Revolvertang heet zo'n ding.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n gaatjesprikker voor riemen enzo, iemand een idee waar ik dat kan kopen? Doe-het-zelf zaak?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Revolvertang heet zo'n ding.Dank, kan ik met de naam ook beter zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hobbywinkel, bouwmarkt, ruitersportzaak, Boerenbont of Welkoop hebben ze vast wel.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Succes!quote:
Ik duim voor je! Zet hem opquote:
Fixed!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme, ben ik net te laat met Gaatjesprikker gezocht![]()
quote:
Ja!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
* miss_dynastie zet revolvertang op wensenlijstje... altijd handig zo'n ding
Mister_d roept altijd: 'ik moet nog even naar de schoenmaker om een gaatje bij te laten maken'.... en koopt vervolgens na lang wachten toch maar een nieuwe riemquote:
Ik weet niet hoe duur zo'n tang is, maar met name als je een favoriete (mooie) riem hebt is het zonde als je hem niet meer kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mister_d roept altijd: 'ik moet nog even naar de schoenmaker om een gaatje bij te laten maken'.... en koopt vervolgens na lang wachten toch maar een nieuwe riem
Het had geholpen als ik eerder had geweten hoe zo'n ding heetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur zo'n tang is, maar met name als je een favoriete (mooie) riem hebt is het zonde als je hem niet meer kunt gebruiken.
Whehequote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het had geholpen als ik eerder had geweten hoe zo'n ding heet![]()
Hier hebben ze er tig: http://www1.conrad.nl/scr(...)gclid=&scrwidth=1280
Riemen of droplullenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:30 schreef Arcadia het volgende:
Eventuele gaatjesprikker meldt zich, in wat voor gaatjes mag ik prikken?
Ook leuk met Valentijn zo'n kaart: "wil jij mijn gaatje prikken?"quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
* miss_dynastie zet revolvertang op wensenlijstje... altijd handig zo'n ding
Fijn dat het wel goed ging! Hoop dat je snel bericht krijgtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:16 schreef Miniem het volgende:
Middag![]()
Sollicitatie ging wel goed.
Maar afwachten.
Volgende weekquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat het wel goed ging! Hoop dat je snel bericht krijgt
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:40 schreef Bos81 het volgende:
3 postcrossingkaartjes bij de post. Helaas geen honden, maar wel gewoon 3 leuke
Over Muppets gesproken, ik heb gister Miss Piggy en Kermit gekregen, ze zijn echt geweldig leuk, Kermit realistisch met de pootjes en snavelquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:05 schreef Bos81 het volgende:
O ja TV-Tip voor vanavond voor degene met comedy central. Vanaf 19.00 uur Twee Muppets films.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht iig Take Manhattan, maar weet dat niet zeker
Tof Vaduschk!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
(Klusjesman) Ramon van 3fm belde me vanmiddag. Ik ben morgen om 12.10 uur te horen over m'n Zeroes Request lijstje.
Leukquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
(Klusjesman) Ramon van 3fm belde me vanmiddag. Ik ben morgen om 12.10 uur te horen over m'n Zeroes Request lijstje.
Terugluisteren kan toch altijd!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ook, ik vind m echt zo lachen![]()
Ik hoop trouwens dat ik morgen kan luisteren, ik heb Thessa en mss gaan we met de trein weg of zo
Ja das waarquote:
Nee, bewust niet, ook al baal ik elke keer als er een leuke hond staat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt vast geen foto he![]()
Ik heb een foto gemaakt van een vreselijk lieve mechelaar bij de Mac, moet zo nog ff kijken of ie gelukt is. De keizer kreeg weer kipnuggets vandaag, gewoon zomaar
Oeh leuk, ga ik dan later doen!quote:
Ja die was echt leuk en goedquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, bewust niet, ook al baal ik elke keer als er een leuke hond staat.De honden staan hier bij de Appie altijd 2 meter naast de parkeerpoortjes, je hebt een smal strookje om te lopen en met een rennende peuter en handen vol met zware tassen begin ik er niet aan. De auto's rijden voorbij, das geen plek om in volle tas je telefoon te gaan zoeken, camera aan te moeten zetten en een foto te maken. Maar ik maak wel binnen altijd foto's, zoals die Stafford laatst
Die lopen dan vermoedelijk niet onder de auto lijkt mequote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik laat de riemen van de honden gewoon los als ik het een leuk genoeg fotomomentje vind
![]()
No matter waar ik sta![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die lopen dan vermoedelijk niet onder de auto lijkt me
quote:
Ja dikke lul 3 bierquote:
Ik kreeg m'n jaarnota energie na iets van 55 dagenquote:
quote:
Niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kreeg m'n jaarnota energie na iets van 55 dagenZelfs dát zou AnaalPost toch niet doen?
Ja het kan uiteraard wel, maar wel erg lang. En hij kwam ook dubbel, dus ik vermoed dat hij bij de administratiemiepen gewoon 1 maand te laat is verstuurdquote:
Whehe, ja dat zijn ook ultieme rukkers, ik heb ze nu pas voor het eerst zo samen in een combo met Anaalpostquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Nee nou ja energieleveranciers icm met post.anaal dat is natuurlijk helemaal bingo he
Zeg dan dat ie over moet steken als ie dan zo goed luistertquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb Sjon dus echt al vaak langs de drukke weg of zo los gelaten als ie liep te gallen.
Zodra ik m los laat luistert ie echt altijd perfect en loopt ie voet
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeg dan dat ie over moet steken als ie dan zo goed luistert
Alleen al dat hij dat kennelijk negeert en dan al bij de buuf staat is al een klacht waard, wat en droplul johquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:37 schreef Strega het volgende:
Belt aan, ik naar de deur(gaat niet zo snel, ik loop niet goed, hangt ook een briefje voor aan de deur).
Is ze te jong voor 'Als je begrijpt wat ik bedoel', denk je?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik had trouwens voor Thessa weer een film meegenomen, wegens overdosis Beverly Hills chihuahua 1&2 en Toy Story 3 mijnerzijds![]()
Hotel For Dogs was maar 4 euro, en ik vind echt alles beter dan Dora en zo![]()
101 dalmatiers? Frank en Frey? Ik noem maar watquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja joh het kind is 4![]()
En er moeten als t ff kan honden in zitten![]()
Ik wil Cats & Dogs nog es voor dr scoren ook, variatie is wenselijk![]()
Boh, dr moeder en tante plagen me al en zeggen dat ik al bijna van surrogaatmoeder naar heuse stiefmama ben geupgrade![]()
Ja de film is geniaalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Tekenfilms vindt ze niet eens zo leuk, ze ziet het liefst echte films haha, maar idd die dalmatierfilms, die moet ik scoren, met Fluffy het chineesje![]()
Normaal op dvd is taal toch gewoon in te stellenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja de film is geniaaldie is er vast nagesynchroniseerd. Tenzij Engels ook kan.
Doegquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Normaal op dvd is taal toch gewoon in te stellen![]()
Anyways, ik ben dr van tussen, doei doei
Ja, ach hij komt zichzelf nog wel tegen denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen al dat hij dat kennelijk negeert en dan al bij de buuf staat is al een klacht waard, wat en droplul joh
Leuk! Je gaat dus Grieken?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik word net gebeld.
Ja hoi, ik haal je zo op met de hondjes, eten we bij jou of bij mij?
Zo fijn is dat toch wel soms he![]()
We gaan Thessa vanavond gewoon bij mij in bed mikken, kijken of ze wil blijven slapen, ik denk van wel![]()
![]()
En als je een nummer wil skippen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
Yes, m'n boek over Naoto Fukasawa is binnen, eerder dan verwacht![]()
Een japanse ontwerper die onder andere dit ding heeft bedacht:
[ afbeelding ]
een hangende CD speler met een trekkoortje om em aan of uit te zetten
Geniaalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Dakannie, je wacht maar, heul zen en zoquote:
Wat een leuk dingquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop het, wat een lambalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ach hij komt zichzelf nog wel tegen denk ik.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Hihi, ik vond het echt ineens zo übercute.
Ja hoi ik kom je zo halen, eten we bij jou of bij mij, zo out of the blue![]()
![]()
Mss wordt het nog es echt wat met me
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.doggiedentures(...)=DD&utm_content=Link
Ik zie nu dat je zelf een tekst kunt kiezen om uit te laten spreken, doe eens Crea Zwabsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik ook hoor, maar vooral die laatste was echt superquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
en afgelopen![]()
Heb ze alletwee gezien
Wat is het toch een heerlijke hond h'e, die Tashi van ons. Let ook op de druipende decoratiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:15 schreef Pagan het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:15 schreef Pagan het volgende:
LOLquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:15 schreef Pagan het volgende:
Moggequote:
Whahaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:42 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen.![]()
Nog eentje, past leuk bij dit topic.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
wut, al die banners
[ afbeelding ]
Banners going bezerkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
wut, al die banners
[ afbeelding ]
Hier heb je tetten.quote:
Ja, gelukkig wel!quote:
Wthf, lees het net.quote:
WTF???quote:Op zondag 12 februari 2012 02:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Whitney Houston (48) overleden. Is wel ff overdonderend.
Aiquote:Op zondag 12 februari 2012 02:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Whitney Houston (48) overleden. Is wel ff overdonderend.
quote:
quote:Medicijnen
Volgens entertainmentwebsite TMZ is Houston mogelijk verdronken in haar bad, nadat ze teveel pillen had ingenomen. Er zouden in haar hotelkamer geen illegale drugs, maar wel medicijnen zijn gevonden.
De zangeres werd door de hulpdiensten aangetroffen op de vloer van haar hotelkamer op de vierde verdieping, terwijl ze werd gereanimeerd. De politie heeft nog geen doodsoorzaak naar buiten gebracht, maar doet nog wel onderzoek naar de dood van de popster.
Oe dan zal er weer genoeg speculeerd gaan worden over zelfmoord/geen zelfmoordquote:
Kwam net ook voorbij op mijn FB van een klasgenoot.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet nu wel aan Theo Maassen denken met zijn Whitney grap
Ik vind het jammer, ik stond echt als 6 jarige voor de spiegel mee te doen op de nummers...quote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, tja, ze was toch al jaren een junk?
Ik snap de wereldwijde verbazing niet zo hoor.
Ik heb dr altijd een hekel aan gehad ook, aan dat gejammer van dr![]()
Dus ik baal dr wel van want nu draaien ze haar ineens weer op de radio
Ik vond en vind haar muziek ook niet mijn ding maar ja I will always love you, is toch een van de nummers uit mijn jeugd en toen vond ik het geweldig en inderdaad de laatste jaren was ze en een junk en een vreselijk kutwijfquote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, tja, ze was toch al jaren een junk?
Ik snap de wereldwijde verbazing niet zo hoor.
Ik heb dr altijd een hekel aan gehad ook, aan dat gejammer van dr![]()
Dus ik baal dr wel van want nu draaien ze haar ineens weer op de radio
Mariah Carrey, daar heb ik wel een echte hekel aan..quote:Op zondag 12 februari 2012 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb dr echt altijd een schurfthekel aan gehad. En ook aan Mariah, wat een gekrijs
Yes!quote:
Hier ook niet. Morgen naar Namco, dus hopelijk blijft het zo.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:10 schreef Miniem het volgende:
Hier heeft het gelukkig nog niet gesneeuwd vandaag
Zou glad worden op de weg.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ook niet. Morgen naar Namco, dus hopelijk blijft het zo.
Hier wel een heel klein beetjequote:Op zondag 12 februari 2012 17:10 schreef Miniem het volgende:
Hier heeft het gelukkig nog niet gesneeuwd vandaag
Niets testen, gewoon twee games uitproberen met een andere redactielid. En meteen een van de KPV-prijzen wegbrengen, per post is dat duurder dan zelf rijden schijnbaar. PostNLquote:Op zondag 12 februari 2012 17:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zou glad worden op de weg.
Wat ga je daar testen of doen?
Yes m'amquote:
Welke games?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets testen, gewoon twee games uitproberen met een andere redactielid. En meteen een van de KPV-prijzen wegbrengen, per post is dat duurder dan zelf rijden schijnbaar. PostNL
quote:Op maandag 13 februari 2012 00:55 schreef Miniem het volgende:
Hmm oke dat zijn inderdaad geen leuke dingenSterkte ermee.
En maak er morgen een fijne avond van
Had hij niet een kortere afstand kunnen kiezen?quote:Op maandag 13 februari 2012 07:36 schreef Troel het volgende:
Die is hard gaan rennen zodat je weekend aan het einde van deze werkweek weer voor je klaarstaat
iddquote:Op maandag 13 februari 2012 08:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had hij niet een kortere afstand kunnen kiezen?![]()
En terecht, het is veel kouder geweest de afgelopen weken..quote:Op maandag 13 februari 2012 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Volgende collega die gaat zitten roepen dat het koud is schop ik echt hard voor zn bakkes geloof ik.
Met jas aan. Bikkels.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:11 schreef oh-oh het volgende:
En dan zitten ze allemaal in de keuken met de jas aan, want koffiedrinken tot half 10 zullen ze!
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:11 schreef oh-oh het volgende:
En dan zitten ze allemaal in de keuken met de jas aan, want koffiedrinken tot half 10 zullen ze!
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben een eigen klusjesman, die werkt alleen voor ons, dus die lul mag wel es prioriteiten stellen of zo
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef Muis006 het volgende:
Hee oh-oh, dat speeltje dat jij voor Percy hebt gemaakt doet het nog steeds. Het is bijna verdubbeld in lengte door al het gesjor, dat wel
Hahahaquote:Op maandag 13 februari 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Cool.
Jouw piepezel was zaterdag mee in bad met Thessa en de honden![]()
Oh ja, check het hondenfototopic voor pics
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Volgende collega die gaat zitten roepen dat het koud is schop ik echt hard voor zn bakkes geloof ik.
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Een advocaatje onder werktijd zou dus prettig zijn.
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Een advocaatje onder werktijd zou dus prettig zijn.
Mmmmmmmmmmmeisjesgenadeeeeee!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of zich beroepen op meisjesgenade.
Daar krijgt ze het vast warm van.quote:
En nu? Is het nog steeds koud?quote:
De verwarming doet het nu pas weer, eer ie boven goed doorverwarmd heeft mogen we naar huis denk ikquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:25 schreef oh-oh het volgende:
En kijk nou, meisje wat ik ken van chinezenforum die had laatst een hele toffe stempel zelf gemaakt, en ik had nog een leuke tekening liggen.
[ afbeelding ]
Nu heb ik mn eigenste Billystempel![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik even hijgtelefoneren?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
De telefoon is te koud om op te pakken en mn vulpen voelt bevroren aan
Geen idee.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is al eerder gebleken dat dat helpt?
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:00 schreef Muis006 het volgende:
Heb je een Waterman?
More like IJsman.
als de inkt in je pen bevriest weet je dat het echt koud isquote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
De telefoon is te koud om op te pakken en mn vulpen voelt bevroren aan
Bwehehequote:Op maandag 13 februari 2012 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
*typt* harolds.nl
browser zegt "bedoelt u www.harolds.nl?"
Wat is dit, 1995?
Joh die hebben we niet al met Steve Jobs ook al gezien of zoquote:
Ik ben bij Harrods geweest..quote:Op maandag 13 februari 2012 15:20 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Boh ik dacht je gaat naar Harrods, te snel gelezen
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben bij Harrods geweest..
,,en ik heb er 3 pond uitgegevenaan een dvd van the Rocky Horror Picture Show.
Ik had wel zoeen emerald tasje
Uhuquote:Op maandag 13 februari 2012 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh die hebben we niet al met Steve Jobs ook al gezien of zo
Oh wow, wat mooiquote:Op maandag 13 februari 2012 14:25 schreef oh-oh het volgende:
En kijk nou, meisje wat ik ken van chinezenforum die had laatst een hele toffe stempel zelf gemaakt, en ik had nog een leuke tekening liggen.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:
"Hhhhja wat hhheb je aaahhhhn?"quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Hhhhja wat hhheb je aaahhhhn?"
"Eskimoboots en een winterjas?"
"Wat zhhheg je?"
"ESKIMOBOOTS EN EEN WINTERJAS"
"Eskimohuid en een vlinderdas?!"
Hela, jij gebruikt die smiley vaker dan ik hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 15:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Uhu
Maar toch blijft het waar.
En zeik me eens niet af ook al zie je het liever niet.
Ik heb het niet over die smiley.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hela, jij gebruikt die smiley vaker dan ik hoor
Omdat ik vind dat je erg kan jengelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die smiley.
Het gaat over de manier waarop.
Zo gaat het altijd tegenover mij.
Dat is goed besteed geld.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben bij Harrods geweest..
,,en ik heb er 3 pond uitgegevenaan een dvd van the Rocky Horror Picture Show.
Ik had wel zoeen emerald tasje
Omdat ik er eens een keer wat van zeg?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je erg kan jengelen.
Net als je nu weer doet...
Primaquote:Op maandag 13 februari 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat mag, ik laat ook merken wat ik van jouw constante gejengel vind
Hahahaquote:
Kakkers, ik wilde net vragen wat voor tas die emerald tas isquote:Op maandag 13 februari 2012 15:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vind ik ooken nu ga ik naar de sportschool. Ciao :w
Tasje van Harrods denk ik gewoon hoor, zo een donkergroen zakjequote:Op maandag 13 februari 2012 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kakkers, ik wilde net vragen wat voor tas die emerald tas isSport ze!
Ja kun je die niet ff gewoon stelen voor me dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh; deze zie ik elke week bij de bieb liggen
[ afbeelding ]
Als jij wel een poedel wil zijn, dan kan ik hem misschien wel ophalen!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja kun je die niet ff gewoon stelen voor me dan?
Voor de meeste volwassenen misschien. Al ben ik echt gek op Miss Piggyquote:Op maandag 13 februari 2012 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar Statler en Waldorf zijn het leukst
Ohhquote:
Ik ben wel benieuwd hoeveel uur daar in zit. Hij is echt heel mooiquote:Op maandag 13 februari 2012 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijf ik leuk vinden van Gaga
Vaduschk, ga je dit jaar misschien carnavallen met De Bellabips?quote:
Niet heel veel hoor, zij maakt dat veel vaker en het ontwerp was ook echt simpel maarquote:Op maandag 13 februari 2012 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel uur daar in zit. Hij is echt heel mooi
Bowlen en steaks eten?quote:
Gelijk heb je, wat een ellende....quote:Op maandag 13 februari 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Het is hier nu 13.5 graden trouwens![]()
Volgens mij ga ik thuis eerst heel lang en heet douchen en dan op de elektrische deken liggen
Leuk Bos! Speciale gelegenheid? Veel plezier!quote:
Maandactiviteit vanuit de begeleiding.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Bos! Speciale gelegenheid? Veel plezier!![]()
Gezellig, zeker met een biertjequote:Op maandag 13 februari 2012 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maandactiviteit vanuit de begeleiding.
Strike is dus als je in 1 worp alle pionen omwerpt en Spere als je dat met 2 ballen doetquote:
Strike wist ik wel, maar ik had even de context nodigquote:Op maandag 13 februari 2012 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Strike is dus als je in 1 worp alle pionen omwerpt en Spere als je dat met 2 ballen doet
Oh Bos bedoelt Spare, misschien belt er dan ietsquote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Strike wist ik wel, maar ik had even de context nodig![]()
Spere heb ik echt nog nooit van gehoord![]()
![]()
Oh ja, dat kan ik idd ook welquote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben beter in de show om de worp heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |