Doe het lekker amerikaans: iedereen neemt iets mee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
Maar wanneer moet ik nou inkopen doen, een gourmetstel op tafel zetten en mijn beamerscherm ophangen?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:36 schreef Rucky het volgende:
Maar als iedereen nou eens een andere datum meeneemt?
Mini meet bij mij. Films kijken terwijl er een gourmetstel op tafel staat.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mini meet bij mij. Films kijken terwijl er een gourmetstel op tafel staat.
ik wil oohoook maar ik zit met de kids ..quote:
Nee hoor dat zit je niet. Daar heb ik ook al rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef DJMO het volgende:
ik wil oohoook maar ik zit met de kids ..
Dan zien we je waarschijnlijk pas op de bowlingmeet.quote:
hoe dan ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee hoor dat zit je niet. Daar heb ik ook al rekening mee gehouden.
Dan had je maar moeten opletten toen ik reageerde.quote:
12 DVD's van Tom & Jerry hier klaar heeft....quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:14 schreef Rucky het volgende:
Dat is toch alleen maar goed dat ze het niet kennen. Maar ik heb wel meer.
* Rucky op hd heeftquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
12 DVD's van Tom & Jerry hier klaar heeft....
* terug zijn hok in gaatquote:
Nils Holgersson was (is) een prachtige seriequote:Op donderdag 9 februari 2012 23:27 schreef Rucky het volgende:
Nils Holgerson was er sowieso niet ingekomen.
Maar mijn zusje zong de tune altijd mee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nils Holgersson was (is) een prachtige serie
[ afbeelding ]
Ik heb het ergste nog niet genoemd. Daarvoor ben ik in behandeling.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef Papabear het volgende:
Dat deed mijn zus altijd met Candy Candy, dus troost je, het kan altijd erger
Ik heb alle 7 dvd's. De jongens vinden het prachtig (en vooral leerzaam ook).quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:53 schreef Egberts het volgende:
Een Nils Holgerson filmavond waar?
Goedenavond allemaal
Het is ook een leuke kinderserie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb alle 7 dvd's. De jongens vinden het prachtig (en vooral leerzaam ook).
Avonndddd![]()
Zolang we niet Alfred J. Kwak kijken want die vind ik een beetje engquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is ook een leuke kinderserie.Ik zit hem stiekem ook te kijken als die op tv is.
![]()
Moet ik je op deze wonderschone vrijdagavond al teleurstellen?quote:
Ik doe altijd suiker in de koffiequote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:08 schreef DJMO het volgende:
nu weet ik weer waarom ik m'n haar altijd opgestoken of in een staart droegharen in je koffie is góór
en dat je baby er keihard aan trekt is ook geen pretje
ik ook maar met haaruitval willen er wel eens haren aan je beker blijven klevenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik doe altijd suiker in de koffie
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ook maar met haaruitval willen er wel eens haren aan je beker blijven kleven
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |