Ik heb er ook niets tegen in te brengen.quote:
Echt als ze dit toestaan, Ga ik gewoon mijn eigen legertje fokkenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets tegen in te brengen.
Huwelijk was iets traditioneels met bij ons een christelijk sausje.
Dat kunnen we weleens los laten.
Denk er om, als het fout gaat wordt het een hoop kinder en partner alimentatiequote:Op zondag 12 februari 2012 22:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt als ze dit toestaan, Ga ik gewoon mijn eigen legertje fokken
Risico van het vak...quote:Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Denk er om, als het fout gaat wordt het een hoop kinder en partner alimentatie
Wie moet die dan betalen? En voor welke kinderen?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef Daniel1976 het volgende:
Denk er om, als het fout gaat wordt het een hoop kinder en partner alimentatie
Dat dit voor jou zo werkt, wil niet zeggen dat dit voor iedereen zo werkt.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef Aliana het volgende:
Slecht idee.
Uit delen ontstaat jaloezie> uit jaloezie ontstaat haat> uit haat ontstaat.. Moord!![]()
Vooral als je ook nog wapens in huis mag hebben.
Dat is deels omdat meerdere partners hebben not done is.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:16 schreef practics het volgende:
over 100 jaar is dit normaal, kost alleen wat tijd..
Dan het huwelijk op zich, dat zou ook nog wel verdwijnen.
Deze wereld switchen mensen gewoon van partner, en dat word alleen maar erger...
Dat is een keus die je zelf maakt. En niet alle schoonmoeders zijn vervelend. Toch ?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Slecht idee.
Polygamie heeft als heel vervelende bijwerking dat je dan ook meerdere schoonmoeders krijgt...
Nee hoor, mensen mogen best een relatie hebben met meerdere mensen, maar dan kan je gewoon niet trouwen.. boeiend?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat dit voor jou zo werkt, wil niet zeggen dat dit voor iedereen zo werkt.
En omdat dit voor jou misschien zo werkt wil je andere mensen de keuzevrijheid maar weer ontnemen?
Ik gok dat je CDA stemt.
Dat boeit zeker veel, Gewoon vrijheid in de keuze die je maakt!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:20 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen mogen best een relatie hebben met meerdere mensen, maar dan kan je gewoon niet trouwen.. boeiend?
En nee, ik stem geen CDA.
Nouja dan kan je eigenlijk trouwen met wie je wil.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat boeit zeker veel, Gewoon vrijheid in de keuze die je maakt!
Polygamie houd in dat je samen leeft en getrouwd bent dus een man en drie vrouwen... En het kan gewoon werken.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:23 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nouja dan kan je eigenlijk trouwen met wie je wil.
Dan ben je uiteindelijk getrouwd met bijv. 20 mensen en 17 daarvan zie je nooit meer.
Waarom dan ook scheiden? Maakt niets uit.
Ongeorganiseerde bende zal het dan worden.
Het idee, vrijheid blijheid, is mooi maar in de realiteit zal het niet werken.
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |