Wat voor werk deed je?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd op zondag gewerkt, 3,5 jaar lang. Ben er helemaal klaar mee, nu ben ik werkloos
Ohquote:
Leukquote:
Wat is storingsdienst?quote:
dat begint van vrijdagmiddag tot vrijdagochtend. Je kan dan in het weekend/smorgens/snachts gebeld worden omdat er iets niet doet en dat dan een hele weekquote:
quote:
Oh, dat is kut jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:33 schreef murp het volgende:
[..]
dat begint van vrijdagmiddag tot vrijdagochtend. Je kan dan in het weekend/smorgens/snachts gebeld worden omdat er iets niet doet en dat dan een hele week
horeca voor 3,5 jaar op zondag en afgelopen half jaar fulltime magazijnmedewerker/chauffeurquote:
oh dat heb ik ook gehad bij parkeergarages. Mensen die snachts tegen een hek/slagboom rijden en dan mag jij lekker heen om het te maken. Vreselijk, blij dat ik dat niet meer hoef te doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:33 schreef murp het volgende:
[..]
dat begint van vrijdagmiddag tot vrijdagochtend. Je kan dan in het weekend/smorgens/snachts gebeld worden omdat er iets niet doet en dat dan een hele week
het kutte is gewoon dat je je dag niet kan inplannen. Wil je iets leuks gaan doen wordt je gebeld en dan moet je met spoed naar het werk..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook gehad bij parkeergarages. Mensen die snachts tegen een hek/slagboom rijden en dan mag jij lekker heen om het te maken. Vreselijk, blij dat ik dat niet meer hoef te doen.
inderdaad. en dan kom je bij de garages en dan is er niks aan de hand of zoveel naar de klote dat je echt 3 uur bezig bent. Majah het extra geld was heerlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:39 schreef murp het volgende:
[..]
het kutte is gewoon dat je je dag niet kan inplannen. Wil je iets leuks gaan doen wordt je gebeld en dan moet je met spoed naar het werk..
gewoon doen! borrelen en rijden gaat goed samenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:41 schreef murp het volgende:
en ik kan savonds niet eens lekker een borrel nemen
ik zat eens midden in een groot diner toen ik werd gebeldquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:41 schreef murp het volgende:
en ik kan savonds niet eens lekker een borrel nemen
Zo klote is dat.quote:
Tandarts toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo klote is dat.Mijn vader heeft wel eens spoedgevallen dienst, hij werkt in de gezondheidszorg.
Dan wordt hij om 3 uur 's nachts gewoon wakker gebeld door zeurende mensen met pijn, kan hij er weer heen en dan ook nog gewoon overdag normaal werken enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |