Je hebt morgen nog een dag het hoefd niet in één keer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:21 schreef DJMO het volgende:
de tweede was zit atm in de machine .. eerste in de droger. Nog vijf wassen te gaanheb 't inmiddels uitgesorteerd liggen, vraag me af of ik het vandaag weg krijg
quote:
quote:
* Rucky heeft geen zin om te koken en neemt de trein naar Papabearquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:17 schreef Papabear het volgende:
![]()
Wat gaan we eten vanavond?
* Papabear gaat Chinees halen op speciaal verzoek van de kids
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:17 schreef Papabear het volgende:
![]()
Wat gaan we eten vanavond?
* Papabear gaat Chinees halen op speciaal verzoek van de kids
Een dagje zonder avondeten vandaagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky heeft geen zin om te koken en neemt de trein naar Papabear
* Bestelt extra bak bami / babi pangang en koe low yoekquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky heeft geen zin om te koken en neemt de trein naar Papabear
Sambal bij?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Bestelt extra bak bami / babi pangang en koe low yoek
quote:
*doggybag neerlegt bij Merlijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:41 schreef Merlijn het volgende:
Ik denk dat ik Blade 1, 2 en 3 maar eens ga kijken![]()
DJMO: snottert nog, maar rent alweer even vrolijk rond als altijd. Verbazend wat de veerkracht van die kleintjes is...
Zou ik dan ook maar chinees bestellen?
* JK1982 gaat straks maar voor de Dolce Gusto..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:00 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn senseo gaat reanimeren....
Lekker, maar mij veel te duur...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 gaat straks maar voor de Dolce Gusto..
Zal anders nu even gauw afwassen, voordat ik dat vergeet
Ik kwam dit tegen op het Autoweek forum: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?7,3119995quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:44 schreef Merlijn het volgende:
heeft iemand trouwens een idee hoe ik autobekleding fatsoenlijk schoon krijg?
Thnx. even een ongelukje van Meg opruimen....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen op het Autoweek forum: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?7,3119995
nieuwe auto kopenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:44 schreef Merlijn het volgende:
heeft iemand trouwens een idee hoe ik autobekleding fatsoenlijk schoon krijg?
Hey, ik zat net aan je te denken!quote:
Te duur, geen zin. Genoeg andere dingen in huis.quote:
Was geintje hooor, n.a.v. de koffiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Te duur, geen zin. Genoeg andere dingen in huis.
None taken....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Was geintje hooor, n.a.v. de koffie
Misschien dat ik binnenkort toch ook wel een ander koffiezetapparaat aanschaf, ik heb nog echt een heleboel DE-punten liggen. En koffie van echte bonen is A) lekkerder en B) inderdaad goedkoper
i know ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |