abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108740958
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 13:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Of tegen kritische vragen: waarom dacht pappie dat je leven werd bedreigd? Vind je niet dat een reis is afgelopen als je naar huis gaat en opnieuw begint als je weer vertrekt? Waarom noem je het dan een nonstop soloreis? Hoe kun je eigenlijk uitslapen van je feestjes tijdens een storm? Waarom gingen de camera's van Eyeworks na 10 minuten op zwart? En waarom allemaal? Was er mss een verstekeling aan boord, zodat je lekker kon uitslapen?
Zoiets :P
Je vergeet de Sea Shepherd-misleiding.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 5 maart 2012 @ 14:14:23 #227
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_108740969
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 13:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Of tegen kritische vragen: waarom dacht pappie dat je leven werd bedreigd? Vind je niet dat een reis is afgelopen als je naar huis gaat en opnieuw begint als je weer vertrekt? Waarom noem je het dan een nonstop soloreis? Hoe kun je eigenlijk uitslapen van je feestjes tijdens een storm? Waarom gingen de camera's van Eyeworks na 10 minuten op zwart? En waarom allemaal? Was er mss een verstekeling aan boord, zodat je lekker kon uitslapen?
Zoiets :P
Wat deden al die mensen bij jou op de boot tijdens je solotocht?
Wie paste er op jouw boot als jij naar feestjes en partijen ging?
Waarom ben je in Nederland terwijl je helemaal klaar was met Nederland?
Waarom hou jij je nooit aan je afspraken?
Waarom moest deze vakantie door anderen betaald worden?
Waarom loop je nou weg?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_108741215
quote:
2s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:14 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wat deden al die mensen bij jou op de boot tijdens je solotocht?
Wie paste er op jouw boot als jij naar feestjes en partijen ging?
Waarom ben je in Nederland terwijl je helemaal klaar was met Nederland?
Waarom hou jij je nooit aan je afspraken?
Waarom moest deze vakantie door anderen betaald worden?
Waarom loop je nou weg?
Vetel eens wat meer over je andere wegloopacties? Toen kreeg je ook je zin niet?
Je was zo boos dat je niet eens meer de Nederlandse vlag wilde voeren, en toch wil je de HISWA openen, waarom? Je hoeft nu toch geen geld meer te vangen, nu je reis is afgelopen?
Ben je alweer aan de studie eigenlijk?
Waarom heb je vakantie nodig om uit te rusten van de vakantie?
Als je niet van publiciteit houdt, waarom loop je dan met je tieten te pronken?
Waarom werd iedere kritiek van je blog geweerd, terwijl een vergelijking met Anne Frank werd toegestaan?
Waarom begin je te huilen en begin je keihard hysterisch te krijsen over Nazistisch Nederland?
Waarom schop je tegen de camera?
Waarom rand je de interviewer aan?
pi_108741432
Jammer dat ze bij P&W komt; die maken er meestal toch gewoon een theekransje van. Kritische vragen worden nauwelijks gesteld en als de geinterviewde laat merken dat de vraag niet op prijs gesteld wordt, komt er een poeslieve vraag.
Ik had iemand als Theo van Gogh haar wel willen zien interviewen. Die kon (en durfde) tenmnste goed doorvragen. Helaas gaat dat niet meer.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 5 maart 2012 @ 14:51:26 #230
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_108742059
:D :o
Jullie zijn echt erg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 5 maart 2012 @ 21:33:11 #231
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_108760051
*O* nog 1½ uur tot P&W begint

Jammer dat ik gemist heb wanneer zij hier is aangekomen.
Als ik nu in mijn auto spring kan ik nog naar de studio rijden, of moet je van tevoren gereserveerd hebben?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_108760651
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:

Als ik nu in mijn auto spring kan ik nog naar de studio rijden, of moet je van tevoren gereserveerd hebben?
Joh, ga dan naar de HISWA...
pi_108761412
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:

Als er nog plek is, zullen ze je vast wel binnenlaten. Op hun website staat wel dat je je van tevoren moet aanmelden en dat je om 22:00 verwacht wordt.
pi_108761727
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als er nog plek is, zullen ze je vast wel binnenlaten. Op hun website staat wel dat je je van tevoren moet aanmelden en dat je om 22:00 verwacht wordt.
Wat voor types zouden er eigenlijk graag Laura willen zien? Zit de zaal nu vol met Van Erpjes? :P
  maandag 5 maart 2012 @ 22:01:08 #235
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_108762036
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat voor types zouden er eigenlijk graag Laura willen zien? Zit de zaal nu vol met Van Erpjes? :P
Types zoals ik, maar ook van dat typisch zure grachtengordel-linkse varavolk dat hoopt dat Laura wordt afgekraakt.
pi_108762086
Bwehehehe
Andere gasten:
Frits Huffnagel over de Amerikaanse verkiezingen en super tuesday
Tiny Kox over de Russische presidentsverkiezingen
Ik verwacht een zeer verveeld uitziende Laura :D
  maandag 5 maart 2012 @ 22:10:56 #237
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_108762666
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Bwehehehe
Andere gasten:
beide landen zijn niet bezocht tijdens de wereldreis.
pi_108762895
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
beide landen zijn niet bezocht tijdens de wereldreis.
Klopt, maar dat is uiteraard niet de reden dat ik denk dat ze zich zal vervelen.
  maandag 5 maart 2012 @ 22:26:01 #239
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108763652
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Types zoals ik, maar ook van dat typisch zure grachtengordel-linkse varavolk dat hoopt dat Laura wordt afgekraakt.
Ik denk dat er genoeg mensen aan de rechterkant van het spectrum zullen zitten die Laura graag zien afgekraakt worden. Dus zal dat weinig verschil uitmaken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 5 maart 2012 @ 22:28:40 #240
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108763809
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Bwehehehe
Andere gasten:
Laura is toch altijd verveeld bij mediamomenten? Dat zegt overigens niets over, of ze zelf een sympathiek persoon is of niet. Maar wel is het zo, dat ze totaal geen zin heeft in welk interview dan ook. Maar ja om bekend te blijven en geld binnen te halen moet dat nou eenmaal.

Dat moeten (volgens mij vaak nog omdat pa en oma het willen), straalt er altijd heel erg vanaf. Waardoor ik als programmamaker eerder zoiets zou hebben, van die slaan we lekker over. We nemen iemand die nog enigzins zin heeft om voor de camera te komen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 5 maart 2012 @ 23:12:46 #241
143001 Prospera
Verfrissend
pi_108766208
Ahh P&W beginnen met Laura gerust te stellen dat zij niet gefileerd zal worden.
Ze wordt zelf niet vaak herkend maar haar boot wel en alleen op St.Maarten stonden mensen op de kade.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_108766700
En oma is ook aanwezig.
  maandag 5 maart 2012 @ 23:26:01 #243
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108766704
De fluwelen handschoenen waren in de aanbieding?

Die opmerking van Witteman sprak i.i.g. boekdelen.
pi_108767744
Witteman zegt dat er vragen in het gastenboek zijn, en hij pikt "kun je daar douchen?" eruit. Sjeeses...

Verder zegt Laura dat ze op een schip geboren is (terwijl wij al hebben vastgesteld dat dat niet zo is).
En:
P&W: "moest je schoolboeken meenemen?"
Laura: "moest niet"
Nee, het is de rechter maar die zegt dat het moet...

En "lekker" impulsief (over het weglopen): "ik was het zat, dus dacht ik: ja, laat ik dat eens doen."

En wat zei ze nou? Er waren geen camera's aan boord? In het begin wel, toch? Die ze na 10 minuten heeft uitgezet..
  maandag 5 maart 2012 @ 23:54:41 #245
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108767752
Best een aardig interview, waarin ze vrij behoorlijk in overkwam. Al denk ik dat dit grotendeels met P&W zelf te maken had. Je zag wel dat de temperatuur een aantal graden daalde toen het over school ging en later nog even bij de LPA's etc. Leek er wel op dat ze bewust niet verder vroegen om het maar leuk te houden.

Wel opmerkelijk dat ze zegt niet verplicht te zijn schoolboeken mee te nemen, maar dat ze dat zelf wilde en daarom gedaan heeft. Terwijl de uitspraak van de rechter het juist wel verplichte. Ook omtrent school geloof ik niet zo in het verhaal wat ze nu vertelde.

Overigens denk ik dat de toekomst van Laura heel erg kan zitten in ingehuurd worden door rijke mensen om ze rond te varen over de wereld. Makkelijke manier om geld binnen te halen en ze doet iets met zeilen.
pi_108767832
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef Redefine het volgende:
Je zag wel dat de temperatuur een aantal graden daalde toen het over school ging en later nog even bij de LPA's etc. Leek er wel op dat ze bewust niet verder vroegen om het maar leuk te houden.
Helemaal mee eens. Totaal geen kritische vragen. Gemiste kans voor P&W.
  maandag 5 maart 2012 @ 23:57:15 #247
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108767854
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Witteman zegt dat er vragen in het gastenboek zijn, en hij pikt "kun je daar douchen?" eruit. Sjeeses...

Verder zegt Laura dat ze op een schip geboren is (terwijl wij al hebben vastgesteld dat dat niet zo is).
En:
P&W: "moest je schoolboeken meenemen?"
Laura: "moest niet"
Nee, het is de rechter maar die zegt dat het moet...

En "lekker" impulsief (over het weglopen): "ik was het zat, dus dacht ik: ja, laat ik dat eens doen."

En wat zei ze nou? Er waren geen camera's aan boord? In het begin wel, toch? Die ze na 10 minuten heeft uitgezet..
Ik vind sommige 'zelfgemaakte' beelden er wel wat vreemd uitzien. Ik bedoel dan de momenten dat ze de camera zelf niet in handen heeft en gefilmd wordt. Vind de camera dan iets te rustig voor een dobberend schip, alsof iemand de camera in handen heeft. Maar ik wil eigenlijk helemaal niet verder gaan op de discussie of ze solo was.

Zonder meer geldt dat P&W haar met fluwelen handschoenen hebben benadert. Zoals ik daarvoor al aangaf.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:00:19 #248
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108767950
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:56 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Totaal geen kritische vragen. Gemiste kans voor P&W.
Vooral dat: "Wees gerust, je wordt hier niet gefileerd en we gaan praten met Laura, maar nog wel even een paar minuten wachten, want eerst de zapservice." was heel tekenend. Alsof ze zoiets hadden, van we moeten wel heel voorzichtig zijn anders loopt ze weg.

Dit doen ze bij geen enkele andere gast. Dus ik heb het idee dat ze veel te blij waren dat ze hier wel wilde zijn. En het zou me niet verbazen als er vooraf afspraken zijn gemaakt over de vragen etc. Dat gebeurd bij meer gasten, dus zou dat niet nieuw zijn.

Edit: maar als neutrale kijker was het nog best een aardig interview. Ze zat er met wat minder tegenzin dan de andere interviews die ik gezien heb.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:01:14 #249
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_108767980
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:57 schreef Redefine het volgende:

Zonder meer geldt dat P&W haar met fluwelen handschoenen hebben benadert. Zoals ik daarvoor al aangaf.
Je had liever gehad dat ze een 16 jarig meisje hadden afgeslacht alsof het een stel fascistische ambtenaren waren?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:04:40 #250
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108768090
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je had liever gehad dat ze een 16 jarig meisje hadden afgeslacht alsof het een stel fascistische ambtenaren waren?
Ik zie liever dat elke gast dezelfde benadering krijgt. Het zal me dan een zorg zijn of iemand 10, 16, 25, 40 of 92 is. Het was hier toch heel duidelijk zo dat ze extra voorzichtig waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')