das beterquote:
ik vind trance over het algemeen kut dus aan mijn mening in deze moet je niet teveel waarde hechtenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er waren een hoop echt goeie trance nummers hoor...
ik liever niets. schijtmuziek vind ik het. ik wil meer zeroesrock! snikkelvlek, papa roach, 3doors down enzo!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:37 schreef CindieY het volgende:
Had ik liever iets anders van Sean Paul gehoord.
Last Resortquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind trance over het algemeen kut dus aan mijn mening in deze moet je niet teveel waarde hechten
[..]
ik liever niets. schijtmuziek vind ik het. ik wil meer zeroesrock! snikkelvlek, papa roach, 3doors down enzo!
Neh, alles van Dutty Rockquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
Temperaturevan SP is beter. #herrineringen
Get Busy, Gimme The Light...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
Temperaturevan SP is beter. #herrineringen
Can You Do The Work danquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit inderdaadDat zijn de herinneringen
Uit de tijd dat we ons nog ieder weekend vol lieten lopen met apfelkornquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit inderdaadDat zijn de herinneringen
Breezer en Smirnoffquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uit de tijd dat we ons nog ieder weekend vol lieten lopen met apfelkorn
Ik was iets jonger, schoolfeesten toen. Wel altijd alcohol hosselen, want dat mocht toen nog op schoolfeesten als je 16+ was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uit de tijd dat we ons nog ieder weekend vol lieten lopen met apfelkorn
ik heb hier nog 0.7L Smirnoff staan...quote:
Goldstrikequote:
Smirnoffquote:
De tering ja. Goldstrike. Dat proberen we altijd nog eens,voor old times sake, in de cafe`s te bestellen maar nergens hebben ze `t meerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goldstrike![]()
En wat waren we stoer in de discotheek
Wodka red bull hier, maar mijn geld was al op voordat ik daar dronken van werdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:46 schreef CindieY het volgende:
Bessen dronk ik toen altijd. Ik ben daar één keer zo straalbezopen van geweest, dat ik het spul nu op geen enkele manier meer kan zien of luchten
ik denk dat het een moetje is....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_gaat_trouwen__.html
DUSquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_gaat_trouwen__.html
rode wodka red bullquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Wodka red bull hier, maar mijn geld was al op voordat ik daar dronken van werd
ik stond laatst ook op de tram te wachten. kwam er een man naar me toe en die vroeg wanneer de tram zou komen. antwoord ik:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:49 schreef ChatGirl het volgende:
Dit hoor ik normaal altijd als ik op de tram sta te wachten. En dan sta ik te grijzen als een mafkees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Meneer ALBERTO!!!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stond laatst ook op de tram te wachten. kwam er een man naar me toe en die vroeg wanneer de tram zou komen. antwoord ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |