abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 maart 2012 @ 23:12:46 #241
143001 Prospera
Verfrissend
pi_108766208
Ahh P&W beginnen met Laura gerust te stellen dat zij niet gefileerd zal worden.
Ze wordt zelf niet vaak herkend maar haar boot wel en alleen op St.Maarten stonden mensen op de kade.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_108766700
En oma is ook aanwezig.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 5 maart 2012 @ 23:26:01 #243
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108766704
De fluwelen handschoenen waren in de aanbieding?

Die opmerking van Witteman sprak i.i.g. boekdelen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108767744
Witteman zegt dat er vragen in het gastenboek zijn, en hij pikt "kun je daar douchen?" eruit. Sjeeses...

Verder zegt Laura dat ze op een schip geboren is (terwijl wij al hebben vastgesteld dat dat niet zo is).
En:
P&W: "moest je schoolboeken meenemen?"
Laura: "moest niet"
Nee, het is de rechter maar die zegt dat het moet...

En "lekker" impulsief (over het weglopen): "ik was het zat, dus dacht ik: ja, laat ik dat eens doen."

En wat zei ze nou? Er waren geen camera's aan boord? In het begin wel, toch? Die ze na 10 minuten heeft uitgezet..
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 5 maart 2012 @ 23:54:41 #245
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108767752
Best een aardig interview, waarin ze vrij behoorlijk in overkwam. Al denk ik dat dit grotendeels met P&W zelf te maken had. Je zag wel dat de temperatuur een aantal graden daalde toen het over school ging en later nog even bij de LPA's etc. Leek er wel op dat ze bewust niet verder vroegen om het maar leuk te houden.

Wel opmerkelijk dat ze zegt niet verplicht te zijn schoolboeken mee te nemen, maar dat ze dat zelf wilde en daarom gedaan heeft. Terwijl de uitspraak van de rechter het juist wel verplichte. Ook omtrent school geloof ik niet zo in het verhaal wat ze nu vertelde.

Overigens denk ik dat de toekomst van Laura heel erg kan zitten in ingehuurd worden door rijke mensen om ze rond te varen over de wereld. Makkelijke manier om geld binnen te halen en ze doet iets met zeilen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108767832
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef Redefine het volgende:
Je zag wel dat de temperatuur een aantal graden daalde toen het over school ging en later nog even bij de LPA's etc. Leek er wel op dat ze bewust niet verder vroegen om het maar leuk te houden.
Helemaal mee eens. Totaal geen kritische vragen. Gemiste kans voor P&W.
  maandag 5 maart 2012 @ 23:57:15 #247
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108767854
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Witteman zegt dat er vragen in het gastenboek zijn, en hij pikt "kun je daar douchen?" eruit. Sjeeses...

Verder zegt Laura dat ze op een schip geboren is (terwijl wij al hebben vastgesteld dat dat niet zo is).
En:

En "lekker" impulsief (over het weglopen): "ik was het zat, dus dacht ik: ja, laat ik dat eens doen."

En wat zei ze nou? Er waren geen camera's aan boord? In het begin wel, toch? Die ze na 10 minuten heeft uitgezet..
Ik vind sommige 'zelfgemaakte' beelden er wel wat vreemd uitzien. Ik bedoel dan de momenten dat ze de camera zelf niet in handen heeft en gefilmd wordt. Vind de camera dan iets te rustig voor een dobberend schip, alsof iemand de camera in handen heeft. Maar ik wil eigenlijk helemaal niet verder gaan op de discussie of ze solo was.

Zonder meer geldt dat P&W haar met fluwelen handschoenen hebben benadert. Zoals ik daarvoor al aangaf.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:00:19 #248
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108767950
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:56 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Totaal geen kritische vragen. Gemiste kans voor P&W.
Vooral dat: "Wees gerust, je wordt hier niet gefileerd en we gaan praten met Laura, maar nog wel even een paar minuten wachten, want eerst de zapservice." was heel tekenend. Alsof ze zoiets hadden, van we moeten wel heel voorzichtig zijn anders loopt ze weg.

Dit doen ze bij geen enkele andere gast. Dus ik heb het idee dat ze veel te blij waren dat ze hier wel wilde zijn. En het zou me niet verbazen als er vooraf afspraken zijn gemaakt over de vragen etc. Dat gebeurd bij meer gasten, dus zou dat niet nieuw zijn.

Edit: maar als neutrale kijker was het nog best een aardig interview. Ze zat er met wat minder tegenzin dan de andere interviews die ik gezien heb.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:01:14 #249
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_108767980
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:57 schreef Redefine het volgende:

Zonder meer geldt dat P&W haar met fluwelen handschoenen hebben benadert. Zoals ik daarvoor al aangaf.
Je had liever gehad dat ze een 16 jarig meisje hadden afgeslacht alsof het een stel fascistische ambtenaren waren?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:04:40 #250
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108768090
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je had liever gehad dat ze een 16 jarig meisje hadden afgeslacht alsof het een stel fascistische ambtenaren waren?
Ik zie liever dat elke gast dezelfde benadering krijgt. Het zal me dan een zorg zijn of iemand 10, 16, 25, 40 of 92 is. Het was hier toch heel duidelijk zo dat ze extra voorzichtig waren.
pi_108768094
quote:
Kritische vragen mogen best. Ook bij een 16-jarige (die overigens zelf zegt dat ze veel volwassener is dan haar leeftijdsgenoten). Dit was een oh-wat-ben-je-toch-goed-interview.
Zoals Redefine al zei: van tevoren zijn er zeer waarschijnlijk afspraken gemaakt over de vragen.

Laura zei nog: "Ik heb niet veel met media", maar ja, ze zit wel in P&W. Ze had ook gewoon Nee kunnen zeggen.
pi_108768152
Ze kwam op mij over als iemand die niet graag geïnterviewd wordt.

Maar ze is inderdaad nog maar 16, een hoop mensen lijken dat te vergeten. Dan mag ze wat mij betreft gesloten zijn. Het is niet niks wat allemaal over haar heen is gekomen de afgelopen jaren, of ze dat nou soms zelf heeft opgezocht of niet.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:07:29 #253
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108768172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Kritische vragen mogen best. Ook bij een 16-jarige (die overigens zelf zegt dat ze veel volwassener is dan haar leeftijdsgenoten). Dit was een oh-wat-ben-je-toch-goed-interview.
Zoals Redefine al zei: van tevoren zijn er zeer waarschijnlijk afspraken gemaakt over de vragen.

Laura zei nog: "Ik heb niet veel met media", maar ja, ze zit wel in P&W. Ze had ook gewoon Nee kunnen zeggen.
Die zin slikte ze trouwens nog in, omdat ze waarschijnlijk zichzelf wel bewust van was dat het niet handig is om te zeggen.

Wat betreft nee zeggen heb je helemaal gelijk. Al zijn er natuurlijk wel meer mensen te gast bij P&W en DWDD die niet zo van de media aandacht zijn. Maar soms moet je er gewoon zitten voor bepaalde onderwerpen.

En in Laura's geval zal geld toch wel de belangrijke drijfveer. Dat kan direct zijn, al denk ik niet dat ze bij P&W betalen. In dat geval is het indirect, in de picture blijven om geld te verdienen.
pi_108768202
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 00:04 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik zie liever dat elke gast dezelfde benadering krijgt. Het zal me dan een zorg zijn of iemand 10, 16, 25, 40 of 92 is. Het was hier toch heel duidelijk zo dat ze extra voorzichtig waren.
Jou wel, P&W gelukkig niet.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:08:58 #255
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108768210
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze kwam op mij over als iemand die niet graag geïnterviewd wordt.

Maar ze is inderdaad nog maar 16, een hoop mensen lijken dat te vergeten. Dan mag ze wat mij betreft gesloten zijn. Het is niet niks wat allemaal over haar heen is gekomen de afgelopen jaren, of ze dat nou soms zelf heeft opgezocht of niet.
Vergeleken met andere interviews viel het nog heel erg mee. Ik vind dat er nu niet zoveel mis was met haar antwoorden etc. Ze is het totaal niet gewend, dus dan is het niet zo gek dat niet super vloeiend loopt.
pi_108768273
Mee eens. Ze heeft geen mediatraining gehad zoals die andere twee, dus haar antwoorden komen niet direct en niet meteen in perfecte zinnen. Mag, geen probleem.
Alleen jammer dat dit een theekransje was.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:11:56 #257
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108768285
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jou wel, P&W gelukkig niet.
Ook de reden dat ik P&W nauwelijks kijk. De een wordt keihard aangepakt, terwijl de ander poeslief wordt benadert. Het is volstrekte willekeur.

Als iemand niet oud genoeg is om normaal kritisch te kunnen benaderen hoor je hem/haar gewoon niet uit te nodigen. Daarnaast was Spijkerbroek al zegt, ze claimt toch zelf dat ze zo volwassen is, dan hoort daar ook meer verantwoordelijkheid bij.

Bovendien heb ik het hier niet over finaal afbranden en alleen maar vlijmscherpe vragen blijven en maar door blijven vragen. Maar hier en daar wat kritischer zou toch best mogen. Daar kan een gemiddelde zestienjarige best tegen.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:13:42 #258
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108768339
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 00:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Mee eens. Ze heeft geen mediatraining gehad zoals die andere twee, dus haar antwoorden komen niet direct en niet meteen in perfecte zinnen. Mag, geen probleem.
Alleen jammer dat dit een theekransje was.
En persoonlijk lopen de rillingen van zo'n woord als weird (de manier waarop gebruikt en uitgesproken) over mijn rug. Maar dit past geheel bij een tiener en zeker iemand die het afgelopen jaar vooral Engels georiënteerd bezig is geweest.
pi_108770761
quote:

[..]

Nee, maar een wegloopmeisje dat op vakantie wou, geen zin meer had in school, sponsors beflikkert, wetten overtreedt en regels mbt een recordpoging wel heel krom uitlegt als het haar uitkomt, liegt, en er een gecensureerd gastenboek op na hield en behoorlijk onuitstaanbaar kan zijn, had wat mij betreft genadeloos ontmaskerd mogen worden.
pi_108771324
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:14 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Je vergeet de Sea Shepherd-misleiding.
Wat zegt Sea Shepherd daar zelf over eigenlijjk?
pi_108771680
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Laat dat wicht in vredesnaam voorgoed opbokken naar Nieuw-Zeeland. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:40:56 #262
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108771752
Zit de huiskamerbrigade hier nu nog steeds te mokken rondom Laura's kampvuurverhalen? :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_108772224
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:40 schreef Ringo het volgende:
Zit de huiskamerbrigade hier nu nog steeds te mokken rondom Laura's kampvuurverhalen? :').
Welkom. :)
pi_108772284
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 05:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nee, maar een wegloopmeisje dat op vakantie wou, geen zin meer had in school, sponsors beflikkert, wetten overtreedt en regels mbt een recordpoging wel heel krom uitlegt als het haar uitkomt, liegt, en er een gecensureerd gastenboek op na hield en behoorlijk onuitstaanbaar kan zijn, had wat mij betreft genadeloos ontmaskerd mogen worden.
Goede post...

Niks aan toe te voegen...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:16:04 #265
3542 Gia
User under construction
pi_108772331
Ze beweerde toch ook dat ze 14 dagen heeft liggen dobberen bij windstilte, terwijl we weten dat ze de motor gebruikte.

En dan dat boek? Is toch niet haar boek, maar oma's boek, geschreven in de Laura 'ik'-vorm. Nou, dat is pas 'weird'.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:56:34 #266
pi_108774694
Jullie zijn gewoon jaloers, Laura is een held. :6
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_108774796
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers, Laura is een held. :6
U leest alleen het gastenboek van Laura D. ?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:01:20 #268
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108774820
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:00 schreef Ferdo het volgende:

[..]

U leest alleen het gastenboek van Laura D. ?
Whehe, nog zo'n jaloerse thuisblijver.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:10:52 #269
pi_108775070
Ze is gewoon de wereld rond gezeild. Al dat gezeik over leerplicht en onregelmatigheden betreffende een theoretische recordpoging is gemier op de vierkante millimeter van kleinburgerlijke tutjes en ambtenaren met een minimalistisch en totalitair wereldbeeld.
pi_108775158
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:01 schreef Ringo het volgende:

[..]

Whehe, nog zo'n jaloerse thuisblijver.
Uiteraard...

Ben ik alleen benieuwd naar jouw commentaar op de onweerlegbare feiten van onderstaande post.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 05:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')