Ik ga al voor een tweede.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:54 schreef DJMO het volgende:
*zet pot koffie neer en neemt zelf een flinke beker.
ik schijn ze als (klein) kind ook vaak gehad te hebben. Weet er weinig meer van..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:55 schreef Rucky het volgende:
Mijn zusje heeft als kind ook veel last gehad van oorontstekingen. En je voelt je zo machteloos want je kan er niets aandoen.
Wees maar niet bang dat ik kom spieken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:03 schreef Merlijn het volgende:
* gaat douchen... En nee, niet spieken...
doe de deur op slotquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:03 schreef Merlijn het volgende:
* gaat douchen... En nee, niet spieken...
Ik kan lekker doucen met de deur wagenwijd open.quote:
Dan gooi je toch niet van die burgerlijk dingen in je mandje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:04 schreef JK1982 het volgende:
Zoo, vandaag maar eens een beetje in huis rommelen. Opruimen, schoonmaken etc.
Moet helaas ook gebeuren, maar ik heb er zo'n pesthekel aan.. En misschien straks nog even boodschappen doen. Wat verschrikkelijk burgerlijk zeg..
een beetje wasmiddel zou geen overbodige luxe zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:37 schreef Rucky het volgende:
Zo nu eerst maar bier en frikandellen halen bij de super. Moet ik nog wat voor iemand meenemen?
Bij het zien van deze foto wist ik direct waarom ik nog thuis woonquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
een beetje wasmiddel zou geen overbodige luxe zijn
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
een beetje wasmiddel zou geen overbodige luxe zijn
een kleur en een wit zou moeten volstaan, wasverzachter trouwens ook graagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:46 schreef Rucky het volgende:
[..]Zal ik voor de zekerheid maar 2 pakken wasmiddel meenemen?
nee, mannen kunnen over het algemeen niet wassenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:51 schreef Rucky het volgende:
Als ik het kom brengen dan kan ik zeker de helft meekrijgen om bij mij in de machine te gooien.
* JK1982 noteert 5 strafpunten voor DJMO..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, mannen kunnen over het algemeen niet wassen
Ik zal wel moeten om de drie dagen nieuwe kleding kopen zit er niet in.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, mannen kunnen over het algemeen niet wassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |