Of schudden met die billen, magnifico, 24/7. Het was best groot bij ons toenquote:
bij mij niet....ik was toch meer into the girlbands.....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of schudden met die billen, magnifico, 24/7. Het was best groot bij ons toen
+1quote:
19, 20 whatever. Eén van die chickies was zwanger daardoor zijn ze ook gestopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, daar kan ik niets over terugvinden. maar als ik wiki er op nalees is zij van juni 81 en scoorde girl thing hun enige hit in juli 2001. Ze was toen al 20.....zegt niks natuurlijk, maar over die zwangerschap kan ik echt niks terugvinden
tot de grond schudden met die kont van links naar rechts, het is niet erg kom op doe het, het is niet erg, kom op doe heheheeeet... waar was dat dan van? Ohjaaa Def Rhymz, ZAK zak zak!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of schudden met die billen, magnifico, 24/7. Het was best groot bij ons toen
Def Rhymz, K-liber en nog wat andere meuk kwam laatst voorbij toen ik op stap was. Ik waande me gelijk weer 15/16quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
tot de grond schudden met die kont van links naar rechts, het is niet erg kom op doe het, het is niet erg, kom op doe heheheeeet... waar was dat dan van? Ohjaaa Def Rhymz, ZAK zak zak!![]()
![]()
De betere hits toen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
tot de grond schudden met die kont van links naar rechts, het is niet erg kom op doe het, het is niet erg, kom op doe heheheeeet... waar was dat dan van? Ohjaaa Def Rhymz, ZAK zak zak!![]()
![]()
Def Rhymz....ik denk dat ik de hele tekst van Doekoe mee kan rappen....Def is btw een ontdekking van.....Rob Stenders!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
tegenwoordig de beatbakker van de JvTquote:
Het maar wat je goed vind hequote:
ik zou het er wel op kunnen jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef alors het volgende:
Vinden jullie die chick echt zo lekker?
Drop that beat vond ik altijd fijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Het maar wat je goed vind hewat ik wel echt leuk vond was Chuckie
oh en deze![]()
![]()
hee! alles fleks kipje?quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:32 schreef alors het volgende:
Ik wist niet dat die Bastianplaat Nederlands was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |