De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga naar de douche.
Maar ik ga er alleen in staan, niet douchen.
10 uur ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tot hoelaat ga je morgen uitslapen?
Volgens mij niet. Volgens mij ben jij eerder iemand die vooral kickt op wijsheid stijl en geld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:04 schreef monkyyy het volgende:
As far back as I can remember I always wanted to be a gangster.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij ben jij eerder iemand die vooral kickt op wijsheid stijl en geld.
Niet?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij ben jij eerder iemand die vooral kickt op wijsheid stijl en geld.
Niet?
Maar je hebt wel redelijk gelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Niet?
Hoevaak heb je goodfellas al gekeken?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kijk deze film, dat bedoelde ik te zeggen
oke nou super voor je manquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
Hee ik lig in bed en ik dacht ineens dat ik dit moest zeggen. Heb rest van topic niet gelezen hoor!
Ik ben heel wijs en heb dus wijsheid, ik heb ook heel veel stijl. Ik ben druk bezig met het geld gedeelte
weet niet waarom, maar I had the urge to share this with you guys!
Wijze mensen vinden zichzelf nooit wijsquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
Hee ik lig in bed en ik dacht ineens dat ik dit moest zeggen. Heb rest van topic niet gelezen hoor!
Ik ben heel wijs en heb dus wijsheid, ik heb ook heel veel stijl. Ik ben druk bezig met het geld gedeelte
weet niet waarom, maar I had the urge to share this with you guys!
Ik heb hem vaak op de achtergrond staan terwijl ik bezig ben op de computer, kan alles quoten, vind de muziek erin geweldig en ken het verhaal binnenste buiten. Hetzelfde heb ik met American Psycho.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoevaak heb je goodfellas al gekeken?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:15 schreef Boterbartje het volgende:
Maar ik heb denk ik geen wijsheid
Wel intelligentie maar daar heb je weinig aan. Nu gaan we nog voor de wijsheid
HET GAAT ALLEMAAL NOG KOMEN PIMMETJEquote:
Ga jij dat zelf schaatsen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Shiit, morgenavond dit schaatsen:
[ afbeelding ]
En zondagmiddag misschien naar Groningen en terug.
Als er dan nog ijs ligt. Heeft flink gedooid hier, en in Amsterdam vandaag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Zal zondag wel laagje water op liggen ja, maar zal vast niet zo erg zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als er dan nog ijs ligt. Heeft flink gedooid hier, en in Amsterdam vandaag.
Als we morgenavond niks meer van je horen zal het vast wel zo erg zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zal zondag wel laagje water op liggen ja, maar zal vast niet zo erg zijn.
Dat is ver zegquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Succes toegewenstquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als we morgenavond niks meer van je horen zal het vast wel zo erg zijn![]()
Natuurlijk. En berenburg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef Boterbartje het volgende:
DV vanavond vriest het heel hard en morgen overdag is het niet warm dus ijs zou wel heel goed zijn!
succes!! wat een leuke tocht! neem je ook warme choco in thermos mee?
je bent toch 14quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Natuurlijk. En berenburg.
Ik wou zeggen, dan is dit toch echt te hoog gegrepenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
We hebben het niet over jouw geestelijke leeftijd he.
Wel je zwemkleding meenemen. Maar ik zeg niet wat we gaan doen hihihihihiiiquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mag ik op je kinderfeestje komen?
Haha dan gaan we vast skiën.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel je zwemkleding meenemen. Maar ik zeg niet wat we gaan doen hihihihihiii
We eten toch wel pannenkoeken daarna he ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel je zwemkleding meenemen. Maar ik zeg niet wat we gaan doen hihihihihiii
ik vind het gewoon leuk om rustig te rijden in z'n 2 en dan ineens gaspedaal op de bodem. Je wielen spinnen maar je gaat niet harderquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
slippen door de platgedrukte sneeuw in je straat
Terwijl die standaard burger mensen je boos aankijken
sigwaardig dit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Boterbartje het volgende:
DV is tijdloos, net als een duur uniek design meubel
Succesquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan hardlopen nu, dan maar schaatsen
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik vind het gewoon leuk om rustig te rijden in z'n 2 en dan ineens gaspedaal op de bodem. Je wielen spinnen maar je gaat niet harder
Morgen word het kapot glad denk ik. Vandaag smolt de sneeuw half en nu vriest het.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef Boterbartje het volgende:
Maar over het algemeen merk ik vrij weinig van gladheid, ik rij natuurlijk niet onbenullig met gladheid, maar toch. Je merkt het verschil met de gewone banden of de snowtrac 3's wel
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:32 schreef yvonne het volgende:
Als je het voor elkaar krijgt om zelfs een sc voor lui die overal uitgekotst worden gesloten te krijgen is het triest gesteld.
Daarover óók nog eens te komen jankzakken, iets waar je zelf schuld aan bent, is te zot voor woorden natuurlijk.
Er gaan nu wat pm's uit naar wat users en als die zich aan de regels houden, en dat geldt ook voor degeen die geen pm gehad hebben dan kan heel misschien zaterdag 12 uur de chat weer open. Verpest het niet, laat eerst maar eens zien dat je je best kunt gedragen.
Oh, en wees uiteraard niet zo dom dat je andermans slowchat verpest..
Houd hier rekening mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:21 schreef yvonne het volgende:
Oké, plastic_zak en zweetteef hebben mail gehad, daarin staan afspraken. Maaaaaaaaaaaaaaaar degeen die bans voor beide gaat uitlokken door ze te trollen, en uit te dagen gaan even hard mee in de ban.
Is het niet slim om dit in de OP te knallen ofz?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:59 schreef smegmanus het volgende:
En weer open.
[..]
[..]
Houd hier rekening mee.
Geen waarschuwingen meer.
Kusje
Geef het wat tijd, iedereen moet weer terug migreren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Boterbartje het volgende:
Hey nu moet iedereen wel weer terugkomen he!!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Geef het wat tijd, iedereen moet weer terug migreren.
Iedereen ligt nog in comaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Geef het wat tijd, iedereen moet weer terug migreren.
about a thingquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:27 schreef Michhas het volgende:
Ik ben er weer hoor jongens, don't worry.
Lijkt me duidelijk genoeg toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het niet slim om dit in de OP te knallen ofz?
Niet elke lamlul bladert terug héquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk genoeg toch?
Ik vind dat 't niet in de OP hoeft. Er is genoeg over gesproken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet elke lamlul bladert terug hé
Ok.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik vind dat 't niet in de OP hoeft. Er is genoeg over gesproken.
toch had je hem terecht geslotenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik vind dat 't niet in de OP hoeft. Er is genoeg over gesproken.
Hey sWj,quote:
P_zquote:
Helaas niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:22 schreef Boterbartje het volgende:
bah pompen grr
tenzij pompen van chick
Dat klopt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:23 schreef Sooph het volgende:
Plastic_zak zei dat ik hierheen moest komen
heyquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:23 schreef Sooph het volgende:
hey gezelligquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:23 schreef Sooph het volgende:
Ja hequote:
Geeft niet, smaken verschillenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Beach dat muziekje wat je me stuurde he? ik vond er niet zoveel aan.
Jaa altijd beter.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef Sooph het volgende:
Wel leuk! Maar altijd fijn om weer thuis te zijn
Ja ik heb altijd op zondag gewerkt, 3,5 jaar lang. Ben er helemaal klaar mee, nu ben ik werkloosquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:26 schreef Sooph het volgende:
Mwah, het is wel leuk, maar 07.00 beginnen is kut
Wat voor werk deed je?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd op zondag gewerkt, 3,5 jaar lang. Ben er helemaal klaar mee, nu ben ik werkloos
Ohquote:
Leukquote:
Wat is storingsdienst?quote:
dat begint van vrijdagmiddag tot vrijdagochtend. Je kan dan in het weekend/smorgens/snachts gebeld worden omdat er iets niet doet en dat dan een hele weekquote:
quote:
Oh, dat is kut jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:33 schreef murp het volgende:
[..]
dat begint van vrijdagmiddag tot vrijdagochtend. Je kan dan in het weekend/smorgens/snachts gebeld worden omdat er iets niet doet en dat dan een hele week
horeca voor 3,5 jaar op zondag en afgelopen half jaar fulltime magazijnmedewerker/chauffeurquote:
oh dat heb ik ook gehad bij parkeergarages. Mensen die snachts tegen een hek/slagboom rijden en dan mag jij lekker heen om het te maken. Vreselijk, blij dat ik dat niet meer hoef te doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:33 schreef murp het volgende:
[..]
dat begint van vrijdagmiddag tot vrijdagochtend. Je kan dan in het weekend/smorgens/snachts gebeld worden omdat er iets niet doet en dat dan een hele week
het kutte is gewoon dat je je dag niet kan inplannen. Wil je iets leuks gaan doen wordt je gebeld en dan moet je met spoed naar het werk..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook gehad bij parkeergarages. Mensen die snachts tegen een hek/slagboom rijden en dan mag jij lekker heen om het te maken. Vreselijk, blij dat ik dat niet meer hoef te doen.
inderdaad. en dan kom je bij de garages en dan is er niks aan de hand of zoveel naar de klote dat je echt 3 uur bezig bent. Majah het extra geld was heerlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:39 schreef murp het volgende:
[..]
het kutte is gewoon dat je je dag niet kan inplannen. Wil je iets leuks gaan doen wordt je gebeld en dan moet je met spoed naar het werk..
gewoon doen! borrelen en rijden gaat goed samenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:41 schreef murp het volgende:
en ik kan savonds niet eens lekker een borrel nemen
ik zat eens midden in een groot diner toen ik werd gebeldquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:41 schreef murp het volgende:
en ik kan savonds niet eens lekker een borrel nemen
Zo klote is dat.quote:
Tandarts toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo klote is dat.Mijn vader heeft wel eens spoedgevallen dienst, hij werkt in de gezondheidszorg.
Dan wordt hij om 3 uur 's nachts gewoon wakker gebeld door zeurende mensen met pijn, kan hij er weer heen en dan ook nog gewoon overdag normaal werken enzo.
Ach ja, daar zijn ze voor!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tandarts toch?
nou ik heb ook wel eens snachts bij tandarts gezeten, leuk dat ze er voor mij uitkomen!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:03 schreef Boterbartje het volgende:
Ik had net 3 gebakken eieren he?
Zijn nu ineens op
lekker joh, 2 verse plakjes brood met ham en dan ei erop en jomjomjomquote:
hahaha jaH MeT dikkuh lippe en een bord in Hun oOrlel! XDquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef Michhas het volgende:
Zijn er hier nog rijpe negerinnen te vinden
ik vind het altijd een leuke poesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:35 schreef napoleonfour het volgende:
ik kijk nu puss in boots. best een kak film.
Altijd jonge manquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef Michhas het volgende:
Zijn er hier nog rijpe negerinnen te vinden
Gisteravond was je anders niet zo lovend over ons.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:14 schreef Tchock het volgende:
UDOWU weer openIk ben blij voor jullie
ja bij shrek was ie leuk. maar anderhalf uur een kattenfilm is best wierdoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik vind het altijd een leuke poes
Ja, alles met té is niet leuk hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja bij shrek was ie leuk. maar anderhalf uur een kattenfilm is best wierdo
Ik wist niet eens dat die film bestondquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:35 schreef napoleonfour het volgende:
ik kijk nu puss in boots. best een kak film.
Ja nectarinhoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:43 schreef Nectar het volgende:
Udowu is weer back op zijn voetjes zo te zien
Nectarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:43 schreef Nectar het volgende:
Udowu is weer back op zijn voetjes zo te zien
ik welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet elke lamlul bladert terug hé
Oh, dat went wel. Ik heb tot nu toe ook elke 'mijlpaal' gemist.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:59 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb hier mijn 10.000e post gemist
Maar mijn officiéle 10.000e had ik niet gemistquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dat went wel. Ik heb tot nu toe ook elke 'mijlpaal' gemist.
Geert wilders zit erachter..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:05 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor discriminatie! [ afbeelding ]
Wat voor auto wil je verzekeren?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:05 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Optimus Prime gestemd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:01 schreef Dientje12 het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1775745/6/25#107843153
Stem even op poef
http://auto.marktplaats.n(...)p5lm&fta_ind=11&fs=1quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat voor auto wil je verzekeren?
Staat erop. Een porsche 911.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat voor auto wil je verzekeren?
Maar dat is geen coole naam..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb Optimus Prime gestemd.
Die eerste vraag die je ingevuld heb, klopt trouwens niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:05 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die eerste vraag die je ingevuld heb, klopt trouwens niet.
Oh, wacht.. Is die vraag hoeveel jij ermee gaat rijden of hoeveel er al mee gereden is? Ik dacht eerst de laatste, maar die eerste is, nu ik er over nadenk, een stuk logischerquote:
leuk autotje monkyyy, alleen te hoge kmstand voor een benzine. Tevens ben ik zelf meer fan van een handgeschakelde bak, dan doe je nog wat onderweg en zoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://auto.marktplaats.n(...)p5lm&fta_ind=11&fs=1
Ik wilde zien wat een verzekering nou voor zoeen kostte.
Inderdaad. Wel een hoge kmstand.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
leuk autotje monkyyy, alleen te hoge kmstand voor een benzine. Tevens ben ik zelf meer fan van een handgeschakelde bak, dan doe je nog wat onderweg en zo
Zoals spelen met de versnellingquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
leuk autotje monkyyy, alleen te hoge kmstand voor een benzine. Tevens ben ik zelf meer fan van een handgeschakelde bak, dan doe je nog wat onderweg en zo
Dat kunnen Porsches hebben, Duitse degelijkheid.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel een hoge kmstand.
Dan nog. Hij zit al dik over de 200 Mm en dat is best veel over een benzinemotor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat kunnen Porsches hebben, Duitse degelijkheid.
alsof als je zo'n auto rijdt je je zorgen gaat maken over een paar duizend euro meer of minder aan onderhoudskostenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat kunnen Porsches hebben, Duitse degelijkheid.
Die auto is fucking 13 jaar oud en heeft echt al teveel km op de tellerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof als je zo'n auto rijdt je je zorgen gaat maken over een paar duizend euro meer of minder aan onderhoudskosten
als je je zorgen maakt over 100 euro per maand meer of minder verzekeringskosten moet je hem niet kopen. klaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die auto is fucking 13 jaar oud en heeft echt al teveel km op de teller. Laat ik het netjes zeggen, ik zou het niet kopen, maar ik geef je wel gelijk dat die auto zo decadent als de pest is.
Verzekeringskosten zijn wel het minst van je problemen met die autoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je je zorgen maakt over 100 euro per maand meer of minder verzekeringskosten moet je hem niet kopen. klaar.
Dat doe ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:15 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik altijd de enigste bent die te speels is met een auto
Voor de stoplicht met de koppeling spelen enzo
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:25 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wil deze auto kopen als ik terug ben van reizen en misschien teveel genoeg geld heb
[ afbeelding ]
Ik heb toch wel eens wat verhalen vertellen over hoe ik om ga met een leasebakquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:15 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik altijd de enigste bent die te speels is met een auto
Voor de stoplicht met de koppeling spelen enzo
Dat is het nieuwe rijden, zo leren ze je dat tegenwoordig bij rijlessen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:27 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens: ik heb wel echt kapot hekel aan mensen die vooraan het stoplicht remmen, ruimte voor 3/4 auto's laten tussen volgende auto en dan op de koppeling gaan rollen zodat ze makkelijker kunnen optrekken bij groen
neger, alsjeblieft. Rij helemaal door, stop en trek normaal op
Mooi hequote:
Jouw woorden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
en monkyyy straks ook niet meer. die heeft straks een liefde. want liefde moet het zijn als je geld er naartoe gaat alsof het in een bodemloze put verdwijnt
Nee dat zijn mensen die een schijt dikke trap onder de ballen onder verdienen, bleghquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe rijden, zo leren ze je dat tegenwoordig bij rijlessen.
Jaquote:
Niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Lol ik ben de enige die geen auto heeft hier
Hehe, die heeft wel een beetje weg van de mercedes benz 600. Alle grote dictators hadden er eentjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:25 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wil deze auto kopen als ik terug ben van reizen en misschien teveel genoeg geld heb
[ afbeelding ]
Deze man heeft gewoon een eigen vrachtwagen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet?
Je hoort er niet meer mij man
Je hebt het al helemaal uitgedacht hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:32 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
En dan op een mooie 's zomerdag touren, met zo'n auto. Dakraampje open, mooi meisje naast je in een lichtkleurig zomerjurkje, Zelf white shirt - blue jeans of korte broek en dan gewoon genieten
Ergens kopje koffie drinken met een gebakje
ooh the joy of life
Ik heb ook geen auto. Ik heb soms een leasebak, maar verderquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Lol ik ben de enige die geen auto heeft hier
Nee.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
monkyyy koop gewoon een 2e hands porsche bij de dealer of iets voor 50k dan heb je ene redelijk uitgangspunt. ipv zo'n oud geval met teveel km's.
geen superstaat heur. heb ze mooier gezien maar na wat poetswerk komt ie wel een eindquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:32 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
En dan op een mooie 's zomerdag touren, met zo'n auto. Dakraampje open, mooi meisje naast je in een lichtkleurig zomerjurkje, Zelf white shirt - blue jeans of korte broek en dan gewoon genieten
Ergens kopje koffie drinken met een gebakje
ooh the joy of life
Ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Deze man heeft gewoon een eigen vrachtwagen.
Zelf weten. Niet hier komen klagen dat die over 2 maanden bij de garage staat voor duizenden euro's aan reparatiekosten.quote:
Zou kapot chill zijn, vakantie met de auto naar frankrijk ofzo, en dan ipv over snelweg te knallen gewoon over van die landsweggetjes, tussen de weilanden doorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:33 schreef Sooph het volgende:
[..]
Je hebt het al helemaal uitgedacht he
Oh ja inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zou kapot chill zijn, vakantie met de auto naar frankrijk ofzo, en dan ipv over snelweg te knallen gewoon over van die landsweggetjes, tussen de weilanden door
Ga ik ook niet doen, ik hoef niet een nieuwe auto.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zelf weten. Niet hier komen klagen dat die over 2 maanden bij de garage staat voor duizenden euro's aan reparatiekosten.
superdegelijke wagentjes wel ook. goed ding als vervoersmiddelquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:35 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn privé auto is een suzuki swift uit 2011..
Ben er blij mee.. hij doet het altijd nog niks mis mee..
Ben alleen 1 keer van een dijk afgegleden![]()
Heb je de buitenkant ook gezien? Sowieso even goed wassen en in de was zetten, binnen ook goed afnemen en met speciale spray inwrijven, leer even goed schoonmaken met speciaal leerspul, radio'tje erin en dan is die ready to goquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geen superstaat heur. heb ze mooier gezien maar na wat poetswerk komt ie wel een eind
Dat heb ik gedaan met vrachtwagen omdat ik geen péage pas hadquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zou kapot chill zijn, vakantie met de auto naar frankrijk ofzo, en dan ipv over snelweg te knallen gewoon over van die landsweggetjes, tussen de weilanden door
tussen nieuw en auto aan eind economische levensduur zit een verschilquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen, ik hoef niet een nieuwe auto.
Ga ik ook niet doen, ik hoef niet een andere auto.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tussen nieuw en auto aan eind economische levensduur zit een verschil
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen, ik hoef niet een nieuwe auto.
Heb je al een auto dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen, ik hoef niet een andere auto.
Begrijp je het zo?
Rustig monkyyy, drink chocomelk en aai de katquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Begrijp je het zo?
omg heb je dat barrel al gekocht?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Begrijp je het zo?
Reading comprehension fail: Level FkTwkGs2012.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg heb je dat barrel al gekocht?
ff 1 post boven de jouwes lezen. you've been trolledquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Reading comprehension fail: Level FkTwkGs2012.
Ik moet zeggen dat je het wel ongelukkig brengt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Reading comprehension fail: Level FkTwkGs2012.
Teach me, master.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ff 1 post boven de jouwes lezen. you've been trolled![]()
iets van succesvolle trol = succesvolle trol
Oke, nu snap ik er geen zak meer vanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ff 1 post boven de jouwes lezen. you've been trolled![]()
iets van succesvolle trol = succesvolle trol
Zo is het wel weer genoeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok. maar eerst; neem mijn piemel en zuig eraan , als een baas
Jij bent echt raar af en toe.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok. maar eerst; neem mijn piemel en zuig eraan , als een baas
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij bent echt raar af en toe.
Zit jij op tumblr ?quote:
Ja.quote:
Beachquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ]
mosseltjes
ik had ze moeten kopen
[ afbeelding ]
mosseltjes
ik had ze moeten kopen
[ afbeelding ]
mosseltjes
ik had ze moeten kopen
Lieve hermelienquote:
omg erwtensoep. goed plan er ligt nog in de vriezerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:56 schreef Beach het volgende:
tijd om de erwtensoep op te zetten ik heb honger
Ik eet vanavond erwtensoepquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:56 schreef Beach het volgende:
tijd om de erwtensoep op te zetten ik heb honger
Kan ik (nog) niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:59 schreef Boterbartje het volgende:
Monkyyy je mag wel een keer kreeft voor mij klaar maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |