tok tokquote:
twitter:stenders3fm twitterde op vrijdag 10-02-2012 om 22:37:16De beruchte foto van Sarah Geels >
reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef alors het volgende:
OH nay, gaat ze dat nummer ook nog zingen zo
Jup dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef alors het volgende:
OH nay, gaat ze dat nummer ook nog zingen zo
Iedereen houdt van DoeKoe, iedereen houdt van geld. Maar geld maakt niet gelukkig, maar mijn vriend Def Rhymz welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Def Rhymz....ik denk dat ik de hele tekst van Doekoe mee kan rappen....
I`m not gonna teach your boyfriend how to dance?quote:
die hele rap ken ik nog wel uit mn hoofd, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Iedereen houdt van DoeKoe, iedereen houdt van geld. Maar geld maakt niet gelukkig, maar mijn vriend Def Rhymz wel![]()
![]()
![]()
![]()
we zijn druk bezig herinneringen op te halen, dus hoe meer zielenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag niet klagen![]()
En jullie gaan hard vanavond
Ga m'n best doen, ik heb meer met de 90'squote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
we zijn druk bezig herinneringen op te halen, dus hoe meer zielen
tis eigenlijk ook geen zeroes.....tis uit december 99! http://www.dutchcharts.nl(...)k+laat+me+gaan&cat=squote:
we gaan lekker en we doen het allemaal, we doen het allemaal, we doen het allemaal!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag niet klagen![]()
En jullie gaan hard vanavond
Ik kreeg Labyrinth als eerste hit op youtube.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis eigenlijk ook geen zeroes.....tis uit december 99! http://www.dutchcharts.nl(...)k+laat+me+gaan&cat=s
die is wel zeroes. ze had 3 hitjes: laat me gaan, labyrinth en liever.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kreeg Labyrinth als eerste hit op youtube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |