Dan is het goed.quote:
* Rucky ook wel lustquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear Lekker bakkie Ristretto aan Merlijn geeft
Dat was al gebeurt. Daarom zal een kopje koffie wel goed voor mij zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een dubbele ristretto voor Ruck, voordat 'ie in slaap dondert
al het mansvolk hier in huis slaaptquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:53 schreef Papabear het volgende:
Mijn mannen zijn met andere dingen bezig
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:59 schreef Papabear het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten van ze
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoe hij smaaktquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
Ga je die in je eentje opdrinken of moet ik komen helpen.
Ik heb even gewacht op je edit en ik ben nu mijn jas aan het aantrekken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hij smaakt
edit: Lekker!![]()
Dan hoop ik voor je dat er nog wat over is tegen de tijd dat je hier bentquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb even gewacht op je edit en ik ben nu mijn jas aan het aantrekken.
Ik denk toch dat het een ander keertje gaat worden. Want:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:05 schreef Papabear het volgende:
Dan hoop ik voor je dat er nog wat over is tegen de tijd dat je hier bent![]()
Oh, er staat nog een fles zie ik. Moet lukken!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het een ander keertje gaat worden. Want:
Wijn na bier geeft geen plezier.
Wat doe je morgen?
Wat heb jij gedronken dat 2 keer je post moest bijwerken? Dat wil ik ook hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wijn na bier geeft plezier
Bier na wijn geeft chagerijn
* DJMO bijna in de kroeg geboren is
bier na wijn geeft venijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wijn na bier geeft plezier
Bier na wijn geeft chagerijn
* DJMO bijna in de kroeg geboren is
Jij gaat dus echt voor het effect merk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken dat 2 keer je post moest bijwerken? Dat wil ik ook hebben.
te sterke koffiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken dat 2 keer je post moest bijwerken? Dat wil ik ook hebben.
exactly my thougts :pquote:
Heeey zaaddonor!quote:
Het was me een waar genoegenquote:
* DJMO proestquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het was me een waar genoegenTis tenslotte FHF
Ik heb al een tijd geleden geleerd dat je in dit forum niet te dicht op je scherm moet zitten,quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO proest
bedankt .. *veegt beeldscherm schoon*
fixedquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd geleden geleerd dat je in dit forumdeze topicreeks niet te dicht op je scherm moet zitten,
Hmm.. ik moet zeggen, eigenlijk smaakte de koffie vanavond wel heel lekker..quote:
Een bierpensquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmm.. ik moet zeggen, eigenlijk smaakte de koffie vanavond wel heel lekker..
Ondertussen alweer 2 Hertog-Jannetjes op, maarre.. bier na koffie geeft.. niks?
* DJMO beeldscherm wederom schoonveegt en papabear boos aankijktquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:12 schreef Papabear het volgende:
Ja, jij staat ook op het punt om de 30 te gaan passeren he. Dus dat wordt oppassen
Passeren duurt nog wel even.. Aantikken komt sneller dichterbij, haha!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:12 schreef Papabear het volgende:
Ja, jij staat ook op het punt om de 30 te gaan passeren he. Dus dat wordt oppassen
Of je houdt gewoon je drinken binnen, of laat het door je neus naar buiten komenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO beeldscherm wederom schoonveegt en papabear boos aankijkt![]()
als ik straks kortsluiting heb krijg ik van jou een nieuw beeldscherm!
Oja, je bent van precies een decennium later dan ikquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Passeren duurt nog wel even.. Aantikken komt sneller dichterbij, haha!
Als je het maar laat!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:22 schreef DJMO het volgende:
nieuwe TT : waar de tieten van Ireth nooit goed zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |