn maart is er nog een belronde, dus als ik vanavond niet wordt gebeld heb ik dan nog een kans om eruit te vliegen.
Ook al zo naar, sterkte! Enquote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Vanavond is er bij ons een vergadering over de sluiting van de vestiging. Ik weet al dat ik in augustus overcompleet ga worden. Heb er lang genoeg gewerkt voor een redelijke regeling, dat wel.
Ik ben nu 4 weken thuis (kleine operatie, niks aan de hand) en ik mag niet zoveel doen en tot nu toe verveel ik me ook niet. Dus ik denk dat ik ook wel kan gaan wennen aan nietsdoenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit echt werkloos geweest, ik heb al 3 faillisementen meegemaakt (ik trek het aan zeker) en heb altijd binnen een paar weken weer nieuw werk gevonden. Maar een paar maandjes nietsdoen zou ik helemaal niet erg vinden
[..]
Zo ging het vorige keer wel inderdaad. Als er een grote map op tafel lag dan wist je al hoe laat het was... dan vloog je eruit. Als er alleen maar een envelopje lag dan wist je dat je mocht blijven.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zal wel een zeikerd zijn maar wat een manier is dit zeg..
Het is uiteraard al bekend wie kan blijven en wie niet maar dan mag je de hele avond net als een puber die zijn diploma afwacht naast je telefoon gaan zitten? Vind dat wel grof eigenlijk. Roep de mensen dan gewoon op kantoor voor een normaal gesprek. Het is al naar genoeg.
Ah, jij zit extern. Dat is wel beter want dan heb je geen last van een nare werksfeer.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo ging het vorige keer wel inderdaad. Als er een grote map op tafel lag dan wist je al hoe laat het was... dan vloog je eruit. Als er alleen maar een envelopje lag dan wist je dat je mocht blijven.
Ik vind dit niet zo een ramp, dat je gebeld kunt worden, anders zou ik hiervoor apart naar kantoor moeten komen. En ik weet dat ze het dan zo zouden plannen dat het buiten werktijd zou zijn...
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Na het jaar overcompleet zal er niet veel overblijven van de regeling. Ze willen alles wat ik dan krijg aftrekken van m'n oprotpremie. Tegelijkertijd zijn de eisen qua sollicitatie's strenger dan bij het UWV. Met dank aan het verraad door de vakbonden.
Hoe bedoel je dat precies? Zonder details te hoeven weten, wat is het verschil tussen regeling en oprotpremie? Dat is toch hetzelfde?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Na het jaar overcompleet zal er niet veel overblijven van de regeling. Ze willen alles wat ik dan krijg aftrekken van m'n oprotpremie. Tegelijkertijd zijn de eisen qua sollicitatie's strenger dan bij het UWV. Met dank aan het verraad door de vakbonden.
Je oprotpremie (tenminste in mijn geval) wordt bepaald aan de hand van je dienstjaren. Bij de meesten komt het uit op meer dan een jaarloon (al dik 12 jaar geen nieuwe vaste contracten meer gegeven). Dat is voor als je vrijwillig vertrekt voordat de vestiging sluit. Soms geven ze zelfs nog een extra premie mee. Doe je dat, dan heb je geen WW rechten meer (vrijwillig ontslag). Als de vestiging sluit wordt je overcompleet, een andere status. Iedere maand 'salaris' die je krijgt als je overcompleet bent wordt afgetrokken van je opgebouwde oprotpremie. Vertrek je 'vrijwillig' tijdens dat jaar overcompleet zijn dan krijg je het restant uitgekeerd. Ben je na een jaar nog niet vertrokken dan verhuis je naar het UWV en krijg je het restant wat nog niet in de vorm van salaris aan je is uitgekeerd overgemaakt. Voor het geval er nog iets over is. Een aantal collega's hebben hun premie al gecasht en zijn opgestapt zonder dat ze een andere baan hadden gevonden. Lijkt me niet verstandig.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? Zonder details te hoeven weten, wat is het verschil tussen regeling en oprotpremie? Dat is toch hetzelfde?
je hebt het in de vorm van een soort lijfrente of pensioenBV laten uitkeren?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:10 schreef Soury het volgende:
Ik ben na 23 jaar op straat gezet en kreeg een leuk bedrag mee. Nodig had ik het niet direct.
Het staat vast en mocht ik het nodig hebben kan ik mezelf uit laten keren, als een salaris voor mezelf zeg maar. Ik betaal er nu ook geen belasting over. Het is zaak om je goed voor te laten lichten.
Ik ben bij gouden handdruk goed voorgelicht. Elke situatie is anders, ik had een redelijk spaarpotje en kon wel even voort. Als ik nu niet snel een baan vind ga ik het aanspreken, liever bewaar ik het voor mijn (nog) oudere dag
Ah dit zal in mijn geval niet zo gaan: je wordt ontslagen en krijgt dan een bedrag mee volgens de kantonrechtersformule. Plus nog iets extra's geloof ik. Je kunt ook, als je dat wilt, bemiddeling krijgen bij het zoeken naar een andere baan, maar de kosten daarvoor worden dacht ik dan betaald uit het bedrag dat je meekrijgt.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je oprotpremie (tenminste in mijn geval) wordt bepaald aan de hand van je dienstjaren. Bij de meesten komt het uit op meer dan een jaarloon (al dik 12 jaar geen nieuwe vaste contracten meer gegeven). Dat is voor als je vrijwillig vertrekt voordat de vestiging sluit. Soms geven ze zelfs nog een extra premie mee. Doe je dat, dan heb je geen WW rechten meer (vrijwillig ontslag). Als de vestiging sluit wordt je overcompleet, een andere status. Iedere maand 'salaris' die je krijgt als je overcompleet bent wordt afgetrokken van je opgebouwde oprotpremie. Vertrek je 'vrijwillig' tijdens dat jaar overcompleet zijn dan krijg je het restant uitgekeerd. Ben je na een jaar nog niet vertrokken dan verhuis je naar het UWV en krijg je het restant wat nog niet in de vorm van salaris aan je is uitgekeerd overgemaakt. Voor het geval er nog iets over is. Een aantal collega's hebben hun premie al gecasht en zijn opgestapt zonder dat ze een andere baan hadden gevonden. Lijkt me niet verstandig.
Nee weer anders. Het is een stamrecht verzekering. Ik kan niet inééns 20.00 opnemen voor een boot ofzo. Maar ik kan wel mezelf uitkeren per maand, en dat bedrag is flexibel. Vraag niet te veel want ik heb er verder de ballen verstand van. Na dat ik dit heb besloten heb ik de papieren nog met een belasting deskundige laten na kijken. Kost wat maar wel waard. Voor mij de juiste keuze iig.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
je hebt het in de vorm van een soort lijfrente of pensioenBV laten uitkeren?
Aha.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:55 schreef Soury het volgende:
Nee weer anders. Het is een stamrecht verzekering. Ik kan niet inééns 20.00 opnemen voor een boot ofzo. Maar ik kan wel mezelf uitkeren per maand, en dat bedrag is flexibel. Vraag niet te veel want ik heb er verder de ballen verstand van. Na dat ik dit heb besloten heb ik de papieren nog met een belasting deskundige laten na kijken. Kost wat maar wel waard. Voor mij de juiste keuze iig.
Dat laatste heeft mijn vriend, pardon manquote:Op maandag 13 februari 2012 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
je hebt het in de vorm van een soort lijfrente of pensioenBV laten uitkeren?
Geen idee? Ik hoef het ook maar aan te spreken als mijn ww vervalt, wat ik voor wil zijn. Ik had mijn post aangepast. Ik had vanmiddag een sollicitatie gesprek. Maar dan nog heel triest dat als ik word aangenomen ik nog minder verdien dan mijn uitkeringquote:Op maandag 13 februari 2012 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha.
En dat bedrag dat je jezelf uitkeert wordt dan niet in mindering gebracht op je WW-uitkering?
Lekker dat je het niet hoeft aan te spreken. Leuk spaarpotje dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:07 schreef Soury het volgende:
Geen idee? Ik hoef het ook maar aan te spreken als mijn ww vervalt, wat ik voor wil zijn. Ik had mijn post aangepast. Ik had vanmiddag een sollicitatie gesprek. Maar dan nog heel triest dat als ik word aangenomen ik nog minder verdien dan mijn uitkering![]()
Maar als je maar weer in de werkmolen zit, hoe verdomde lastig is het.
Wat wel gebeurd als ik me laat uitkeren het gewon als salaris word gezien en dan betaal ik daar de lasten over. Lijkt me eerlijk, nu trek ik rente.
Ik ben 48. En ja het is verdomde moeilijk. Ik voel me 20.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker dat je het niet hoeft aan te spreken. Leuk spaarpotje dus.
Enne..ik weet niet hoe jong/oud je bent, maar het is momenteel sowieso lastig iets nieuws te vinden met deze stugge arbeidsmarkt.
[quote]Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker dat je het niet hoeft aan te spreken. Leuk spaarpotje dus.
Enne..ik weet niet hoe jong/oud je bent, maar het is momenteel sowieso lastig iets nieuws te vinden met deze stugge arbeidsmarkt.
Het kan nog net. Ik heb mijn laatste baan gekregen toen ik al 53 was.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:40 schreef Soury het volgende:
Ik ben 48. En ja het is verdomde moeilijk. Ik voel me 20.Qua werken. Het gaat erg slecht wat werk zoeken. Ik ben al ziels blij als ik word uitgenodigd voor een gesprek.
Ik blijf hopen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Het kan nog net. Ik heb mijn laatste baan gekregen toen ik al 53 was.
Ik al 4.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:17 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook nog nooit echt werkloos geweest, ik heb al 3 faillisementen meegemaakt
Voorlopig goed nieuws dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben gisteren niet gebeld, nu begin maart afwachten.
quote:
Dankjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:40 schreef Maes het volgende:
Fijn Karina, ondanks dat je het zelf niet echt erg had gevonden
ECHT zoeken is toch behoorlijk lastig in combinatie met een fulltime baan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
DankjeHet is hier zo rustig dat ik heel graag iets anders wil. Wat ik al zei: van de zomer maar eens ECHT gaan zoeken.
jeujquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
CarO en Noek zijn onderweg![]()
Blij dat ze mijn advies tegen jetlag gevolgd hebben en om 11:15u al aan de witte wijn zaten![]()
Zo'n advies heb ik ooit ook eens gevolgd : een borrel tegen vliegangst.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
CarO en Noek zijn onderweg![]()
Blij dat ze mijn advies tegen jetlag gevolgd hebben en om 11:15u al aan de witte wijn zaten![]()
Ze hebben helemaal geen vliegangstquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:03 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Zo'n advies heb ik ooit ook eens gevolgd : een borrel tegen vliegangst.
Ben dóóódziek van geweest !
Vroeger wel, toen je de op Schiphol gekochte fles nog gewoon in het vliegtuig open mocht maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Dus drank helpt tegen een jetlag?
Er werd juist gewaarschuwd tegen alcohol toen wij naar Aus vlogenHad ik dat advies maar genegeerd, dan had ik mss wel geslapen
Ook veel water drinkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:38 schreef Lois het volgende:
Vliegen droogt uit. Alcohol ontrekt vocht aan je lichaam. Die 2 samen is minstens knallende koppijn.
Vroegah ging ik op dinsdagavond gezellig naar mn stamkroeg tot half 2 snachts en dan rond 6 uur moest ik mn bed weer uit om te gaan werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:44 schreef Lois het volgende:
Vroeger! vroeger, toen ik niet bijna 40 was kon ik dat allemaal gewoon hebben, vliegen en drank
Je bent nog lang geen 40.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:44 schreef Lois het volgende:
Vroeger! vroeger, toen ik niet bijna 40 was kon ik dat allemaal gewoon hebben, vliegen en drank
Oh ja, het was Valentijnsdagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:49 schreef Lois het volgende:
Ik moet er toch aan wennen hè![]()
Bijna 40, geen enkel kaartje van een secret Valentijn én ik woon bij mijn moeder!
I love my life
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:49 schreef Lois het volgende:
Ik moet er toch aan wennen hè![]()
Bijna 40, geen enkel kaartje van een secret Valentijn én ik woon bij mijn moeder!
I love my life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |