abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2012 @ 00:04:42 #201
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_108649320
Laura Dekker is maandagavond te gast bij Pauw en Witteman en opent dinsdagmorgen met Frits Wester de HISWA.

Frits maakt zich al zorgen over haar uitgerust zijn. Eens zien of ze een beetje kan tegen andere gasten die aandacht krijgen waar ze er dan voor spek en bonen bijzit.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 01:44:35 #202
2651 svann
night-hawk
pi_108653097
Door al dat opgeklopte gedoe zou je nog bijna vergeten dat het een puber van zestien is.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_108656200
quote:
Zeilmeisje Laura Dekker bij opening Hiswa

De Hiswa Amsterdam Boatshow wordt dinsdagochtend om tien uur in de Amsterdamse RAI geopend door staatssecretaris Henk Bleker.
quote:
Dekker onderbreekt haar reis om de wereld om in het Zeiltheater van de beurs dagelijks verslag te doen van haar reis.
http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-opening-hiswa

Ze onderbreekt haar reis om de wereld? Is de wereldreis nog niet beeindigd dan?
pi_108656413
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 08:32 schreef yyyentle het volgende:

[..]

[..]

http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-opening-hiswa

Ze onderbreekt haar reis om de wereld? Is de wereldreis nog niet beeindigd dan?
1 maart 2011..
Toen ging ze even terug, ja..

Ik wist niet dat een nonstop solozeiltocht om de wereld onderbroken kon worden. In dat geval ben ik ook bezig met een wereldreis. Ieder jaar een stukje :P
pi_108656474
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 09:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

1 maart 2011..
Toen ging ze even terug, ja..

Ik wist niet dat een nonstop solozeiltocht om de wereld onderbroken kon worden. In dat geval ben ik ook bezig met een wereldreis. Ieder jaar een stukje :P
O ja ik zie het, het is nu al 2012. :@

Vond het al vreemd dat ze de opening deed met Henk Bleeker terwijl iemand anders schreef dat de opening dit keer met Frits Wester zou zijn.

Nou ja, ze heeft het er maar druk mee en het topic zal in de komende week ook wel flink gevuld worden. Laura op de Hiswa, bij Pauw en Witteman en het Jeugdjournaal zal ook wel meedoen met de promotie van Laura denk ik.

Wel leuk om te volgen, na volgende week ........misschien nog een keertje een boekpromotie en daarna....... over en sluiten.

Wel jammer eigenlijk. c_/
pi_108656589
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 09:12 schreef yyyentle het volgende:

[..]

O ja ik zie het, het is nu al 2012. :@

Vond het al vreemd dat ze de opening deed met Henk Bleeker terwijl iemand anders schreef dat de opening dit keer met Frits Wester zou zijn.

Nou ja, ze heeft het er maar druk mee en het topic zal in de komende week ook wel flink gevuld worden. Laura op de Hiswa, bij Pauw en Witteman en het Jeugdjournaal zal ook wel meedoen met de promotie van Laura denk ik.

Wel leuk om te volgen, na volgende week ........misschien nog een keertje een boekpromotie en daarna....... over en sluiten.

Wel jammer eigenlijk. c_/
Ik heb ook genoten van deze jarenlang lopende soap.
Het is ook heel wonderlijk hoe je zo kan stuntelen en toch steeds weer nèt in het zadel kan blijven..
Ieder ander die een recordpoging claimt à la Jessica Watson maar feitelijk gewoon vakantie viert en ondertussen even naar huis vliegt voor wat promotiewerk terwijl ze zegt een hekel aan publiciteit te hebben zou zich onsterfelijk belachelijk maken.

En ze krijgt het weer voor elkaar he? Opnieuw is ze bij de opening van de HISWA. En over school heeft ze het nog steeds niet, of over de afdracht van een deel van haar donaties aan Sea Shepherd.
Ik denk haar gedrag zo absurd is, dat iedereen van de weersomstuit wel moet denken dat ze ook iets bijzonders doet, anders zou ze immers dat soort dingen niet voor elkaar krijgen.
Een beetje het sprookje van de kleren van de keizer effect..
pi_108660121
Oh my god....! Moet ik daar echt naar kijken? Gelukkig heb ik nog 650 andere zenders....
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 14:05:00 #208
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_108662840
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 09:12 schreef yyyentle het volgende:

Ja dat zei Frits vrijdagavond in Pauw en Witteman, toen ze zeiden dat Laura maandagavond te gast zou zijn.
"Maak het niet te laat want ik open dinsdag de Hiswa met haar".

Maar het een sluit het ander niet uit, kan best zijn dat ze opent met Henk Bleker, die wel van de jonge meisjes is en dat Frits dan vraagesprekken doet (hij is een fervent zeilliefhebber).
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:10:31 #209
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_108674535
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 00:04 schreef Perico het volgende:
Laura Dekker is maandagavond te gast bij Pauw en Witteman en opent dinsdagmorgen met Frits Wester de HISWA.

Frits maakt zich al zorgen over haar uitgerust zijn. Eens zien of ze een beetje kan tegen andere gasten die aandacht krijgen waar ze er dan voor spek en bonen bijzit.
*O* kijke dus.
Komt ze ook nog in Koffietijd, Jeugdjournaal, Carlo & Irene en DWDD?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_108675671
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 00:04 schreef Perico het volgende:

Echt waar joh? :)
Nou, het nest heeft weinig te doen verder, dus een kort nachtje voor het openen van de HISWA lukt de stoere solozeilster, die alle ontberingen van een solozeiltocht rond de wereld doorstaan heeft en de wereldzeeën getemd heeft vast wel.
Wel lief dat ze dat doet voor haar fans, terwijl ze helemaal niet wou terugkomen en niet van publiciteit houdt.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:34:33 #211
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_108677628
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Echt waar joh? :)
Nou, het nest heeft weinig te doen verder, dus een kort nachtje voor het openen van de HISWA lukt de stoere solozeilster, die alle ontberingen van een solozeiltocht rond de wereld doorstaan heeft en de wereldzeeën getemd heeft vast wel.
Wel lief dat ze dat doet voor haar fans, terwijl ze helemaal niet wou terugkomen en niet van publiciteit houdt.
Dit dus. Laura is drie weken lang permanent wakker geweest. Die ligt echt niet wakker van een nachtje niet slapen.
  zondag 4 maart 2012 @ 12:19:35 #212
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_108691741
Laura in interviews ken ik niet anders dan nietszeggend, klagerig en met een enorme verveelde, ontevreden uitstraling. Ik zou het knap vinden als Pauw & Witteman een ander beeld van haar kunnen creeeren. Ik vrees het ergste en ik geloof niet dat ik het wil aanzien.

Ze moet toch ook wel leuke kanten hebben, gezien haar hoeveelheid zeilvrienden?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_108733724
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:19 schreef livelink het volgende:
Laura in interviews ken ik niet anders dan nietszeggend, klagerig en met een enorme verveelde, ontevreden uitstraling. Ik zou het knap vinden als Pauw & Witteman een ander beeld van haar kunnen creeeren. Ik vrees het ergste en ik geloof niet dat ik het wil aanzien.

Ze moet toch ook wel leuke kanten hebben, gezien haar hoeveelheid zeilvrienden?
Heeft ze zoveel zeilvrienden dan?
pi_108733831
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 10:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Heeft ze zoveel zeilvrienden dan?
Vast wel. Maar zijn het ook leeftijdsgenoten of zijn het alleen maar oude(re) mannen?
pi_108733913
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 10:31 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Vast wel. Maar zijn het ook leeftijdsgenoten of allemaal oude mannen.
Nou ja, vorig jaar op de HISWA was er een clubje kinderen dat kennelijk fan van haar was..

Dus kinderen en oude mannen.. Maar bewonderaars zijn natuurlijk niet per sé vrienden.
  maandag 5 maart 2012 @ 10:34:42 #216
37150 livelink
pi_108733925
Nou ja, ik doel op alle positieve commentaren in blogs van andere zeilers. Het feit dat ze door iedereen mee op sleeptouw werd genomen. Dat zal men ook heus wel met andere bedoelingen gedaan hebben, maar als ze echt zo onuitstaanbaar is als ze soms overkomt, dan nemen mensen haar heus niet zo lang op sleeptouw.

Ze zal dus ook wel haar aardige kanten hebben, maar die wil ze kennelijk liever niet tonen aan de rest van Nederland.
pi_108734044
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 10:34 schreef livelink het volgende:
Nou ja, ik doel op alle positieve commentaren in blogs van andere zeilers. Het feit dat ze door iedereen mee op sleeptouw werd genomen. Dat zal men ook heus wel met andere bedoelingen gedaan hebben, maar als ze echt zo onuitstaanbaar is als ze soms overkomt, dan nemen mensen haar heus niet zo lang op sleeptouw.

Ze zal dus ook wel haar aardige kanten hebben, maar die wil ze kennelijk liever niet tonen aan de rest van Nederland.
Hmm.. Mijn gok is dat ze best aardig is zolang ze haar zin krijgt of je bewonderend uitlaat. Als er niks meer te halen valt, of als ze haar zin niet krijgt, of als je een andere mening bent toegedaan of een zelfs maar een beetje kritisch bent, dan is HKH ontstemd en deugt er ineens niks meer van je.
  maandag 5 maart 2012 @ 12:55:58 #218
37150 livelink
pi_108738375
Het zou in ieder geval een aangename verrassing zijn als ze zich vanavond bij Pauw & Witteman van haar vriendelijke kant zou laten zien. Ik verwacht het niet, trouwens. Het zal wel weer een huil/huil/klaag/klaag-verhaal worden.
pi_108739291
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 12:55 schreef livelink het volgende:
Het zou in ieder geval een aangename verrassing zijn als ze zich vanavond bij Pauw & Witteman van haar vriendelijke kant zou laten zien. Ik verwacht het niet, trouwens. Het zal wel weer een huil/huil/klaag/klaag-verhaal worden.
Of ze komt niet opdagen, ofzoiets :P
Nou ja, het zal wel van tevoren zijn opgenomen..
  maandag 5 maart 2012 @ 13:25:04 #220
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_108739331
Of ze loopt weg omdat de vraagstelling haar niet aanstaat.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_108739626
quote:
2s.gif Op maandag 5 maart 2012 13:25 schreef mazaru het volgende:
Of ze loopt weg omdat de vraagstelling haar niet aanstaat.
Ik ben heel benieuwd of er idd. kritische vragen gesteld gaan worden..Ik zou het slap vinden als het zo'n kusje-kroel interview zou worden, terwijl er zoveel kritiek mogelijk is.
  maandag 5 maart 2012 @ 13:37:45 #222
37150 livelink
pi_108739750
Zit de onvermijdelijke oma er trouwens ook bij deze keer?
pi_108740039
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 13:37 schreef livelink het volgende:
die zal wel de kritische vragen voor haar beantwoorden. Volgens mij is oma nog publicitetisgeiler dan het nest zelf..
  maandag 5 maart 2012 @ 13:47:54 #224
38396 mazaru
pi_108740099
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 13:37 schreef livelink het volgende:
Dat zal best wel. Ze moet haar kleinkind toch beschermen tegen eventuele bomaanslagen van de RVD of zo.
pi_108740266
quote:
2s.gif Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat zal best wel. Ze moet haar kleinkind toch beschermen tegen eventuele bomaanslagen van de RVD of zo.
Of tegen kritische vragen: waarom dacht pappie dat je leven werd bedreigd? Vind je niet dat een reis is afgelopen als je naar huis gaat en opnieuw begint als je weer vertrekt? Waarom noem je het dan een nonstop soloreis? Hoe kun je eigenlijk uitslapen van je feestjes tijdens een storm? Waarom gingen de camera's van Eyeworks na 10 minuten op zwart? En waarom allemaal? Was er mss een verstekeling aan boord, zodat je lekker kon uitslapen?
Zoiets :P
pi_108740958
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 13:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Of tegen kritische vragen: waarom dacht pappie dat je leven werd bedreigd? Vind je niet dat een reis is afgelopen als je naar huis gaat en opnieuw begint als je weer vertrekt? Waarom noem je het dan een nonstop soloreis? Hoe kun je eigenlijk uitslapen van je feestjes tijdens een storm? Waarom gingen de camera's van Eyeworks na 10 minuten op zwart? En waarom allemaal? Was er mss een verstekeling aan boord, zodat je lekker kon uitslapen?
Je vergeet de Sea Shepherd-misleiding.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 5 maart 2012 @ 14:14:23 #227
38396 mazaru
pi_108740969
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 13:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat deden al die mensen bij jou op de boot tijdens je solotocht?
Wie paste er op jouw boot als jij naar feestjes en partijen ging?
Waarom ben je in Nederland terwijl je helemaal klaar was met Nederland?
Waarom hou jij je nooit aan je afspraken?
Waarom moest deze vakantie door anderen betaald worden?
Waarom loop je nou weg?
pi_108741215
quote:
2s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:14 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wat deden al die mensen bij jou op de boot tijdens je solotocht?
Wie paste er op jouw boot als jij naar feestjes en partijen ging?
Waarom ben je in Nederland terwijl je helemaal klaar was met Nederland?
Waarom hou jij je nooit aan je afspraken?
Waarom moest deze vakantie door anderen betaald worden?
Waarom loop je nou weg?
Vetel eens wat meer over je andere wegloopacties? Toen kreeg je ook je zin niet?
Je was zo boos dat je niet eens meer de Nederlandse vlag wilde voeren, en toch wil je de HISWA openen, waarom? Je hoeft nu toch geen geld meer te vangen, nu je reis is afgelopen?
Ben je alweer aan de studie eigenlijk?
Waarom heb je vakantie nodig om uit te rusten van de vakantie?
Als je niet van publiciteit houdt, waarom loop je dan met je tieten te pronken?
Waarom werd iedere kritiek van je blog geweerd, terwijl een vergelijking met Anne Frank werd toegestaan?
Waarom begin je te huilen en begin je keihard hysterisch te krijsen over Nazistisch Nederland?
Waarom schop je tegen de camera?
Waarom rand je de interviewer aan?
pi_108741432
Jammer dat ze bij P&W komt; die maken er meestal toch gewoon een theekransje van. Kritische vragen worden nauwelijks gesteld en als de geinterviewde laat merken dat de vraag niet op prijs gesteld wordt, komt er een poeslieve vraag.
Ik had iemand als Theo van Gogh haar wel willen zien interviewen. Die kon (en durfde) tenmnste goed doorvragen. Helaas gaat dat niet meer.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 5 maart 2012 @ 14:51:26 #230
37150 livelink
pi_108742059
:D :o
Jullie zijn echt erg.
  maandag 5 maart 2012 @ 21:33:11 #231
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_108760051
*O* nog 1½ uur tot P&W begint

Jammer dat ik gemist heb wanneer zij hier is aangekomen.
Als ik nu in mijn auto spring kan ik nog naar de studio rijden, of moet je van tevoren gereserveerd hebben?
pi_108760651
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:

Als ik nu in mijn auto spring kan ik nog naar de studio rijden, of moet je van tevoren gereserveerd hebben?
Joh, ga dan naar de HISWA...
pi_108761412
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:

Als er nog plek is, zullen ze je vast wel binnenlaten. Op hun website staat wel dat je je van tevoren moet aanmelden en dat je om 22:00 verwacht wordt.
pi_108761727
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als er nog plek is, zullen ze je vast wel binnenlaten. Op hun website staat wel dat je je van tevoren moet aanmelden en dat je om 22:00 verwacht wordt.
Wat voor types zouden er eigenlijk graag Laura willen zien? Zit de zaal nu vol met Van Erpjes? :P
  maandag 5 maart 2012 @ 22:01:08 #235
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_108762036
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat voor types zouden er eigenlijk graag Laura willen zien? Zit de zaal nu vol met Van Erpjes? :P
Types zoals ik, maar ook van dat typisch zure grachtengordel-linkse varavolk dat hoopt dat Laura wordt afgekraakt.
pi_108762086
Bwehehehe
Andere gasten:
Frits Huffnagel over de Amerikaanse verkiezingen en super tuesday
Tiny Kox over de Russische presidentsverkiezingen
Ik verwacht een zeer verveeld uitziende Laura :D
  maandag 5 maart 2012 @ 22:10:56 #237
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_108762666
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Bwehehehe
Andere gasten:
beide landen zijn niet bezocht tijdens de wereldreis.
pi_108762895
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
beide landen zijn niet bezocht tijdens de wereldreis.
Klopt, maar dat is uiteraard niet de reden dat ik denk dat ze zich zal vervelen.
  maandag 5 maart 2012 @ 22:26:01 #239
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108763652
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Types zoals ik, maar ook van dat typisch zure grachtengordel-linkse varavolk dat hoopt dat Laura wordt afgekraakt.
Ik denk dat er genoeg mensen aan de rechterkant van het spectrum zullen zitten die Laura graag zien afgekraakt worden. Dus zal dat weinig verschil uitmaken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 5 maart 2012 @ 22:28:40 #240
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108763809
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Bwehehehe
Andere gasten:
Laura is toch altijd verveeld bij mediamomenten? Dat zegt overigens niets over, of ze zelf een sympathiek persoon is of niet. Maar wel is het zo, dat ze totaal geen zin heeft in welk interview dan ook. Maar ja om bekend te blijven en geld binnen te halen moet dat nou eenmaal.

Dat moeten (volgens mij vaak nog omdat pa en oma het willen), straalt er altijd heel erg vanaf. Waardoor ik als programmamaker eerder zoiets zou hebben, van die slaan we lekker over. We nemen iemand die nog enigzins zin heeft om voor de camera te komen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 5 maart 2012 @ 23:12:46 #241
143001 Prospera
Verfrissend
pi_108766208
Ahh P&W beginnen met Laura gerust te stellen dat zij niet gefileerd zal worden.
Ze wordt zelf niet vaak herkend maar haar boot wel en alleen op St.Maarten stonden mensen op de kade.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_108766700
En oma is ook aanwezig.
  maandag 5 maart 2012 @ 23:26:01 #243
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108766704
De fluwelen handschoenen waren in de aanbieding?

Die opmerking van Witteman sprak i.i.g. boekdelen.
pi_108767744
Witteman zegt dat er vragen in het gastenboek zijn, en hij pikt "kun je daar douchen?" eruit. Sjeeses...

Verder zegt Laura dat ze op een schip geboren is (terwijl wij al hebben vastgesteld dat dat niet zo is).
En:
P&W: "moest je schoolboeken meenemen?"
Laura: "moest niet"
Nee, het is de rechter maar die zegt dat het moet...

En "lekker" impulsief (over het weglopen): "ik was het zat, dus dacht ik: ja, laat ik dat eens doen."

En wat zei ze nou? Er waren geen camera's aan boord? In het begin wel, toch? Die ze na 10 minuten heeft uitgezet..
  maandag 5 maart 2012 @ 23:54:41 #245
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108767752
Best een aardig interview, waarin ze vrij behoorlijk in overkwam. Al denk ik dat dit grotendeels met P&W zelf te maken had. Je zag wel dat de temperatuur een aantal graden daalde toen het over school ging en later nog even bij de LPA's etc. Leek er wel op dat ze bewust niet verder vroegen om het maar leuk te houden.

Wel opmerkelijk dat ze zegt niet verplicht te zijn schoolboeken mee te nemen, maar dat ze dat zelf wilde en daarom gedaan heeft. Terwijl de uitspraak van de rechter het juist wel verplichte. Ook omtrent school geloof ik niet zo in het verhaal wat ze nu vertelde.

Overigens denk ik dat de toekomst van Laura heel erg kan zitten in ingehuurd worden door rijke mensen om ze rond te varen over de wereld. Makkelijke manier om geld binnen te halen en ze doet iets met zeilen.
pi_108767832
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef Redefine het volgende:
Je zag wel dat de temperatuur een aantal graden daalde toen het over school ging en later nog even bij de LPA's etc. Leek er wel op dat ze bewust niet verder vroegen om het maar leuk te houden.
Helemaal mee eens. Totaal geen kritische vragen. Gemiste kans voor P&W.
  maandag 5 maart 2012 @ 23:57:15 #247
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108767854
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Witteman zegt dat er vragen in het gastenboek zijn, en hij pikt "kun je daar douchen?" eruit. Sjeeses...

Verder zegt Laura dat ze op een schip geboren is (terwijl wij al hebben vastgesteld dat dat niet zo is).
En:

En "lekker" impulsief (over het weglopen): "ik was het zat, dus dacht ik: ja, laat ik dat eens doen."

En wat zei ze nou? Er waren geen camera's aan boord? In het begin wel, toch? Die ze na 10 minuten heeft uitgezet..
Ik vind sommige 'zelfgemaakte' beelden er wel wat vreemd uitzien. Ik bedoel dan de momenten dat ze de camera zelf niet in handen heeft en gefilmd wordt. Vind de camera dan iets te rustig voor een dobberend schip, alsof iemand de camera in handen heeft. Maar ik wil eigenlijk helemaal niet verder gaan op de discussie of ze solo was.

Zonder meer geldt dat P&W haar met fluwelen handschoenen hebben benadert. Zoals ik daarvoor al aangaf.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:00:19 #248
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108767950
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:56 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Totaal geen kritische vragen. Gemiste kans voor P&W.
Vooral dat: "Wees gerust, je wordt hier niet gefileerd en we gaan praten met Laura, maar nog wel even een paar minuten wachten, want eerst de zapservice." was heel tekenend. Alsof ze zoiets hadden, van we moeten wel heel voorzichtig zijn anders loopt ze weg.

Dit doen ze bij geen enkele andere gast. Dus ik heb het idee dat ze veel te blij waren dat ze hier wel wilde zijn. En het zou me niet verbazen als er vooraf afspraken zijn gemaakt over de vragen etc. Dat gebeurd bij meer gasten, dus zou dat niet nieuw zijn.

Edit: maar als neutrale kijker was het nog best een aardig interview. Ze zat er met wat minder tegenzin dan de andere interviews die ik gezien heb.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:01:14 #249
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_108767980
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:57 schreef Redefine het volgende:

Zonder meer geldt dat P&W haar met fluwelen handschoenen hebben benadert. Zoals ik daarvoor al aangaf.
Je had liever gehad dat ze een 16 jarig meisje hadden afgeslacht alsof het een stel fascistische ambtenaren waren?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:04:40 #250
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108768090
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je had liever gehad dat ze een 16 jarig meisje hadden afgeslacht alsof het een stel fascistische ambtenaren waren?
Ik zie liever dat elke gast dezelfde benadering krijgt. Het zal me dan een zorg zijn of iemand 10, 16, 25, 40 of 92 is. Het was hier toch heel duidelijk zo dat ze extra voorzichtig waren.
pi_108768094
quote:
Kritische vragen mogen best. Ook bij een 16-jarige (die overigens zelf zegt dat ze veel volwassener is dan haar leeftijdsgenoten). Dit was een oh-wat-ben-je-toch-goed-interview.
Zoals Redefine al zei: van tevoren zijn er zeer waarschijnlijk afspraken gemaakt over de vragen.

Laura zei nog: "Ik heb niet veel met media", maar ja, ze zit wel in P&W. Ze had ook gewoon Nee kunnen zeggen.
pi_108768152
Ze kwam op mij over als iemand die niet graag geïnterviewd wordt.

Maar ze is inderdaad nog maar 16, een hoop mensen lijken dat te vergeten. Dan mag ze wat mij betreft gesloten zijn. Het is niet niks wat allemaal over haar heen is gekomen de afgelopen jaren, of ze dat nou soms zelf heeft opgezocht of niet.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:07:29 #253
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108768172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Kritische vragen mogen best. Ook bij een 16-jarige (die overigens zelf zegt dat ze veel volwassener is dan haar leeftijdsgenoten). Dit was een oh-wat-ben-je-toch-goed-interview.
Zoals Redefine al zei: van tevoren zijn er zeer waarschijnlijk afspraken gemaakt over de vragen.

Laura zei nog: "Ik heb niet veel met media", maar ja, ze zit wel in P&W. Ze had ook gewoon Nee kunnen zeggen.
Die zin slikte ze trouwens nog in, omdat ze waarschijnlijk zichzelf wel bewust van was dat het niet handig is om te zeggen.

Wat betreft nee zeggen heb je helemaal gelijk. Al zijn er natuurlijk wel meer mensen te gast bij P&W en DWDD die niet zo van de media aandacht zijn. Maar soms moet je er gewoon zitten voor bepaalde onderwerpen.

En in Laura's geval zal geld toch wel de belangrijke drijfveer. Dat kan direct zijn, al denk ik niet dat ze bij P&W betalen. In dat geval is het indirect, in de picture blijven om geld te verdienen.
pi_108768202
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 00:04 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik zie liever dat elke gast dezelfde benadering krijgt. Het zal me dan een zorg zijn of iemand 10, 16, 25, 40 of 92 is. Het was hier toch heel duidelijk zo dat ze extra voorzichtig waren.
Jou wel, P&W gelukkig niet.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:08:58 #255
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108768210
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze kwam op mij over als iemand die niet graag geïnterviewd wordt.

Maar ze is inderdaad nog maar 16, een hoop mensen lijken dat te vergeten. Dan mag ze wat mij betreft gesloten zijn. Het is niet niks wat allemaal over haar heen is gekomen de afgelopen jaren, of ze dat nou soms zelf heeft opgezocht of niet.
Vergeleken met andere interviews viel het nog heel erg mee. Ik vind dat er nu niet zoveel mis was met haar antwoorden etc. Ze is het totaal niet gewend, dus dan is het niet zo gek dat niet super vloeiend loopt.
pi_108768273
Mee eens. Ze heeft geen mediatraining gehad zoals die andere twee, dus haar antwoorden komen niet direct en niet meteen in perfecte zinnen. Mag, geen probleem.
Alleen jammer dat dit een theekransje was.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:11:56 #257
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108768285
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jou wel, P&W gelukkig niet.
Ook de reden dat ik P&W nauwelijks kijk. De een wordt keihard aangepakt, terwijl de ander poeslief wordt benadert. Het is volstrekte willekeur.

Als iemand niet oud genoeg is om normaal kritisch te kunnen benaderen hoor je hem/haar gewoon niet uit te nodigen. Daarnaast was Spijkerbroek al zegt, ze claimt toch zelf dat ze zo volwassen is, dan hoort daar ook meer verantwoordelijkheid bij.

Bovendien heb ik het hier niet over finaal afbranden en alleen maar vlijmscherpe vragen blijven en maar door blijven vragen. Maar hier en daar wat kritischer zou toch best mogen. Daar kan een gemiddelde zestienjarige best tegen.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:13:42 #258
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108768339
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 00:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Mee eens. Ze heeft geen mediatraining gehad zoals die andere twee, dus haar antwoorden komen niet direct en niet meteen in perfecte zinnen. Mag, geen probleem.
Alleen jammer dat dit een theekransje was.
En persoonlijk lopen de rillingen van zo'n woord als weird (de manier waarop gebruikt en uitgesproken) over mijn rug. Maar dit past geheel bij een tiener en zeker iemand die het afgelopen jaar vooral Engels georiënteerd bezig is geweest.
pi_108770761
quote:

[..]

Nee, maar een wegloopmeisje dat op vakantie wou, geen zin meer had in school, sponsors beflikkert, wetten overtreedt en regels mbt een recordpoging wel heel krom uitlegt als het haar uitkomt, liegt, en er een gecensureerd gastenboek op na hield en behoorlijk onuitstaanbaar kan zijn, had wat mij betreft genadeloos ontmaskerd mogen worden.
pi_108771324
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:14 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Je vergeet de Sea Shepherd-misleiding.
Wat zegt Sea Shepherd daar zelf over eigenlijjk?
pi_108771680
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Laat dat wicht in vredesnaam voorgoed opbokken naar Nieuw-Zeeland. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:40:56 #262
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108771752
Zit de huiskamerbrigade hier nu nog steeds te mokken rondom Laura's kampvuurverhalen? :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_108772224
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:40 schreef Ringo het volgende:
Zit de huiskamerbrigade hier nu nog steeds te mokken rondom Laura's kampvuurverhalen? :').
Welkom. :)
pi_108772284
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 05:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nee, maar een wegloopmeisje dat op vakantie wou, geen zin meer had in school, sponsors beflikkert, wetten overtreedt en regels mbt een recordpoging wel heel krom uitlegt als het haar uitkomt, liegt, en er een gecensureerd gastenboek op na hield en behoorlijk onuitstaanbaar kan zijn, had wat mij betreft genadeloos ontmaskerd mogen worden.
Goede post...

Niks aan toe te voegen...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:16:04 #265
3542 Gia
User under construction
pi_108772331
Ze beweerde toch ook dat ze 14 dagen heeft liggen dobberen bij windstilte, terwijl we weten dat ze de motor gebruikte.

En dan dat boek? Is toch niet haar boek, maar oma's boek, geschreven in de Laura 'ik'-vorm. Nou, dat is pas 'weird'.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:56:34 #266
pi_108774694
Jullie zijn gewoon jaloers, Laura is een held. :6
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_108774796
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers, Laura is een held. :6
U leest alleen het gastenboek van Laura D. ?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:01:20 #268
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108774820
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:00 schreef Ferdo het volgende:

[..]

U leest alleen het gastenboek van Laura D. ?
Whehe, nog zo'n jaloerse thuisblijver.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:10:52 #269
pi_108775070
Ze is gewoon de wereld rond gezeild. Al dat gezeik over leerplicht en onregelmatigheden betreffende een theoretische recordpoging is gemier op de vierkante millimeter van kleinburgerlijke tutjes en ambtenaren met een minimalistisch en totalitair wereldbeeld.
pi_108775158
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:01 schreef Ringo het volgende:

[..]

Whehe, nog zo'n jaloerse thuisblijver.
Uiteraard...

Ben ik alleen benieuwd naar jouw commentaar op de onweerlegbare feiten van onderstaande post.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 05:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

pi_108775201
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze is gewoon de wereld rond gezeild. Al dat gezeik over leerplicht en onregelmatigheden betreffende een theoretische recordpoging is gemier op de vierkante millimeter van kleinburgerlijke tutjes en ambtenaren met een minimalistisch en totalitair wereldbeeld.
Je hebt helemaal gelijk; Laura is lekker betaald op vakantie gegaan.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:16:08 #272
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108775226
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk; Laura is lekker betaald op vakantie gegaan.
Ondernemerstypje, dat moet jou toch wel aanstaan.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:17:02 #273
pi_108775253
Als je kinderen wilt beschermen, begin dan in Syrië.
pi_108775286
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je kinderen wilt beschermen, begin dan in Syrië.
Als je drugs wilt legaliseren, begin dan in Mexico.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:19:08 #275
pi_108775311
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je drugs wilt legaliseren, begin dan in Mexico.
Eens :Y
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:19:27 #276
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108775320
Hoe dan ook, er is maar één woord voor de bende walklagers hier. LOSERS.
pi_108776327
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:19 schreef Ringo het volgende:
Hoe dan ook, er is maar één woord voor de bende walklagers hier. LOSERS.
Goede argumentatie ook...
Ga je nog inhoudelijk bijdragen aan de discussie? IK vind het wel interresant een gefundeerde mening over wat Laura heeft gedaan van een Laura-adept te lezen.
pi_108776358
Wat triest zeg, hoe hier over Laura Dekker wordt gedaan. Alsof het niets voorstelt! Buiten het technische van het zeilen is het toch ook mentaal een hele prestatie. Zolang alleen en je eigen met heel primitieve middelen moeten redden. I

Ik ken vrouwen die al beginnen te zeiken als hun man 2 dagen op zakenreis is, die gaan dan bij hun ouders slapen omdat ze niet alleen kunnen zijn (ze zijn in de 30...) en een die niet 's avonds iets uit de garage durft te gaan halen als ze alleen is.
pi_108776437
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat triest zeg, hoe hier over Laura Dekker wordt gedaan. Alsof het niets voorstelt! Buiten het technische van het zeilen is het toch ook mentaal een hele prestatie. Zolang alleen en je eigen met heel primitieve middelen moeten redden. I
Elke figuur, zelfs een Downie, met een motorboot en een TV aan boord had hetzelfde gekund.

quote:
Ik ken vrouwen die al beginnen te zeiken als hun man 2 dagen op zakenreis is, die gaan dan bij hun ouders slapen omdat ze niet alleen kunnen zijn (ze zijn in de 30...) en een die niet 's avonds iets uit de garage durft te gaan halen als ze alleen is.
Tsja, ik weet niet met wat voor retards jij omgaat, maar dit 'een hele prestatie' noemen is ook nogal simpel.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:00:15 #280
3542 Gia
User under construction
pi_108776548
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze is gewoon de wereld rond gezeild.
Ze is, vakantievierend, de wereld over GEVAREN.
Niks mis mee, maar m.i. niet echt een heldendaad en zeker geen record als je tussendoor ook nog eens naar huis vliegt.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:01:09 #281
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_108776576
:') 57 delen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get this guy a jockstrap and a cookie!
pi_108776630
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Zolang alleen en je eigen met heel primitieve middelen moeten redden.
:? Ze had state of the art materiaal aan boord.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:07:27 #283
pi_108776778
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:03 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

:? Ze had state of the art materiaal aan boord.
Touw en ducttape :Y
pi_108776783
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze is, vakantievierend, de wereld over GEVAREN.
Niks mis mee, maar m.i. niet echt een heldendaad en zeker geen record als je tussendoor ook nog eens naar huis vliegt.
[Evert-Ter-Napel-Modus]
WERELDPRESTATIE VAN FORMAAT, WAT EEN KLASBAK, OH OH OH WAT EEN GEWELDENAAR DEZE LAURA, DEKSELSE BLIKSEMSE LAURA DEKKER MET HAAR MOTORBOOTJE HELEMAAL ALLEEN DE WERELD OVER GEVAREN, JAJA, ER ZIJN ER MAAR WEINIG DIE DAT KUNNEN HOOR, ZO`N HENK DE VELDE MAG HAAR VETERS NOG NIET EENS STRIKKEN, HO HO HO WAT EEN GEWELDIGE PRESTATIE DIT
[/Evert-Ter-Napel-Modus]

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 12:07:55 ]
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:09:10 #285
pi_108776832
Een familielid van mij is in 5 jaar solo de wereld rond gezeild. Het is geen kattenpis. Maar de salonexperts op Fok! weten het vast beter dan hij.
pi_108776880
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een familielid van mij is in 5 jaar solo de wereld rond gezeild. Het is geen kattenpis. Maar de salonexperts op Fok! weten het vast beter dan hij.
Hey, er zitten zelf uitgeroepen drugsexperts op dit forum die de wereldproblematiek in 1 dag kunnen oplossen door de wereldwijde legalisatie van alle drugs, dus zo`n bootje de wereld om laten kachelen lukt elke Fokker nog wel hoor.
pi_108777007
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Touw en ducttape :Y
Jij denkt dat ze van alle onderdelen een reserve-exemplaar aan boord heeft? En ook het juiste gereedschap om die te bevestigen? Touw en ducttape zijn heel normaal om als lapmiddel te fungeren.
pi_108777071
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De meesten hier vinden het dan ook knap dat ze het heeft gedaan. De manier waarop roept echter heel veel vragen op. Maar dat heb je uiteraard allemaal gelezen in deze reeks.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:18:34 #289
pi_108777136
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De meesten hier vinden het dan ook knap dat ze het heeft gedaan. De manier waarop roept echter heel veel vragen op. Maar dat heb je uiteraard allemaal gelezen in deze reeks.
Nee, dat gezeur over details is onzin vergeleken bij een reis om de wereld.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:19:12 #290
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108777163
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Scorpie kan het gewoon nog steeds niet verkroppen dat ze niet anaal is getorpedeerd door een Somalische aidspiraat.
pi_108777231
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:19 schreef Ringo het volgende:

[..]

Scorpie kan het gewoon nog steeds niet verkroppen dat ze niet anaal is getorpedeerd door een Somalische aidspiraat.
Wie zegt dat dat niet is gebeurt? Ik vind het jammer dat er geen film van is gemaakt.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:21:23 #292
pi_108777236
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:19 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat soort dingen gebeuren toch niet op zo'n vakantietripje? :')
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:22:06 #293
pi_108777259
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat niet is gebeurt?
Jij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Elke figuur, zelfs een Downie, met een motorboot en een TV aan boord had hetzelfde gekund.

[..]

Tsja, ik weet niet met wat voor retards jij omgaat, maar dit 'een hele prestatie' noemen is ook nogal simpel.
pi_108777281
"Laura de Dekslet op Wereldreis"

"Laura does Somalia"

"Laura catches all those sea-men/semen"

"Dekkerdedek deel 1 tm 10, starring Laura"
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:24:06 #295
pi_108777328
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:22 schreef Scorpie het volgende:
"Laura de Dekslet op Wereldreis"

"Laura does Somalia"

"Laura catches all those sea-men/semen"

"Dekkerdedek deel 1 tm 10, starring Laura"
Wat een jaloerse verzuurde sukkel ben je ook _O-
pi_108777376
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jij.

[..]

Volgens mij moet je eens leren lezen. Ik vind het knap dat je uit die reply iets over Somalische piraten en anaal torpederen kan halen.

Drugs are bad mkay Papiertje? Ze tasten je hersens weer aan.
pi_108777408
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat een jaloerse verzuurde sukkel ben je ook _O-
Nu ga ik even in een hoekje zitten huilen omdat mr Worthless Crackhead me uitmaakt voor sukkel.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:29:38 #298
pi_108777523
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nu ga ik even in een hoekje zitten huilen omdat mr Worthless Crackhead me uitmaakt voor sukkel.
Alsof ik me bezwaard voel door jouw fantasieën over mensen die je niet kent, en loopt te zeuren omdat je waardeloze argumenten hebt. Zowel over drugs als over wereldreizen,. 8-)
pi_108777626
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Alsof ik me bezwaard voel door jouw fantasieën over mensen die je niet kent, en loopt te zeuren omdat je waardeloze argumenten hebt. Zowel over drugs als over wereldreizen,. 8-)
Je voelt je inderdaad niet bezwaard door je gebrek aan kennis, dat is waar. Dat je niet om kan gaan met valide argumentatie is ook een feit, en dat je een doorgesnoven junk bent wisten we ook al.

Weinig verlichtende post weer Papier, je valt in herhaling. Begint de crystal meth je dan eindelijk op te breken?

Ik wacht nog steeds op een reactie trouwens, waar uit mijn post haalde je je brainfart over somaliers en anaal torpederen? Ik zie je excuses voor de degeneratieve staat van je hersens wel tegemoet oke? :*
pi_108777659
En vergeet niet een nieuw topic te openen, Pothead junkie. Succes!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:33:13 #301
pi_108777669
Je liegt Scorp. Ik ben nog niet aan Crystal Meth toegekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')