Lol en dat voor een term die al jaren en jaren geleden werd gebruiktquote:
Pffff, ik trap ook altijd overal in....quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze lacht gewoon als Chandler Bing op zijn verlovingsfoto
verrek, het is echt trending topicquote:
En ook een beugel...quote:
Schandalig....... En ook errrug zielig.. In therapie zeker?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
'Ik kan niet meer slikken?'
Hoe moet ze nou haar geld verdienen
Ja zoietsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Gebit? Ow, wat er van over was bedoel je?
*gaat op zoek naar een ander*quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
'Ik kan niet meer slikken?'
Hoe moet ze nou haar geld verdienen
te doorzichtig met zijn lievelingsdierquote:
Morgen kun je ze weer bewonderenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Chaima en Romy waren ook mijn favorieten. Ik ben ineens fan van N&S geworden sinds TVK
Ik heb het nog niet afgekeken, ik vind het zo slecht...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
Nu lekker Moordwijf kijken, zit er al heel de week naar uit te kijken.
Ik ben van mening dat er niet genoeg Wendy op de tv kan zijn.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
Nu lekker Moordwijf kijken, zit er al heel de week naar uit te kijken.
Ik ben van mening dat er niet genoeg Wendy op de tv kan zijn.
Moordvrouw - Nieuwe politieserie op RTL4quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Is er ook een topic van Moordvrouw?
Aïsha... of die ene waar ik de naam van ben vergetenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:32 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken
Wie was de beste vanavond?
Thanks!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moordvrouw - Nieuwe politieserie op RTL4
the pink room dusquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
Grappig. De red room bij de Vlaamse The Voice is roze(vanwege de sponsor, Allo)
Het is blind hè? Wij zien die mooie oogjes, maar de jury moet puur op de stem afgaan. Ik ga het misschien ook eens proberen, teletekst aan en dan proberen te beoordelen of de kandidaat door moet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:04 schreef SpermaDonor het volgende:
wat zijn ze streng voor die kinderen zeg
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het is blind hè? Wij zien die mooie oogjes, maar de jury moet puur op de stem afgaan. Ik ga het misschien ook eens proberen, teletekst aan en dan proberen te beoordelen of de kandidaat door moet.
Welk achtergrondliedje bedoel je?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:22 schreef iBenny het volgende:
Ik vroeg me gister bij een achtergrond liedje af van wie het was... blijkbaar waren er meer mensen benieuwd naar, want Shary-An - Read My Book(het nummer waar het dus om ging) staat nu op #18 in iTunes
Als Phoebe weglooptquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welk achtergrondliedje bedoel je?
Okay. Ik moet maar eens gaan kijken wie Phoebe was,quote:
Phoebe is niet doorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Okay. Ik moet maar eens gaan kijken wie Phoebe was,
Ow.quote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:19 schreef female81 het volgende:
En die ongeveer 1 % die níet aan 'het plaatje' voldoet, wordt doorgaans ook gelijk afgevoerd. Je zou bijna denken dat de mensen in de stoelen gewoon weten wie er staat.![]()
Wel grappig dat Iris (niet persé lelijk, maar wel enigzins mollig) er nog wél door kwam, en ook won.
quote:Het tv-programma The Voice Kids zit in de volgende ronde, The Battle, anders in elkaar dan grote broer The Voice of Holland, om emotionele schade bij de jeugdige kandidaten te voorkomen. Dat vertelt coach Marco Borsato in De Telegraaf. The Voice wil kinderen niet als verliezer bestempelen. “In tegenstelling tot bij de volwassen Voice, laten wij drie kinderen tegelijk zingen. Dat doen we zodat er één winnaar uitkomt, in plaats van één verliezer“, legt de bekende zanger uit.
Dat betekent dat de coaches twee, in plaats van één kandidaat naar huis sturen. “Voor ons als coaches is dat extra lastig, maar voor die kinderen is het fantastisch. Die maken er een groot feest van. Maar doordat wij gedurende het programma de kinderen beter leren kennen, zal het voor ons ook steeds emotioneler worden. En lastiger om de kandidaten weg te stemmen.”
Hij vreest dat het programma voor hem persoonlijk moeilijker gaat worden. “Dat ene moment als je met je rug naar het podium toe zit en zonder een duidelijke emotie naar alleen een stem luistert, is natuurlijk al naar de achtergrond verdwenen. Bij het kiezen, terwijl je de kandidaatjes recht in het gezicht kijkt, komen ook onze vaderen moedergevoelens boven.”
Bron
Ik denk dat de "lelijke" kinderen er al vantevoren zijn uitgefilterd, die mogen waarschijnlijk niet eens meedoen met de blind auditions. Het valt mij ook op dat er veel kinderen zijn die al "ervaring" hebben, in een musical bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:08 schreef female81 het volgende:
Als je dit programma kijkt, ga je bijna denken dat er tegenwoordig alleen maar mooie kindertjes bestaan, genetisch perfect gelukt, met shampoo-reclame-haar, en gelikt bij elkaar gezochte überhippe kleding.
Ze kunnen net zo goed normale audities doen, waarbij ze ze gelijk zien, want ze weten toch wel dat de kandidaat in kwestie 99% zeker aan het zogenaamde ideaalplaatje zal voldoen. Zo'n programma met 'blinde' audities is juist een uitgelezen kans om ook ánderen met voldoende talent een kans te geven. Waar zijn de simpel aangeklede brilsmurfjes zoals je die vroeger bij Kinderen Voor Kinderen zag gebleven, waarvan je amper zag of het een jongen of een meisje was?
Maar ja, commercie hè...
Ja, ik ben zuur, ik weet het.
Helemaal blind is het idd niet. Alle kinderen zijn uitgenodigd, waarvan we elke aflevering een voorbeeld zien. Via YouTube is een voorselectie gemaakt, maar zouden de juryleden het ook weten en is dat vertwijfelende luisteren met een vinger voor de mond toneelspel, of weten zij van tevoren echt niet wie er op het podium staat.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat de "lelijke" kinderen er al vantevoren zijn uitgefilterd, die mogen waarschijnlijk niet eens meedoen met de blind auditions. Het valt mij ook op dat er veel kinderen zijn die al "ervaring" hebben, in een musical bijvoorbeeld.
Je noemt Kinderen voor Kinderen, ik denk aan Stuijf es in:) Dat was pas een echte talentenjacht voor kinderen.
quote:
quote:
Jawel. Mochten er ontwikkelingen zijn dan onderbreken ze de uitzending.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:40 schreef MissJ het volgende:
de uitzending vanavond gaat toch hopelijk wel door he...
Hoor net dat alles gewoon doorgaat en ze tussendoor korte bulletins hebben met updates over Friso.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Mochten er ontwikkelingen zijn dan onderbreken ze de uitzending.
quote:
Ik wil alleen een onderbreking voor echt nieuws.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hoor net dat alles gewoon doorgaat en ze tussendoor korte bulletins hebben met updates over Friso.
dus dit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil alleen een onderbreking voor echt nieuws.
Tot nu toe zie ik al uren materiaal wat ze ook in 5 minuten hadden kunnen proppen
Preciesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil alleen een onderbreking voor echt nieuws.
Tot nu toe zie ik al uren materiaal wat ze ook in 5 minuten hadden kunnen proppen
Doe zelf normaal. Ik ben een kindervriend, geen pedofiel.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jostiband die hun dagelijkse hobby uitvoertquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik schakel nu RTL in, wat is dit voor amateurtoneel?
Hier blijf je voor thuisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik schakel nu RTL in, wat is dit voor amateurtoneel?
Whehe, ik ben ook zo gaar als watquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef Pheno het volgende:
Toastjes, drank en een kuthumeur na twaalf uur werk. Dit gaat een goede avond worden.
wat??????quote:
Well donequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, ik ben ook zo gaar als wat
ik wou net zeggen: dit is de publieke omroep niet, die om elke kippenscheet alles afgelast.quote:
Pas over 'dagen' is er nieuws over hem.quote:
Ik snap hem niet helemaal, maar ik bedank je tochquote:
Vlees dat gaar is is 'well done'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet helemaal, maar ik bedank je tochEeeeeeeeeeeeej
Ah ja, vandaarquote:
Beterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
jawel. In de reclames alleen nieuwsflitsen
Heeyquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:35 schreef StephanL het volgende:
Standaard begon GTST natuurlijk weer later op de vrijdag, terwijl het de rest van de dagen wel op tijd begon.
Zet dan gewoon 20:40u in de programmabladenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:35 schreef StephanL het volgende:
Standaard begon GTST natuurlijk weer later op de vrijdag, terwijl het de rest van de dagen wel op tijd begon.
o, zaten er nog vijf afleveringen tussen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:35 schreef StephanL het volgende:
Buffyquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
o, zaten er nog vijf afleveringen tussen?
Bij Buffy kon je echt geen enkele aflevering missen, of je was al helemaal uit het verhaal, maar dit lijkt precies op het vervolg van vorige week vrijdag/
Het is echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:36 schreef Pheno het volgende:
Goed acteerwerk, ik zap eens naar RTL 4 dacht ik nog.
quote:
Mijn toiletmuur is nog interessanter.quote:
ik heb er helaas al 2, ik zou ze allemaal wel willen hebbenquote:
Ze hadden nog een plekje over onder het kruis van Ron Brandstederquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef iBenny het volgende:
VanVelzen krijgt een wassenbeeld in Madame Tussauds
Valt toch wel meequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Vroeger stonden er nog grote namen in Madam Tussaud, nu is het soapies en zangertjes
Zij ls lievquote:
Ik denk nu aan de Fabeltjeskrantquote:
Nah, Silvie van der vaart alleen al. En de rest moet ik even opzoekenquote:
Je kunt veel zeggen, maar Roel van Velzen is niet groot.quote:
Ik aan lambiek(e)quote:
Truequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar Roel van Velzen is niet groot.
Ja mehehehehquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef Stickertje het volgende:
irritante vibrato... lijkt wel een schaap...
ik ookquote:
Nein. Trillend janken moet het!quote:
quote:
Ja eensquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef Stickertje het volgende:
irritante vibrato... lijkt wel een schaap...
Yupquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Is het zo dat ze bij KIDS veel meer op de laatste momenten klikken om het spannender te maken?Extra blije kindjes die nét door zijn.
Ik vind het geen naamquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik vind Lowieke meer een jongensnaam dan een meisjesnaam.
ik vind -ieke altijd voor een meisje, nooit van fan van, maar dit al helemaal nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik vind Lowieke meer een jongensnaam dan een meisjesnaam.
SOrryquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Zet je telefoon wat zachter dan, ik hoor het hier helemaal.
Stripfiguur uit jaren 80quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:47 schreef iBenny het volgende:
Lowieke lijkt op iemand. Ik kom er alleen niet op op wie
cryin' at the discotheqqqquequote:
quote:
meisjes zijn snel volwassenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:48 schreef Honeymooner het volgende:
Waarom doet dat kind alsof ze volwassen is.. Dat is echt een vereiste voor de voice kids geloof ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |