Doe het lekker amerikaans: iedereen neemt iets mee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
Maar wanneer moet ik nou inkopen doen, een gourmetstel op tafel zetten en mijn beamerscherm ophangen?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:36 schreef Rucky het volgende:
Maar als iedereen nou eens een andere datum meeneemt?
Mini meet bij mij. Films kijken terwijl er een gourmetstel op tafel staat.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mini meet bij mij. Films kijken terwijl er een gourmetstel op tafel staat.
ik wil oohoook maar ik zit met de kids ..quote:
Nee hoor dat zit je niet. Daar heb ik ook al rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef DJMO het volgende:
ik wil oohoook maar ik zit met de kids ..
Dan zien we je waarschijnlijk pas op de bowlingmeet.quote:
hoe dan ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee hoor dat zit je niet. Daar heb ik ook al rekening mee gehouden.
Dan had je maar moeten opletten toen ik reageerde.quote:
12 DVD's van Tom & Jerry hier klaar heeft....quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:14 schreef Rucky het volgende:
Dat is toch alleen maar goed dat ze het niet kennen. Maar ik heb wel meer.
* Rucky op hd heeftquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
12 DVD's van Tom & Jerry hier klaar heeft....
* terug zijn hok in gaatquote:
Nils Holgersson was (is) een prachtige seriequote:Op donderdag 9 februari 2012 23:27 schreef Rucky het volgende:
Nils Holgerson was er sowieso niet ingekomen.
Maar mijn zusje zong de tune altijd mee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nils Holgersson was (is) een prachtige serie
[ afbeelding ]
Ik heb het ergste nog niet genoemd. Daarvoor ben ik in behandeling.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef Papabear het volgende:
Dat deed mijn zus altijd met Candy Candy, dus troost je, het kan altijd erger
Ik heb alle 7 dvd's. De jongens vinden het prachtig (en vooral leerzaam ook).quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:53 schreef Egberts het volgende:
Een Nils Holgerson filmavond waar?
Goedenavond allemaal
Het is ook een leuke kinderserie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb alle 7 dvd's. De jongens vinden het prachtig (en vooral leerzaam ook).
Avonndddd![]()
Zolang we niet Alfred J. Kwak kijken want die vind ik een beetje engquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is ook een leuke kinderserie.Ik zit hem stiekem ook te kijken als die op tv is.
![]()
Moet ik je op deze wonderschone vrijdagavond al teleurstellen?quote:
Ik doe altijd suiker in de koffiequote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:08 schreef DJMO het volgende:
nu weet ik weer waarom ik m'n haar altijd opgestoken of in een staart droegharen in je koffie is góór
en dat je baby er keihard aan trekt is ook geen pretje
ik ook maar met haaruitval willen er wel eens haren aan je beker blijven klevenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik doe altijd suiker in de koffie
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ook maar met haaruitval willen er wel eens haren aan je beker blijven kleven
quote:
Volgens mij ook, iedereen is gisteren op tijd naar bed gegaan behalve hij.quote:
ik lag pas om half twee ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Volgens mij ook, iedereen is gisteren op tijd naar bed gegaan behalve hij.
Same here. En ik voelde vanmorgen toen de wekker ging om 6:15 uur, dat ik daar geen gewoonte van moet makenquote:
Ouderdom komt met gebrekenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Same here. En ik voelde vanmorgen toen de wekker ging om 6:15 uur, dat ik daar geen gewoonte van moet maken![]()
Maar goed, het is bijna weekend! Vanavond de jongens weer ophalen en dan maken we er een gezellig weekend van
Weer verslapen?quote:
Waar is de tijd gebleven dat we wel eens een nacht zonder al te veel problemen konden overslaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Same here. En ik voelde vanmorgen toen de wekker ging om 6:15 uur, dat ik daar geen gewoonte van moet maken![]()
Maar goed, het is bijna weekend! Vanavond de jongens weer ophalen en dan maken we er een gezellig weekend van
Mocht je dat leuk vinden dan mag je bij mij wel verder gaan. Kan je toevallig ook laminaat leggen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hiephoi, vandaag is het opruim en schoonmaakdag! Altijd zo leuk he! Ik hoop dat ik zo mijn vuilnispas vind :p
Kijk, een positieve instelling is het halve werk!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hiephoi, vandaag is het opruim en schoonmaakdag! Altijd zo leuk he! Ik hoop dat ik zo mijn vuilnispas vind :p
Ik vind er geen zak aan daarom is het hier ook een dikke bende!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mocht je dat leuk vinden dan mag je bij mij wel verder gaan. Kan je toevallig ook laminaat leggen?
quote:
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat we wel eens een nacht zonder al te veel problemen konden overslaan?
Troost je.. mijn tijd komt ook nog welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Zie hierboven10 Jaar geleden was dat geen enkel probleem, maar nu trek ik dat echt niet meer
8 uur, maar t is young people only hahaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:43 schreef Rucky het volgende:
Hoelaat begint het?Ik ben net plannen voor het weekend aan het maken.
Wij voelen ons nog jong, he Ruck?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
8 uur, maar t is young people only haha
Dit worden minpunten denk ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jong was een enigzins rekbaar begrip toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hopelijk komt het goed met die bovenwoning. En de schade die je ondervindt ondertussen gewoon claimenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:32 schreef asfalthooligan het volgende:
zo we hebben weer wat internet.
Eerste woning in franeker gaat niet door grr.
ga nu naar misch een bovenwoning in het centrum die veel groter is.
Me schoonvader regelt het dus dat zal wel loslopen.
De makelaar heeft nu wel een probleem ,want heb een oficieel contract per 1 feb.
maar ze willen er vanaf
Maar één minpunt idd, maar als ze nou gezegt zou hebben kom na afloop de afwas doen dan stond ze nu op nul. En als je daar onder komt.quote:
Hey Merlijn.. niks voor jou?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hopelijk komt het goed met die bovenwoning. En de schade die je ondervindt ondertussen gewoon claimen
Ze zoeken KNAPPE singles JK....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey Merlijn.. niks voor jou?
Knappe singles gezocht!
Ja, helaas.. ik kom ook niet door de ballotage vrees ik..quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Idd en JaleesaJoia kennende is wat ouderlijk toezicht geen overbodigheid.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:59 schreef maffemuts het volgende:
Ennuh wat is jong?! 'k dacht dat je zo jong was als dat je je voelde...
( En leeftijds-discriminatie magguh niet)
Hallo hallo... Ik ben 21, dus ouderlijk toezicht hoeft niet meerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Idd en JaleesaJoia kennende is wat ouderlijk toezicht geen overbodigheid.
Dat zeggen alle kinderen dat kan jezelf niet beoordelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hallo hallo... Ik ben 21, dus ouderlijk toezicht hoeft niet meer![]()
Van 1 tot 5 is het voor familie, daar pas je beter tussen dan tussen feestende studenten.. Dat was eigenlijk wat ik bedoelde te zeggen.. Het zijn alleen maar mensen onder de 28, die achter elkaar cocktails naar binnen gieten, geloof nooit dat je daar tussen wilt zitten
T is maar waarvoor je komt natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hallo hallo... Ik ben 21, dus ouderlijk toezicht hoeft niet meer![]()
Van 1 tot 5 is het voor familie, daar pas je beter tussen dan tussen feestende studenten.. Dat was eigenlijk wat ik bedoelde te zeggen.. Het zijn alleen maar mensen onder de 28, die achter elkaar cocktails naar binnen gieten, geloof nooit dat je daar tussen wilt zitten
Als je genoeg naar binnen giet wordt een bejaarde soos zelfs nog gezellig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:38 schreef maffemuts het volgende:
[..]
T is maar waarvoor je komt natuurlijk
Ik was even met de bowlingmeet bezig maar het is hier verrassend stil.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
ahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwww
'k ben aan 't werkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik was even met de bowlingmeet bezig maar het is hier verrassend stil.
Jup, vrijdagAVONDborrelquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:48 schreef JK1982 het volgende:
*vrijdagmiddagborrel olé olé!
Gaan jullie vanavond nog iets leuks doen?
Top!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je genoeg naar binnen giet wordt een bejaarde soos zelfs nog gezellig.
@ JK1982 Ik heb je bowling vraag naar het bowling topic meegenomen.
Er is ook een update aangezien het deelnemers aantal een stuk hoger ligt dan op het moment van reserveren.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:45 schreef Merlijn het volgende:
Net de 24u met jochem meijer gekeken, nu tweede aflevering van top gear. En de iPad ernaast...
Der is plek genoeg om daar je brommer neer te zetten en eventueel kan je hem ook kwijt bij het station in de stalling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Top!![]()
Heb nog even op Google maps gekeken of ik daar de brommer een beetje kwijt kan, maar ik denk niet dat dat hem gaat worden, zo pal naast dat terras. Wel toezicht, maar misschien ook aanlokkelijk voor dronken gasten
[..]
[ afbeelding ]
En? RS5 of M3?
Duh... M3 Classic!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Top!![]()
Heb nog even op Google maps gekeken of ik daar de brommer een beetje kwijt kan, maar ik denk niet dat dat hem gaat worden, zo pal naast dat terras. Wel toezicht, maar misschien ook aanlokkelijk voor dronken gasten
[..]
[ afbeelding ]
En? RS5 of M3?
Inderdaad zeg, wat een übercute meisje.. Niet alleen qua uiterlijk, maar ze komt ook leuk en spontaan over. En een klein beetje verlegen. Daar hou ik wel van..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:03 schreef Merlijn het volgende:
Maareuh... Die chick? Waaaauw....
[ afbeelding ]
Amber heardquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wat een übercute meisje.. Ik ken haar helemaal niet..
Zet 'r maar bij me af, daar weet ik wel raad meequote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:03 schreef Merlijn het volgende:
Maareuh... Die chick? Waaaauw....
[ afbeelding ]
"have her washed and brought to my room..."quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zet 'r maar bij me af, daar weet ik wel raad mee
Geef maar hier dan kan jij bier voor ons halen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
'k kan me niet verroeren. heb een kleefaapje op schoot.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
'k kan me niet verroeren. heb een kleefaapje op schoot.
niks, ik draag 't los ipv in een staart.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]![]()
En wat is er met je haar gebeurd
Een mooie meid is nooit weg maar kan ze ook meer dan mooi zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:15 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 is vlieft..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sweet mother of..
Strijken?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een mooie meid is nooit weg maar kan ze ook...?
Dat bedoelde ik oa ook. Ik dacht mijn post snel te veranderen voordat iemand wat anders dacht.quote:
Daar dachten we allemaal aanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik oa ook. Ik dacht mijn post snel te veranderen voordat iemand wat anders dacht.
Hmm. Biseksueel, succesvol actrice, .357 Magnum, '68 mustang, linedancing, texaans. Doet het voor mijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een mooie meid is nooit weg maar kan ze ook meer dan mooi zijn?
Maar kan ze ook koken?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmm. Biseksueel, succesvol actrice, .357 Magnum, '68 mustang, linedancing, texaans. Doet het voor mij
Ik kook dan welquote:
Ik vind Annie Lennox als solo nog veel beter.quote:
Als mijn vriendin met een .375 magnum kan omgaan dan zou ik denk ik uit voorzorg dat ook wel doen.quote:
't is niet de versie die ik zoek verdorie .. die klinkt beter dan ditquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind Annie Lennox als solo nog veel beter.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:08 schreef Merlijn het volgende:
Geen YouTube, maar blof - neer & blof -lieveling
Zowel slecht als goed. Het zijn herinneringen, iets waar je iets van kunt leren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb bij alles van Blof slechte herinneringen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:21 schreef Papabear het volgende:
We gaan toch niet de hele avond van dat sentimentele gedoe krijgen he
Dan doe ik ook mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:31 schreef Papabear het volgende:
Welja, ik doe ook wel mee, kan mij het schelen
Gooi der een piano in en ik vind het bij voorbaat al goed.quote:
Ook wel een idee om die film op de video avond aan te zetten.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ook wel een idee om die film op de video avond aan te zetten.![]()
Dat zal er ook wel voldoende in huis zijn.quote:
Ik heb vertrouwen in me schoonvader is tussenpersoon en beheerder van het pandquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hopelijk komt het goed met die bovenwoning. En de schade die je ondervindt ondertussen gewoon claimen
Hey kerel!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:31 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in me schoonvader is tussenpersoon en beheerder van het pand.
En hij wil dat zijn stiefdochter veilig woont.
Ik zelf heb alles zwart op wit staan compleet met handtekening en nog wat mooie zinnen .
Ook staat er in dat hij het niet binnen 3 maanden mag ontbinden zonder een geldige reden of wat dan ook.
.
Volgende week kijkt de jurist er naar en weet ik meer ,maar kan die voor de bijl dan gaat ie er ook voor.
Ik heb ook genoeg moeten doen eerst alles regelen en dan weer alles terugdraaien enz
Klinkt goed AH!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:31 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in me schoonvader is tussenpersoon en beheerder van het pand.
En hij wil dat zijn stiefdochter veilig woont.
Ik zelf heb alles zwart op wit staan compleet met handtekening en nog wat mooie zinnen .
Ook staat er in dat hij het niet binnen 3 maanden mag ontbinden zonder een geldige reden of wat dan ook.
.
Volgende week kijkt de jurist er naar en weet ik meer ,maar kan die voor de bijl dan gaat ie er ook voor.
Ik heb ook genoeg moeten doen eerst alles regelen en dan weer alles terugdraaien enz
Hmmm. in dat geval... Kan ik een slaapplek reserveren? * uitzoekt waar ik de auto kwijt kan... *quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat zal er ook wel voldoende in huis zijn.
En toch is het een goede film met goede muziek.![]()
Gewoon voor het huis, desnoods met andere kentekenplaten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:47 schreef Merlijn het volgende:
uitzoekt waar ik de auto kwijt kan... *
mag ik jou zometeen in prive sfeer een vraag stellen die betrekking heeft op de meet in april?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmm. in dat geval... Kan ik een slaapplek reserveren? * uitzoekt waar ik de auto kwijt kan... *
Jan, Geert en over 9 maanden Merlijn junior?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik jou zometeen in prive sfeer een vraag stellen die betrekking heeft op de meet in april?
*plannetjes aan het maken is*
neuh, dat is met m'n huidige problemen wel het allerlaatste waar ik aan zou kunnen denken zegquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jan, Geert en over 9 maanden Merlijn junior?
Kee, was maar een grapje. Slecht grapje blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
neuh, dat is met m'n huidige problemen wel het allerlaatste waar ik aan zou kunnen denken zeg
kan jij ook niet weten. er zijn er twee vrij goed op de hoogte, en dat zijn merlijn en papabear. met de tweede zit ik nu op msn. en de eerste heb ik nodig om een deel van m'n plan te kunnen voltooien. that's it.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kee, was maar een grapje. Slecht grapje blijkbaar.
Sorry
Sure.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik jou zometeen in prive sfeer een vraag stellen die betrekking heeft op de meet in april?
*plannetjes aan het maken is*
Na, hij is net 3 weken oud... Gaat opvallenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gewoon voor het huis, desnoods met andere kentekenplaten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Na, hij is net 3 weken oud... Gaat opvallen
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hey kerel!Waar heb jij het opeens allemaal over? Ik probeer het te begrijpen, maar is ff lastig als je van de hak op de tak springt
Hoes't verder met je? Brommert doet het nog goed?
heeft ze ab gehad? ik vind 't altijd zo sneu voor die kleintjesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:31 schreef Merlijn het volgende:
Meuning... Het is veel te vroeg.....
Zometeen even snel boodschappen doen en richting mijn ex om Meg op te vangen, hopelijk voelt ze zich wat beter...
Ik ga al voor een tweede.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:54 schreef DJMO het volgende:
*zet pot koffie neer en neemt zelf een flinke beker.
ik schijn ze als (klein) kind ook vaak gehad te hebben. Weet er weinig meer van..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:55 schreef Rucky het volgende:
Mijn zusje heeft als kind ook veel last gehad van oorontstekingen. En je voelt je zo machteloos want je kan er niets aandoen.
Wees maar niet bang dat ik kom spieken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:03 schreef Merlijn het volgende:
* gaat douchen... En nee, niet spieken...
doe de deur op slotquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:03 schreef Merlijn het volgende:
* gaat douchen... En nee, niet spieken...
Ik kan lekker doucen met de deur wagenwijd open.quote:
Dan gooi je toch niet van die burgerlijk dingen in je mandje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:04 schreef JK1982 het volgende:
Zoo, vandaag maar eens een beetje in huis rommelen. Opruimen, schoonmaken etc.
Moet helaas ook gebeuren, maar ik heb er zo'n pesthekel aan.. En misschien straks nog even boodschappen doen. Wat verschrikkelijk burgerlijk zeg..
een beetje wasmiddel zou geen overbodige luxe zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:37 schreef Rucky het volgende:
Zo nu eerst maar bier en frikandellen halen bij de super. Moet ik nog wat voor iemand meenemen?
Bij het zien van deze foto wist ik direct waarom ik nog thuis woonquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
een beetje wasmiddel zou geen overbodige luxe zijn
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
een beetje wasmiddel zou geen overbodige luxe zijn
een kleur en een wit zou moeten volstaan, wasverzachter trouwens ook graagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:46 schreef Rucky het volgende:
[..]Zal ik voor de zekerheid maar 2 pakken wasmiddel meenemen?
nee, mannen kunnen over het algemeen niet wassenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:51 schreef Rucky het volgende:
Als ik het kom brengen dan kan ik zeker de helft meekrijgen om bij mij in de machine te gooien.
* JK1982 noteert 5 strafpunten voor DJMO..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, mannen kunnen over het algemeen niet wassen
Ik zal wel moeten om de drie dagen nieuwe kleding kopen zit er niet in.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, mannen kunnen over het algemeen niet wassen
Je hebt morgen nog een dag het hoefd niet in één keer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:21 schreef DJMO het volgende:
de tweede was zit atm in de machine .. eerste in de droger. Nog vijf wassen te gaanheb 't inmiddels uitgesorteerd liggen, vraag me af of ik het vandaag weg krijg
quote:
quote:
* Rucky heeft geen zin om te koken en neemt de trein naar Papabearquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:17 schreef Papabear het volgende:
![]()
Wat gaan we eten vanavond?
* Papabear gaat Chinees halen op speciaal verzoek van de kids
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:17 schreef Papabear het volgende:
![]()
Wat gaan we eten vanavond?
* Papabear gaat Chinees halen op speciaal verzoek van de kids
Een dagje zonder avondeten vandaagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky heeft geen zin om te koken en neemt de trein naar Papabear
* Bestelt extra bak bami / babi pangang en koe low yoekquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky heeft geen zin om te koken en neemt de trein naar Papabear
Sambal bij?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Bestelt extra bak bami / babi pangang en koe low yoek
quote:
*doggybag neerlegt bij Merlijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:41 schreef Merlijn het volgende:
Ik denk dat ik Blade 1, 2 en 3 maar eens ga kijken![]()
DJMO: snottert nog, maar rent alweer even vrolijk rond als altijd. Verbazend wat de veerkracht van die kleintjes is...
Zou ik dan ook maar chinees bestellen?
* JK1982 gaat straks maar voor de Dolce Gusto..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:00 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn senseo gaat reanimeren....
Lekker, maar mij veel te duur...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 gaat straks maar voor de Dolce Gusto..
Zal anders nu even gauw afwassen, voordat ik dat vergeet
Ik kwam dit tegen op het Autoweek forum: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?7,3119995quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:44 schreef Merlijn het volgende:
heeft iemand trouwens een idee hoe ik autobekleding fatsoenlijk schoon krijg?
Thnx. even een ongelukje van Meg opruimen....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen op het Autoweek forum: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?7,3119995
nieuwe auto kopenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:44 schreef Merlijn het volgende:
heeft iemand trouwens een idee hoe ik autobekleding fatsoenlijk schoon krijg?
Hey, ik zat net aan je te denken!quote:
Te duur, geen zin. Genoeg andere dingen in huis.quote:
Was geintje hooor, n.a.v. de koffiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Te duur, geen zin. Genoeg andere dingen in huis.
None taken....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Was geintje hooor, n.a.v. de koffie
Misschien dat ik binnenkort toch ook wel een ander koffiezetapparaat aanschaf, ik heb nog echt een heleboel DE-punten liggen. En koffie van echte bonen is A) lekkerder en B) inderdaad goedkoper
i know ..quote:
Dan is het goed.quote:
* Rucky ook wel lustquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear Lekker bakkie Ristretto aan Merlijn geeft
Dat was al gebeurt. Daarom zal een kopje koffie wel goed voor mij zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een dubbele ristretto voor Ruck, voordat 'ie in slaap dondert
al het mansvolk hier in huis slaaptquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:53 schreef Papabear het volgende:
Mijn mannen zijn met andere dingen bezig
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:59 schreef Papabear het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten van ze
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoe hij smaaktquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
Ga je die in je eentje opdrinken of moet ik komen helpen.
Ik heb even gewacht op je edit en ik ben nu mijn jas aan het aantrekken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hij smaakt
edit: Lekker!![]()
Dan hoop ik voor je dat er nog wat over is tegen de tijd dat je hier bentquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb even gewacht op je edit en ik ben nu mijn jas aan het aantrekken.
Ik denk toch dat het een ander keertje gaat worden. Want:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:05 schreef Papabear het volgende:
Dan hoop ik voor je dat er nog wat over is tegen de tijd dat je hier bent![]()
Oh, er staat nog een fles zie ik. Moet lukken!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het een ander keertje gaat worden. Want:
Wijn na bier geeft geen plezier.
Wat doe je morgen?
Wat heb jij gedronken dat 2 keer je post moest bijwerken? Dat wil ik ook hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wijn na bier geeft plezier
Bier na wijn geeft chagerijn
* DJMO bijna in de kroeg geboren is
bier na wijn geeft venijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wijn na bier geeft plezier
Bier na wijn geeft chagerijn
* DJMO bijna in de kroeg geboren is
Jij gaat dus echt voor het effect merk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken dat 2 keer je post moest bijwerken? Dat wil ik ook hebben.
te sterke koffiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken dat 2 keer je post moest bijwerken? Dat wil ik ook hebben.
exactly my thougts :pquote:
Heeey zaaddonor!quote:
Het was me een waar genoegenquote:
* DJMO proestquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het was me een waar genoegenTis tenslotte FHF
Ik heb al een tijd geleden geleerd dat je in dit forum niet te dicht op je scherm moet zitten,quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO proest
bedankt .. *veegt beeldscherm schoon*
fixedquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd geleden geleerd dat je in dit forumdeze topicreeks niet te dicht op je scherm moet zitten,
Hmm.. ik moet zeggen, eigenlijk smaakte de koffie vanavond wel heel lekker..quote:
Een bierpensquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmm.. ik moet zeggen, eigenlijk smaakte de koffie vanavond wel heel lekker..
Ondertussen alweer 2 Hertog-Jannetjes op, maarre.. bier na koffie geeft.. niks?
* DJMO beeldscherm wederom schoonveegt en papabear boos aankijktquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:12 schreef Papabear het volgende:
Ja, jij staat ook op het punt om de 30 te gaan passeren he. Dus dat wordt oppassen
Passeren duurt nog wel even.. Aantikken komt sneller dichterbij, haha!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:12 schreef Papabear het volgende:
Ja, jij staat ook op het punt om de 30 te gaan passeren he. Dus dat wordt oppassen
Of je houdt gewoon je drinken binnen, of laat het door je neus naar buiten komenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO beeldscherm wederom schoonveegt en papabear boos aankijkt![]()
als ik straks kortsluiting heb krijg ik van jou een nieuw beeldscherm!
Oja, je bent van precies een decennium later dan ikquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Passeren duurt nog wel even.. Aantikken komt sneller dichterbij, haha!
Als je het maar laat!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:22 schreef DJMO het volgende:
nieuwe TT : waar de tieten van Ireth nooit goed zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |