Revolvertang heet zo'n ding.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n gaatjesprikker voor riemen enzo, iemand een idee waar ik dat kan kopen? Doe-het-zelf zaak?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Revolvertang heet zo'n ding.Dank, kan ik met de naam ook beter zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hobbywinkel, bouwmarkt, ruitersportzaak, Boerenbont of Welkoop hebben ze vast wel.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Succes!quote:
Ik duim voor je! Zet hem opquote:
Fixed!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme, ben ik net te laat met Gaatjesprikker gezocht![]()
quote:
Ja!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
* miss_dynastie zet revolvertang op wensenlijstje... altijd handig zo'n ding
Mister_d roept altijd: 'ik moet nog even naar de schoenmaker om een gaatje bij te laten maken'.... en koopt vervolgens na lang wachten toch maar een nieuwe riemquote:
Ik weet niet hoe duur zo'n tang is, maar met name als je een favoriete (mooie) riem hebt is het zonde als je hem niet meer kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mister_d roept altijd: 'ik moet nog even naar de schoenmaker om een gaatje bij te laten maken'.... en koopt vervolgens na lang wachten toch maar een nieuwe riem
Het had geholpen als ik eerder had geweten hoe zo'n ding heetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur zo'n tang is, maar met name als je een favoriete (mooie) riem hebt is het zonde als je hem niet meer kunt gebruiken.
Whehequote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het had geholpen als ik eerder had geweten hoe zo'n ding heet![]()
Hier hebben ze er tig: http://www1.conrad.nl/scr(...)gclid=&scrwidth=1280
Riemen of droplullenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:30 schreef Arcadia het volgende:
Eventuele gaatjesprikker meldt zich, in wat voor gaatjes mag ik prikken?
Ook leuk met Valentijn zo'n kaart: "wil jij mijn gaatje prikken?"quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
* miss_dynastie zet revolvertang op wensenlijstje... altijd handig zo'n ding
Fijn dat het wel goed ging! Hoop dat je snel bericht krijgtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:16 schreef Miniem het volgende:
Middag![]()
Sollicitatie ging wel goed.
Maar afwachten.
Volgende weekquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat het wel goed ging! Hoop dat je snel bericht krijgt
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:40 schreef Bos81 het volgende:
3 postcrossingkaartjes bij de post. Helaas geen honden, maar wel gewoon 3 leuke
Over Muppets gesproken, ik heb gister Miss Piggy en Kermit gekregen, ze zijn echt geweldig leuk, Kermit realistisch met de pootjes en snavelquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:05 schreef Bos81 het volgende:
O ja TV-Tip voor vanavond voor degene met comedy central. Vanaf 19.00 uur Twee Muppets films.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht iig Take Manhattan, maar weet dat niet zeker
Tof Vaduschk!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
(Klusjesman) Ramon van 3fm belde me vanmiddag. Ik ben morgen om 12.10 uur te horen over m'n Zeroes Request lijstje.
Leukquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
(Klusjesman) Ramon van 3fm belde me vanmiddag. Ik ben morgen om 12.10 uur te horen over m'n Zeroes Request lijstje.
Terugluisteren kan toch altijd!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ook, ik vind m echt zo lachen![]()
Ik hoop trouwens dat ik morgen kan luisteren, ik heb Thessa en mss gaan we met de trein weg of zo
Ja das waarquote:
Nee, bewust niet, ook al baal ik elke keer als er een leuke hond staat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt vast geen foto he![]()
Ik heb een foto gemaakt van een vreselijk lieve mechelaar bij de Mac, moet zo nog ff kijken of ie gelukt is. De keizer kreeg weer kipnuggets vandaag, gewoon zomaar
Oeh leuk, ga ik dan later doen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |