Jouw woorden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
en monkyyy straks ook niet meer. die heeft straks een liefde. want liefde moet het zijn als je geld er naartoe gaat alsof het in een bodemloze put verdwijnt
Nee dat zijn mensen die een schijt dikke trap onder de ballen onder verdienen, bleghquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe rijden, zo leren ze je dat tegenwoordig bij rijlessen.
Niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Lol ik ben de enige die geen auto heeft hier
Hehe, die heeft wel een beetje weg van de mercedes benz 600. Alle grote dictators hadden er eentjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:25 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wil deze auto kopen als ik terug ben van reizen en misschien teveel genoeg geld heb
[ afbeelding ]
Deze man heeft gewoon een eigen vrachtwagen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet?
Je hoort er niet meer mij man
Je hebt het al helemaal uitgedacht hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:32 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
En dan op een mooie 's zomerdag touren, met zo'n auto. Dakraampje open, mooi meisje naast je in een lichtkleurig zomerjurkje, Zelf white shirt - blue jeans of korte broek en dan gewoon genieten
Ergens kopje koffie drinken met een gebakje
ooh the joy of life
Ik heb ook geen auto. Ik heb soms een leasebak, maar verderquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Lol ik ben de enige die geen auto heeft hier
Nee.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
monkyyy koop gewoon een 2e hands porsche bij de dealer of iets voor 50k dan heb je ene redelijk uitgangspunt. ipv zo'n oud geval met teveel km's.
geen superstaat heur. heb ze mooier gezien maar na wat poetswerk komt ie wel een eindquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:32 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
En dan op een mooie 's zomerdag touren, met zo'n auto. Dakraampje open, mooi meisje naast je in een lichtkleurig zomerjurkje, Zelf white shirt - blue jeans of korte broek en dan gewoon genieten
Ergens kopje koffie drinken met een gebakje
ooh the joy of life
Ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Deze man heeft gewoon een eigen vrachtwagen.
Zelf weten. Niet hier komen klagen dat die over 2 maanden bij de garage staat voor duizenden euro's aan reparatiekosten.quote:
Zou kapot chill zijn, vakantie met de auto naar frankrijk ofzo, en dan ipv over snelweg te knallen gewoon over van die landsweggetjes, tussen de weilanden doorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:33 schreef Sooph het volgende:
[..]
Je hebt het al helemaal uitgedacht he
Oh ja inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zou kapot chill zijn, vakantie met de auto naar frankrijk ofzo, en dan ipv over snelweg te knallen gewoon over van die landsweggetjes, tussen de weilanden door
Ga ik ook niet doen, ik hoef niet een nieuwe auto.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zelf weten. Niet hier komen klagen dat die over 2 maanden bij de garage staat voor duizenden euro's aan reparatiekosten.
superdegelijke wagentjes wel ook. goed ding als vervoersmiddelquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:35 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn privé auto is een suzuki swift uit 2011..
Ben er blij mee.. hij doet het altijd nog niks mis mee..
Ben alleen 1 keer van een dijk afgegleden![]()
Heb je de buitenkant ook gezien? Sowieso even goed wassen en in de was zetten, binnen ook goed afnemen en met speciale spray inwrijven, leer even goed schoonmaken met speciaal leerspul, radio'tje erin en dan is die ready to goquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geen superstaat heur. heb ze mooier gezien maar na wat poetswerk komt ie wel een eind
Dat heb ik gedaan met vrachtwagen omdat ik geen péage pas hadquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zou kapot chill zijn, vakantie met de auto naar frankrijk ofzo, en dan ipv over snelweg te knallen gewoon over van die landsweggetjes, tussen de weilanden door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |