vanwege de 11zwedentoch. jeweettok!quote:
Geen idee. (wel op fok gelezen iets er over)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van Giels Elfzwedentocht van vanochtend.
Als ze nou de foto van nils holgersson goed hadden gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stond laatst ook op de tram te wachten. kwam er een man naar me toe en die vroeg wanneer de tram zou komen. antwoord ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
!
![]()
keek die man je zeker aan als een botsauto![]()
ALAAAAAAAAAAAAAAARRRRM!How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stond laatst ook op de tram te wachten. kwam er een man naar me toe en die vroeg wanneer de tram zou komen. antwoord ik:Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik ben dan ook dronkenOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
neuken?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
maar ik ben dan ook dronken
Nu al?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
maar ik ben dan ook dronken
Ik ben niks gewendquote:
3FM Webcamquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
#3 "zet je radio aan"
Je ziet een tv.
*splut*quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:54 schreef miieejj het volgende:
ik heb nog ergens een k-otic cd liggen(unne illigale ..gedownloaden
ik een kopie van de cd die ik bij de bieb had geleend..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:54 schreef miieejj het volgende:
ik heb nog ergens een k-otic cd liggen(unne illigale ..gedownloaden
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*splut*
te laat.....de gedachte alleen al was voldoende
Hadden ze nog een 2de album ook?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik een kopie van de cd die ik bij de bieb had geleend..
het 2e album, indestructible, zag ik later voor 1 euro (of gulden??) in een bak liggen![]()
die hadden ze toen al bij t grof vuil gezetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar sita was al weg...
http://www.musicmeter.nl/album/40750
scherp Timo, messcherp!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die hadden ze toen al bij t grof vuil gezet
see what I did there?
Ik wil wel hoor.quote:
Haha jaaa, verschrikkelijk vond ik datquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
over Rockbitches gesproken....kent iemand dit nog??
Ja, dat was toch zo'n project van Golden Earring?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
over Rockbitches gesproken....kent iemand dit nog??
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die hadden ze toen al bij t grof vuil gezet
see what I did there?
veegde hij daarna zijn leuter niet af aan de gordijnen??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef miieejj het volgende:
ik weet trouwens nog dat die bart tegen sita gezegd dat hij verliefd op haar was geworden.. was toen nog in dat huis..
jaaa iddquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat was toch zo'n project van Golden Earring?
mais oui! zou een geweldige popquizvraag zijn!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat was toch zo'n project van Golden Earring?
weet ik veulquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veegde hij daarna zijn leuter niet af aan de gordijnen??
Mijn hoofd zit vol met dat soort onzinfeitjesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mais oui! zou een geweldige popquizvraag zijn!
Hoho, alleen dat faalbedrijf NS hè.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:02 schreef Sirolf het volgende:
Dus terwijl er met de auto bijna geen problemen meer zijn qua kou hebben de treinen er nog minimaal EEN WEEK last van...![]()
idem hieroquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit vol met dat soort onzinfeitjes
op de hele mensheid....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:04 schreef alors het volgende:
Black Eyed Peas, zo'n grote smetvlek op de Zeroes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |