Ach ja, daar zijn ze voor!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tandarts toch?
nou ik heb ook wel eens snachts bij tandarts gezeten, leuk dat ze er voor mij uitkomen!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:03 schreef Boterbartje het volgende:
Ik had net 3 gebakken eieren he?
Zijn nu ineens op
lekker joh, 2 verse plakjes brood met ham en dan ei erop en jomjomjomquote:
hahaha jaH MeT dikkuh lippe en een bord in Hun oOrlel! XDquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef Michhas het volgende:
Zijn er hier nog rijpe negerinnen te vinden
ik vind het altijd een leuke poesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:35 schreef napoleonfour het volgende:
ik kijk nu puss in boots. best een kak film.
Altijd jonge manquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef Michhas het volgende:
Zijn er hier nog rijpe negerinnen te vinden
Gisteravond was je anders niet zo lovend over ons.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:14 schreef Tchock het volgende:
UDOWU weer openIk ben blij voor jullie
ja bij shrek was ie leuk. maar anderhalf uur een kattenfilm is best wierdoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik vind het altijd een leuke poes
Ja, alles met té is niet leuk hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja bij shrek was ie leuk. maar anderhalf uur een kattenfilm is best wierdo
Ik wist niet eens dat die film bestondquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:35 schreef napoleonfour het volgende:
ik kijk nu puss in boots. best een kak film.
Ja nectarinhoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:43 schreef Nectar het volgende:
Udowu is weer back op zijn voetjes zo te zien
Nectarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:43 schreef Nectar het volgende:
Udowu is weer back op zijn voetjes zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |