Dat kunnen Porsches hebben, Duitse degelijkheid.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel een hoge kmstand.
Dan nog. Hij zit al dik over de 200 Mm en dat is best veel over een benzinemotor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat kunnen Porsches hebben, Duitse degelijkheid.
alsof als je zo'n auto rijdt je je zorgen gaat maken over een paar duizend euro meer of minder aan onderhoudskostenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat kunnen Porsches hebben, Duitse degelijkheid.
Die auto is fucking 13 jaar oud en heeft echt al teveel km op de tellerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof als je zo'n auto rijdt je je zorgen gaat maken over een paar duizend euro meer of minder aan onderhoudskosten
als je je zorgen maakt over 100 euro per maand meer of minder verzekeringskosten moet je hem niet kopen. klaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die auto is fucking 13 jaar oud en heeft echt al teveel km op de teller. Laat ik het netjes zeggen, ik zou het niet kopen, maar ik geef je wel gelijk dat die auto zo decadent als de pest is.
Verzekeringskosten zijn wel het minst van je problemen met die autoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je je zorgen maakt over 100 euro per maand meer of minder verzekeringskosten moet je hem niet kopen. klaar.
Dat doe ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:15 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik altijd de enigste bent die te speels is met een auto
Voor de stoplicht met de koppeling spelen enzo
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:25 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wil deze auto kopen als ik terug ben van reizen en misschien teveel genoeg geld heb
[ afbeelding ]
Ik heb toch wel eens wat verhalen vertellen over hoe ik om ga met een leasebakquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:15 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik altijd de enigste bent die te speels is met een auto
Voor de stoplicht met de koppeling spelen enzo
Dat is het nieuwe rijden, zo leren ze je dat tegenwoordig bij rijlessen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:27 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens: ik heb wel echt kapot hekel aan mensen die vooraan het stoplicht remmen, ruimte voor 3/4 auto's laten tussen volgende auto en dan op de koppeling gaan rollen zodat ze makkelijker kunnen optrekken bij groen
neger, alsjeblieft. Rij helemaal door, stop en trek normaal op
Mooi hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |