das beterquote:
ik vind trance over het algemeen kut dus aan mijn mening in deze moet je niet teveel waarde hechtenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er waren een hoop echt goeie trance nummers hoor...
ik liever niets. schijtmuziek vind ik het. ik wil meer zeroesrock! snikkelvlek, papa roach, 3doors down enzo!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:37 schreef CindieY het volgende:
Had ik liever iets anders van Sean Paul gehoord.
Last Resortquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind trance over het algemeen kut dus aan mijn mening in deze moet je niet teveel waarde hechten
[..]
ik liever niets. schijtmuziek vind ik het. ik wil meer zeroesrock! snikkelvlek, papa roach, 3doors down enzo!
Neh, alles van Dutty Rockquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
Temperaturevan SP is beter. #herrineringen
Get Busy, Gimme The Light...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
Temperaturevan SP is beter. #herrineringen
Can You Do The Work danquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit inderdaadDat zijn de herinneringen
Uit de tijd dat we ons nog ieder weekend vol lieten lopen met apfelkornquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit inderdaadDat zijn de herinneringen
Breezer en Smirnoffquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uit de tijd dat we ons nog ieder weekend vol lieten lopen met apfelkorn
Ik was iets jonger, schoolfeesten toen. Wel altijd alcohol hosselen, want dat mocht toen nog op schoolfeesten als je 16+ was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uit de tijd dat we ons nog ieder weekend vol lieten lopen met apfelkorn
ik heb hier nog 0.7L Smirnoff staan...quote:
Goldstrikequote:
Smirnoffquote:
De tering ja. Goldstrike. Dat proberen we altijd nog eens,voor old times sake, in de cafe`s te bestellen maar nergens hebben ze `t meerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goldstrike![]()
En wat waren we stoer in de discotheek
Wodka red bull hier, maar mijn geld was al op voordat ik daar dronken van werdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:46 schreef CindieY het volgende:
Bessen dronk ik toen altijd. Ik ben daar één keer zo straalbezopen van geweest, dat ik het spul nu op geen enkele manier meer kan zien of luchten
ik denk dat het een moetje is....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_gaat_trouwen__.html
DUSquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_gaat_trouwen__.html
rode wodka red bullquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Wodka red bull hier, maar mijn geld was al op voordat ik daar dronken van werd
ik stond laatst ook op de tram te wachten. kwam er een man naar me toe en die vroeg wanneer de tram zou komen. antwoord ik:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:49 schreef ChatGirl het volgende:
Dit hoor ik normaal altijd als ik op de tram sta te wachten. En dan sta ik te grijzen als een mafkees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Meneer ALBERTO!!!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stond laatst ook op de tram te wachten. kwam er een man naar me toe en die vroeg wanneer de tram zou komen. antwoord ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
vanwege de 11zwedentoch. jeweettok!quote:
Geen idee. (wel op fok gelezen iets er over)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van Giels Elfzwedentocht van vanochtend.
Als ze nou de foto van nils holgersson goed hadden gemaaktquote:
[..]
ik stond laatst ook op de tram te wachten. kwam er een man naar me toe en die vroeg wanneer de tram zou komen. antwoord ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
!
![]()
keek die man je zeker aan als een botsauto![]()
ALAAAAAAAAAAAAAAARRRRM!How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
[..]
ik stond laatst ook op de tram te wachten. kwam er een man naar me toe en die vroeg wanneer de tram zou komen. antwoord ik:Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik ben dan ook dronkenOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
neuken?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
maar ik ben dan ook dronken
Nu al?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
maar ik ben dan ook dronken
Ik ben niks gewendquote:
3FM Webcamquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
#3 "zet je radio aan"
Je ziet een tv.
*splut*quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:54 schreef miieejj het volgende:
ik heb nog ergens een k-otic cd liggen(unne illigale ..gedownloaden
ik een kopie van de cd die ik bij de bieb had geleend..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:54 schreef miieejj het volgende:
ik heb nog ergens een k-otic cd liggen(unne illigale ..gedownloaden
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*splut*
te laat.....de gedachte alleen al was voldoende
Hadden ze nog een 2de album ook?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik een kopie van de cd die ik bij de bieb had geleend..
het 2e album, indestructible, zag ik later voor 1 euro (of gulden??) in een bak liggen![]()
die hadden ze toen al bij t grof vuil gezetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar sita was al weg...
http://www.musicmeter.nl/album/40750
scherp Timo, messcherp!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die hadden ze toen al bij t grof vuil gezet
see what I did there?
Ik wil wel hoor.quote:
Haha jaaa, verschrikkelijk vond ik datquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
over Rockbitches gesproken....kent iemand dit nog??
Ja, dat was toch zo'n project van Golden Earring?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
over Rockbitches gesproken....kent iemand dit nog??
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die hadden ze toen al bij t grof vuil gezet
see what I did there?
veegde hij daarna zijn leuter niet af aan de gordijnen??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef miieejj het volgende:
ik weet trouwens nog dat die bart tegen sita gezegd dat hij verliefd op haar was geworden.. was toen nog in dat huis..
jaaa iddquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat was toch zo'n project van Golden Earring?
mais oui! zou een geweldige popquizvraag zijn!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat was toch zo'n project van Golden Earring?
weet ik veulquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veegde hij daarna zijn leuter niet af aan de gordijnen??
Mijn hoofd zit vol met dat soort onzinfeitjesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mais oui! zou een geweldige popquizvraag zijn!
Hoho, alleen dat faalbedrijf NS hè.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:02 schreef Sirolf het volgende:
Dus terwijl er met de auto bijna geen problemen meer zijn qua kou hebben de treinen er nog minimaal EEN WEEK last van...![]()
idem hieroquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit vol met dat soort onzinfeitjes
op de hele mensheid....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:04 schreef alors het volgende:
Black Eyed Peas, zo'n grote smetvlek op de Zeroes...
Wheehe dat nummer zegt me zo niets, maar er was ook zo'n nummer met zoiets van, it's about to be a (WHAT) Girl Thing! was dat ook van hun?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
hoppa, nog zo'n vergeten zeroeskneiter!
niet dat ik weet....ze hadden maar 1 hitje en dat was het nr dat ik postte. en ook nog een heel klein tipparadehitje met Girls on Top, maar hoe die ging weet ik niet..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
Wheehe dat nummer zegt me zo niets, maar er was ook zo'n nummer met zoiets van, it's about to be a (WHAT) Girl Thing! was dat ook van hun?
Oh nee ik heb em al gevonden, dat nummer was iets andersquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet dat ik weet....ze hadden maar 1 hitje en dat was het nr dat ik postte. en ook nog een heel klein tipparadehitje met Girls on Top, maar hoe die ging weet ik niet..
overigens is 1 van de meiske van Girl thing nederlands...volgens mij degene die je op hte previewhotje ziet...
Ja en zij was ook degeen die er voor zorgde dat de groep deaud was voor ze bekend waren, want zwanger met 19quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet dat ik weet....ze hadden maar 1 hitje en dat was het nr dat ik postte. en ook nog een heel klein tipparadehitje met Girls on Top, maar hoe die ging weet ik niet..
overigens is 1 van de meiske van Girl thing nederlands...volgens mij degene die je op hte previewhotje ziet...
nee, dat ken ik niet...en ik denk ook niet dat ik het goed vindquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Oh nee ik heb em al gevonden, dat nummer was iets andersen het was geen girl thing, maar een girl fight
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja en zij was ook degeen die er voor zorgde dat de groep deaud was voor ze bekend waren, want zwanger met 19
mmm, daar kan ik niets over terugvinden. maar als ik wiki er op nalees is zij van juni 81 en scoorde girl thing hun enige hit in juli 2001. Ze was toen al 20.....zegt niks natuurlijk, maar over die zwangerschap kan ik echt niks terugvindenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja en zij was ook degeen die er voor zorgde dat de groep deaud was voor ze bekend waren, want zwanger met 19
doe maar lekker viben!quote:
Of schudden met die billen, magnifico, 24/7. Het was best groot bij ons toenquote:
bij mij niet....ik was toch meer into the girlbands.....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of schudden met die billen, magnifico, 24/7. Het was best groot bij ons toen
+1quote:
19, 20 whatever. Eén van die chickies was zwanger daardoor zijn ze ook gestopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, daar kan ik niets over terugvinden. maar als ik wiki er op nalees is zij van juni 81 en scoorde girl thing hun enige hit in juli 2001. Ze was toen al 20.....zegt niks natuurlijk, maar over die zwangerschap kan ik echt niks terugvinden
tot de grond schudden met die kont van links naar rechts, het is niet erg kom op doe het, het is niet erg, kom op doe heheheeeet... waar was dat dan van? Ohjaaa Def Rhymz, ZAK zak zak!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of schudden met die billen, magnifico, 24/7. Het was best groot bij ons toen
Def Rhymz, K-liber en nog wat andere meuk kwam laatst voorbij toen ik op stap was. Ik waande me gelijk weer 15/16quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
tot de grond schudden met die kont van links naar rechts, het is niet erg kom op doe het, het is niet erg, kom op doe heheheeeet... waar was dat dan van? Ohjaaa Def Rhymz, ZAK zak zak!![]()
![]()
De betere hits toen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
tot de grond schudden met die kont van links naar rechts, het is niet erg kom op doe het, het is niet erg, kom op doe heheheeeet... waar was dat dan van? Ohjaaa Def Rhymz, ZAK zak zak!![]()
![]()
Def Rhymz....ik denk dat ik de hele tekst van Doekoe mee kan rappen....Def is btw een ontdekking van.....Rob Stenders!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
tegenwoordig de beatbakker van de JvTquote:
Het maar wat je goed vind hequote:
ik zou het er wel op kunnen jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef alors het volgende:
Vinden jullie die chick echt zo lekker?
Drop that beat vond ik altijd fijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Het maar wat je goed vind hewat ik wel echt leuk vond was Chuckie
oh en deze![]()
![]()
hee! alles fleks kipje?quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:32 schreef alors het volgende:
Ik wist niet dat die Bastianplaat Nederlands was
tok tokquote:
twitter:stenders3fm twitterde op vrijdag 10-02-2012 om 22:37:16De beruchte foto van Sarah Geels >
reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef alors het volgende:
OH nay, gaat ze dat nummer ook nog zingen zo
Jup dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef alors het volgende:
OH nay, gaat ze dat nummer ook nog zingen zo
Iedereen houdt van DoeKoe, iedereen houdt van geld. Maar geld maakt niet gelukkig, maar mijn vriend Def Rhymz welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Def Rhymz....ik denk dat ik de hele tekst van Doekoe mee kan rappen....
I`m not gonna teach your boyfriend how to dance?quote:
die hele rap ken ik nog wel uit mn hoofd, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Iedereen houdt van DoeKoe, iedereen houdt van geld. Maar geld maakt niet gelukkig, maar mijn vriend Def Rhymz wel![]()
![]()
![]()
![]()
we zijn druk bezig herinneringen op te halen, dus hoe meer zielenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag niet klagen![]()
En jullie gaan hard vanavond
Ga m'n best doen, ik heb meer met de 90'squote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
we zijn druk bezig herinneringen op te halen, dus hoe meer zielen
tis eigenlijk ook geen zeroes.....tis uit december 99! http://www.dutchcharts.nl(...)k+laat+me+gaan&cat=squote:
we gaan lekker en we doen het allemaal, we doen het allemaal, we doen het allemaal!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag niet klagen![]()
En jullie gaan hard vanavond
Ik kreeg Labyrinth als eerste hit op youtube.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis eigenlijk ook geen zeroes.....tis uit december 99! http://www.dutchcharts.nl(...)k+laat+me+gaan&cat=s
die is wel zeroes. ze had 3 hitjes: laat me gaan, labyrinth en liever.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kreeg Labyrinth als eerste hit op youtube.
nee, dat is gewoon goedquote:
nou, zet KT maar in de TunStal....quote:
natuurlijk had ik em goed. ik ben Rock.quote:
spoiler!quote:
Huh? Was het een antwoord dan ofzo? Luister halfquote:
Je zal wel voor liggen op de streamquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Huh? Was het een antwoord dan ofzo? Luister half
nee, jij luister via fm dus dan loop je voor op de streamsukkels waartoe ik behoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Huh? Was het een antwoord dan ofzo? Luister half
och jee, u gaat uzelf bezatten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zal wel voor liggen op de stream
*plop*
Oh, op die manier... Ik ben moe, dan gaat mijn begrijpend lezen keihard achteruitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zal wel voor liggen op de stream
*plop*
Nope, Ziggoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, jij luister via fm dus dan loop je voor op de streamsukkels waartoe ik behoor
Zou ik zat van wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, ik heb maar 3 biertjes in huis.
ik 0.7l smirnoff....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, ik heb maar 3 biertjes in huis.
Ik denk dat ik na 1 slok al zat benquote:
gewoon oplikken!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na 1 slok al zat benIn plaats van een slok te nemen, knoeide ik net behoorlijk wat bier
Nou, daar ga je alquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na 1 slok al zat benIn plaats van een slok te nemen, knoeide ik net behoorlijk wat bier
Sorry, maar ik kan m'n eigen tieten niet likkenquote:
't Zullen de naweeën van vannacht wel zijnquote:
wat? nee, sorry...een jongedame die bier van de vloer of bank of tafel likt vind ik niet geil. dus....quote:
ehm...ik neem mijn vorige post terugquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan m'n eigen tieten niet likken![]()
Volgens mij zit het ergens andersquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat? nee, sorry...een jongedame die bier van de vloer of bank of tafel likt vind ik niet geil. dus....
Begrijpend lezen. Ik wilde een slok nemen, maar knoeide. Hoe 't dan op de bank of tafel moet belanden...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...ik neem mijn vorige post terug
Misschien stond je net in een raar standjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Begrijpend lezen. Ik wilde een slok nemen, maar knoeide. Hoe 't dan op de bank of tafel moet belanden...
ik heb al een paar slokken smirnoff op dus licht aangeschotenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Begrijpend lezen. Ik wilde een slok nemen, maar knoeide. Hoe 't dan op de bank of tafel moet belanden...
wat drink je dan ? ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik probeer een standje te visualiseren, maar ik ben er nog niet uitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien stond je net in een raar standje
flesjes ? hoeveel..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb al een paar slokken smirnoff op dus licht aangeschoten
maar laat dat bier maar zitten, ik kom het zondag wel opruimen
Ik visualiseer mee, heb niets anders te doenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik probeer een standje te visualiseren, maar ik ben er nog niet uit
Zomerquote:
ik heb 1 grote fles Smirnoff helemaal voor Rockie alleen.quote:
ik drink 't ook gewoon in de winterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
ZomerGisteren wel rosé gedronken en daarna bier, telt dat ook?
dju.. da's veel!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb 1 grote fles Smirnoff helemaal voor Rockie alleen.
ik voel sarcasme.....maar ik ga er zeker 2 avonden mee doen hoorquote:
Hoe groot is zo'n fles dan? En het alcoholpercentage?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik voel sarcasme.....maar ik ga er zeker 2 avonden mee doen hoor
07L bij 4 hele procenten...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe groot is zo'n fles dan? En het alcoholpercentage?
oow..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik voel sarcasme.....maar ik ga er zeker 2 avonden mee doen hoor
Dus als je die vanavond helemaal opdrinkt, kunnen we je opvegen?quote:
ik koop mijn drank in de supermarkt. daar word ik vast niet afgezetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
oow..
nooit snirnoff drinken uit een plastic flesje.. dan word je afgezet..
jij mag me altijd opvegenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dus als je die vanavond helemaal opdrinkt, kunnen we je opvegen?
nou ja.. nooit naar de kroeg gaan en daar een flesje bestellenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik koop mijn drank in de supermarkt. daar word ik vast niet afgezetbehalve dan door mn moeder om boodschappen te doen...
En daarom: bierquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
nou ja.. nooit naar de kroeg gaan en daar een flesje bestellen.. 4 euro voor een flesje.. en waar het voor de helft snirnoff in zit
nu moet je, net als Jelmer, tot genade komen.quote:
twitter:AngryMnkeyFight twitterde op vrijdag 10-02-2012 om 18:41:44Kim Jong Un dead or Kim Jong Undead. Remember kids, spacing is the difference between assassinations and zombies. reageer retweet
via de stream hoor ik gewoon muziek ende zang.quote:
dan wens ik u een zalige avond!quote:
en u wens ik niets minder!quote:
Dat, en ik hou niet van gelul over voetbal... Kijken vind ik leukerquote:
Alleen in een oranje outfit, met een biertje en vrienden erbij. EK danwel WK dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat, en ik hou niet van gelul over voetbal... Kijken vind ik leuker
Inderdaad, ik vind het zelfs te lang en ik wel al die lulprogramma's.quote:
Dat!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alleen in een oranje outfit, met een biertje en vrienden erbij. EK danwel WK dus.
spoiler je het weer!quote:
Een beetje optimistischer graagquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
Zal je zien dat het weer regent in de zomer.
rot op! dat is geen zeroes!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:37 schreef hole1988 het volgende:
heb je dit al gezien 5 mensen op 1 gitaar
Wauw!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:37 schreef hole1988 het volgende:
heb je dit al gezien 5 mensen op 1 gitaar
M'n glas is halfvol, dus: we hoeven een week lang geen Gotye aan te horenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Wauw!!
Nee echt, nog nooit gezien!![]()
Edit: en beter dan het origineel, al vind ik op het moment alles beter dan Gotye![]()
learninglivingloving (oid) is zeroes....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n glas is halfvol, dus: we hoeven een week lang geen Gotye aan te horen
Die vind ik prima. Volgens mij is iedereen hier wel een beetje zat van Somebody that I used to know namelijk. En die hoeven we dus niet aan te horen komende weekquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
learninglivingloving (oid) is zeroes....
ik vinnem nog steeds mooiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die vind ik prima. Volgens mij is iedereen hier wel een beetje zat van Somebody that I used to know namelijk. En die hoeven we dus niet aan te horen komende week
Hoe fijn is dat!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n glas is halfvol, dus: we hoeven een week lang geen Gotye aan te horen
Ik heb nog een nummer van The Madd op m'n Zeroes-lijstje. Ik heb ze live gezien en het was alléén maar stuiteren als een gek. Heerlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
oh, dit vind ik nog wel geinig geloof ik....heeft Ms Montreal deze niet gecoverd bij Giel?
ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eens...heb zelf ook net wat meer met de 90s week...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind de Zeroes request maar onzin. Er wordt praktisch dezelfde muziek gedraaid als normaal m.u.v. nummers uit 2010 en 2011. Dan hou je nog steeds dezelfde muziek over.
viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:49 schreef Qunix het volgende:
Check de webcam... Behoorlijke herrie daar
Ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:49 schreef hole1988 het volgende:
90s Request begon pas in 2004 hadden ze met de zeroes ook moeten doen.
De 00's request in 2004 beginnen? Is dat niet een beetje prematuur?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:49 schreef hole1988 het volgende:
90s Request begon pas in 2004 hadden ze met de zeroes ook moeten doen.
zo, jij hebt een zak bijdehandjes gegetenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De 00's request in 2004 beginnen? Is dat niet een beetje prematuur?
zeroes had pas in 2014 moeten beginnen ipv daarvan begonnen ze al in 2009quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De 00's request in 2004 beginnen? Is dat niet een beetje prematuur?
we zijn nederlanders en zeuren graagquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
Ach, als ze toch hetzelfde draaien als altijd, wat is dan nog het probleem?
Nummers uit 2009 en 2010 zouden ze gewoon niet moeten draaienquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef Qunix het volgende:
Veel nummers hoor je normaal ook op de radio. Het is niet echt "oud" nog.
Klopt en dat vind ik jammer. Ik pleit voor alleen nog maar positiviteit in dit topicquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
we zijn nederlanders en zeuren graag
TJAKKA! JE KUNT OVER OVER VUUR LOPENquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt en dat vind ik jammer. Ik pleit voor alleen nog maar positiviteit in dit topic
Ik ben wel echt serieus.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
TJAKKA! JE KUNT OVER OVER VUUR LOPEN![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |