Ik wou zeggen, dan is dit toch echt te hoog gegrepenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
We hebben het niet over jouw geestelijke leeftijd he.
Wel je zwemkleding meenemen. Maar ik zeg niet wat we gaan doen hihihihihiiiquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mag ik op je kinderfeestje komen?
Haha dan gaan we vast skiën.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel je zwemkleding meenemen. Maar ik zeg niet wat we gaan doen hihihihihiii
We eten toch wel pannenkoeken daarna he ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel je zwemkleding meenemen. Maar ik zeg niet wat we gaan doen hihihihihiii
ik vind het gewoon leuk om rustig te rijden in z'n 2 en dan ineens gaspedaal op de bodem. Je wielen spinnen maar je gaat niet harderquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
slippen door de platgedrukte sneeuw in je straat
Terwijl die standaard burger mensen je boos aankijken
sigwaardig dit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Boterbartje het volgende:
DV is tijdloos, net als een duur uniek design meubel
Succesquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan hardlopen nu, dan maar schaatsen
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik vind het gewoon leuk om rustig te rijden in z'n 2 en dan ineens gaspedaal op de bodem. Je wielen spinnen maar je gaat niet harder
Morgen word het kapot glad denk ik. Vandaag smolt de sneeuw half en nu vriest het.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef Boterbartje het volgende:
Maar over het algemeen merk ik vrij weinig van gladheid, ik rij natuurlijk niet onbenullig met gladheid, maar toch. Je merkt het verschil met de gewone banden of de snowtrac 3's wel
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:32 schreef yvonne het volgende:
Als je het voor elkaar krijgt om zelfs een sc voor lui die overal uitgekotst worden gesloten te krijgen is het triest gesteld.
Daarover óók nog eens te komen jankzakken, iets waar je zelf schuld aan bent, is te zot voor woorden natuurlijk.
Er gaan nu wat pm's uit naar wat users en als die zich aan de regels houden, en dat geldt ook voor degeen die geen pm gehad hebben dan kan heel misschien zaterdag 12 uur de chat weer open. Verpest het niet, laat eerst maar eens zien dat je je best kunt gedragen.
Oh, en wees uiteraard niet zo dom dat je andermans slowchat verpest..
Houd hier rekening mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:21 schreef yvonne het volgende:
Oké, plastic_zak en zweetteef hebben mail gehad, daarin staan afspraken. Maaaaaaaaaaaaaaaar degeen die bans voor beide gaat uitlokken door ze te trollen, en uit te dagen gaan even hard mee in de ban.
Is het niet slim om dit in de OP te knallen ofz?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:59 schreef smegmanus het volgende:
En weer open.
[..]
[..]
Houd hier rekening mee.
Geen waarschuwingen meer.
Kusje
Geef het wat tijd, iedereen moet weer terug migreren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Boterbartje het volgende:
Hey nu moet iedereen wel weer terugkomen he!!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Geef het wat tijd, iedereen moet weer terug migreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |