't is niet de versie die ik zoek verdorie .. die klinkt beter dan ditquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind Annie Lennox als solo nog veel beter.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:08 schreef Merlijn het volgende:
Geen YouTube, maar blof - neer & blof -lieveling
Zowel slecht als goed. Het zijn herinneringen, iets waar je iets van kunt leren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb bij alles van Blof slechte herinneringen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:21 schreef Papabear het volgende:
We gaan toch niet de hele avond van dat sentimentele gedoe krijgen he
Dan doe ik ook mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:31 schreef Papabear het volgende:
Welja, ik doe ook wel mee, kan mij het schelen
Gooi der een piano in en ik vind het bij voorbaat al goed.quote:
Ook wel een idee om die film op de video avond aan te zetten.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ook wel een idee om die film op de video avond aan te zetten.![]()
Dat zal er ook wel voldoende in huis zijn.quote:
Ik heb vertrouwen in me schoonvader is tussenpersoon en beheerder van het pandquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hopelijk komt het goed met die bovenwoning. En de schade die je ondervindt ondertussen gewoon claimen
Hey kerel!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:31 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in me schoonvader is tussenpersoon en beheerder van het pand.
En hij wil dat zijn stiefdochter veilig woont.
Ik zelf heb alles zwart op wit staan compleet met handtekening en nog wat mooie zinnen .
Ook staat er in dat hij het niet binnen 3 maanden mag ontbinden zonder een geldige reden of wat dan ook.
.
Volgende week kijkt de jurist er naar en weet ik meer ,maar kan die voor de bijl dan gaat ie er ook voor.
Ik heb ook genoeg moeten doen eerst alles regelen en dan weer alles terugdraaien enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |