quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
de nieuwe baas heeft zichzelf bekend gemaakt. En da's degene waar ik altijd naast zit. Dus vaarwel Fok overdag
Faaaaalquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
@TT: Ik las ook echt.. West In Peace...
wtf is wrong with me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 15:33:28 ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
deel 2:omfg wat een sneu persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
it's the map in my mind that sends me on my way.
deel 2:zeggen dat je wel ff met zijn vriendin gaat overleggen welke avond voor hun het beste uitkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deel 2:OmfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omfg
Omfg![]()
zeggen dat ik geen sex tekort heb omdat ik het met zijn vriendin heb gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zeggen dat je wel ff met zijn vriendin gaat overleggen welke avond voor hun het beste uitkomt
deel 2:Krijg bijna medelijden met 'mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deel 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij heeft of veel lef, of heel weinig hersencellen
Knoei
Tja, het leek bij mij ook mee te vallen, totdat het in euro's van mijn rekening werd gehaald.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef Diconnected het volgende:
Even bankrekening gechecktI haz spend a lot of money
Iddquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, het leek bij mij ook mee te vallen, totdat het in euro's van mijn rekening werd gehaald.
Rond de 400 euroquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Rond de 400 euro![]()
![]()
![]()
Ik ga even wat op de post doen voor Spees undso! Latorrrr
Zwei voor mij en einz voor haarzelfquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:47 schreef Mirjam het volgende:
hoeveel fantasy fires heb je gescoord dico?
oh, maar da's niet veel, ik had 15 verwachtquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zwei voor mij en einz voor haarzelf
Holy crap, dit is eng, maar wij hadden dus afgelopen weekend PRECIES dezelfde discussiequote:Op donderdag 9 februari 2012 15:47 schreef megamandy het volgende:
Iemand hier nog leuke ideeën binnen europa om op vakantie te gaan?
Ik had het briljante idee om naar dublin, krakow en madrid te gaan met ryanair maar dat vindt meneer weer te duur. Maar hij vind alles boven de ¤150,- volgens mij al duur. Het liefste gaat hij naar een festival en verder niets, maar dat is voor mij gewoon geen vakantie! En dat snapt hij weer niet
En nu zijn we beide pissig en chagrijnig.
Stedentripje Londen, Parijs of Berlijn?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:47 schreef megamandy het volgende:
Iemand hier nog leuke ideeën binnen europa om op vakantie te gaan?
Ik had het briljante idee om naar dublin, krakow en madrid te gaan met ryanair maar dat vindt meneer weer te duur. Maar hij vind alles boven de ¤150,- volgens mij al duur. Het liefste gaat hij naar een festival en verder niets, maar dat is voor mij gewoon geen vakantie! En dat snapt hij weer niet
En nu zijn we beide pissig en chagrijnig.
Ja nou ik ga ook heel graag naar een festival, maar daarnaast dan ook op vakantie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:48 schreef BGTes het volgende:
[..]
Holy crap, dit is eng, maar wij hadden dus afgelopen weekend PRECIES dezelfde discussie
Londen valt helaas af ivm de olympische spelen. Maar ik zou liever ook wat meer aandoen dan een stad. Na een paar dagen heb je dat meestal al weer gezien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Stedentripje Londen, Parijs of Berlijn?
Ja precies, wij gaan ook naar Graspop dit jaar, maar dat zie ik niet echt als een vakantie. Ik ga graag een weekje naar Kreta dit jaar ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja nou ik ga ook heel graag naar een festival, maar daarnaast dan ook op vakantie.
Komt hij soms ook uit zeeland?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:54 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja precies, wij gaan ook naar Graspop dit jaar, maar dat zie ik niet echt als een vakantie. Ik ga graag een weekje naar Kreta dit jaar ofzoMaar boven de 200 euro wil hij niet uitgeven..
Valt best tegen dat goedkoop zijn :p je bent voor een overnachting in een hostel evenveel kwijt of het is zelfs goedkoper. Verser vind ik kamperen ook leuk hoor! Hebben we twee jaar geleden gedaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:58 schreef Incantrix het volgende:
Ik wordt vast afgeslacht nu, maarehm.. Kamperen is goedkoop en leuk?
Moah, als ik hoor wat mijn collega's kwijt zijn voor een vakantie in Europa en wat ik ervoor kwijt ben dan weet ik het wel hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Valt best tegen dat goedkoop zijn :p je bent voor een overnachting in een hostel evenveel kwijt of het is zelfs goedkoper. Verser vind ik kamperen ook leuk hoor! Hebben we twee jaar geleden gedaan.
Utrechtquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Komt hij soms ook uit zeeland?
De enige stad waar ik dan op kan komen is Berlijn. Ben ik wel al vaker geweest maar dat is een stad waar je ook een dag gewoon in het park kan zitten en verder niets doen. En het leven daar is goedkoop. Parijs is daar bijvoorbeeld weer te duur voor (maar dat snapt hij dan weer niet)
Ja een pubtentje voor drie personen en mijn auto past toch best veel in als ik alles neerklap. Maar ik weet dan ook nooit waar ik heen zou willen gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef Incantrix het volgende:
Overigens, kampeer je dan met je eigen tent en gebruik je je eigen auto om op je bestemming te komen, MM?
ik ook niet maar dat is omdat mijn lichaam goed bed nodig heeftquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Moet er niet aan denken kamperen.
+ 1quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Moet er niet aan denken kamperen.
Disney ga ik 24 maart!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:33 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga alleen naar Disney met la familia in oktober omdat mijn ouders dertig jaar getrouwd zijn. Voor de rest nog geen vakantieplannen.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ook niet maar dat is omdat mijn lichaam goed bed nodig heeft
Hoorzitting, whut? Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
yay mijn moeder heeft waarschijnlijk de hoorzitting gewonnen!
Goed nieuws dusquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
yay mijn moeder heeft waarschijnlijk de hoorzitting gewonnen!
nee hoor ze heeft ruzie met de gemeente met bijzonder bijstand toekenning enzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoorzitting, whut? Ik heb iets gemist geloof ik
Aha! Nou fijn dat ze gewonnen heeft danquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
nee hoor ze heeft ruzie met de gemeente met bijzonder bijstand toekenning enzo
ja kan ze eindelijk een nieuw bedquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aha! Nou fijn dat ze gewonnen heeft dan
zoiets?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Klussert skjoe/bleiblei aanwezig?
wat kosten zulke klemmen ongeveer? [ afbeelding ]
Daar heeft BB er honderdmiljoenmiljard vanquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Klussert skjoe/bleiblei aanwezig?
wat kosten zulke klemmen ongeveer? [ afbeelding ]
Nee die moet je draaien, ik wil marktklemmenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
zoiets?
http://www.overtoom.nl/li(...)izka4CFQaIDgodKhG-hA
Je UIquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar heeft BB er honderdmiljoenmiljard van![]()
4EURO, dat is een nagellakjequote:Op donderdag 9 februari 2012 18:20 schreef bleiblei het volgende:
Max een euro of 3-4.
Die van bessey zijn fijn.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:22 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en zelf geknipt en gekleurd, that is
aangeven mag nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
WHAT THE HELL
Ik krijg mail van die kleaute misslipgloss shop SPAM!
"Omdat je op mijn blog hebt gereageerd....."
Jonge, dan hoef je me geen spam te gaan sturen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:22 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en zelf geknipt en gekleurd, that is
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
WHAT THE HELL
Ik krijg mail van die kleaute misslipgloss shop SPAM!
"Omdat je op mijn blog hebt gereageerd....."
Jonge, dan hoef je me geen spam te gaan sturen
Alleen nog maar nepperts voortaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Denk je eerlijk je emailadres in te vullen ipv van een neppertDoen we ook niet meer dus.
Indd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alleen nog maar nepperts voortaan![]()
Doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heuj! Als ik alle holo's van The Legend neem ben ik maar 64,80 kwijt
Gij enablert!quote:
Doen!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heuj! Als ik alle holo's van The Legend neem ben ik maar 64,80 kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Wat wil je er mee doen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
4EURO, dat is een nagellakje![]()
Zijn goedkope slecht? Ik hoef er niks speciaals mee te doen nl
Heb je dat opgenomen op je foon ofzo? Die slingerquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar heeft BB er honderdmiljoenmiljard van![]()
Had jij ook al een bericht terug van die ebay dude?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gij enablert!
Soberso pas volgende maandMaar het valt me wel mee
Nee... geknipt en gekleurd enzo, en toen op t bureau gelegd (waarom heb ik hem in godsnaam uitgeknipt??) en toen 5 foto's van genomen en in een gif gegooidquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je dat opgenomen op je foon ofzo? Die slinger.
Bij mij schreef hij:quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Had jij ook al een bericht terug van die ebay dude?
'ok, no problem'
Mooien bericht![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij mij schreef hij:
So it will be $45.00 us is it ok
Want ik had voor euros gevraagdDus toen heb ik gevraagd of hij het op 40 dollar wil houden, dan komt het net onder de 30 euro. En toen kreeg ik:
Ok I mark it $40 thank you will send out tomorrow
Jep, van mij ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hij krijgt, als ik straks feedback moet geven, zeker wel vijf dikke sterren voor communicatie van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Mail dat mijn Hollands verzonden zijn.
ditquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dit
ze verplicht je gvd om je emailadres achter te laten
WAAROM STUUR JE ME SPAM, FLIKKER OP
ja jij cynthia schultz, miss lipgloss, speciaal voor je spytool.
Vandaag gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:18 schreef BGTes het volgende:
Oh unf, wanneer doe je de lakjons op de post?
Ik lees dit, moet gniffelen, krijg ik op dat moment ook die mail binnenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Denk je eerlijk je emailadres in te vullen ipv van een neppertDoen we ook niet meer dus.
Yes, dat wilde je toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:20 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oooo dan komen ze morgenmet de brievenbus?
Bwhehehe karma is coming for youquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik lees dit, moet gniffelen, krijg ik op dat moment ook die mail binnen
Ooh enen ik zitten nu de nieuwe Muppetfilm te kijken
zoooo grappig
Ik ga morgen plat voor de brievenbusquote:
quote:
Oeh is er wel iemand thuis dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nou ben ik heel enthousiast
Morgen ga ik dus de hele dag naar die beautyfarm, en dan als ik thuiskom..
Wij hebben een hele brede brievenbusklepquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh is er wel iemand thuis dan?Want past niet door de brievenbus he?! Of de brievenbusman moet heul goed zijn best doen
Bij mij zei de postvrouw bij dat ene w7 lakje al dat het niet zou passen (volens mijn paquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh is er wel iemand thuis dan?Want past niet door de brievenbus he?! Of de brievenbusman moet heul goed zijn best doen
Ohh gelukkigquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:28 schreef BGTes het volgende:
[..]
Wij hebben een hele brede brievenbusklepEr zijn al OPI's doorheen gegaan
Mja dat zeggen ze altijdquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij zei de postvrouw bij dat ene w7 lakje al dat het niet zou passen (volens mijn pa)
Officieel ook niet... moeten de postbodes te hard werkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij zei de postvrouw bij dat ene w7 lakje al dat het niet zou passen (volens mijn pa)
Ja en hier gaat de flapdrol pakketbezorger proberen iets dat als pakketje is verzonden toch door de brievenbus te frotten. Terwijl ik op de bank zit. En die oelewapper voorbij zie lopen met mijn spullen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Officieel ook niet... moeten de postbodes te hard werken
Maar met mensen praten is heul eng hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja en hier gaat de flapdrol pakketbezorger proberen iets dat als pakketje is verzonden toch door de brievenbus te frotten. Terwijl ik op de bank zit. En die oelewapper voorbij zie lopen met mijn spullen..
Het zou fijn zijn als ze verschillende tarieven voor pakketpost zouden hanteren. Ook op gewicht ofzo. Want 9 van de 10 keer komt de postbode bij ons op het werk de post ook binnen brengen, voor de gezelligheidquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Officieel ook niet... moeten de postbodes te hard werken
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja en hier gaat de flapdrol pakketbezorger proberen iets dat als pakketje is verzonden toch door de brievenbus te frotten. Terwijl ik op de bank zit. En die oelewapper voorbij zie lopen met mijn spullen..
Hoe geef ik dat ergens aan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
Whut? Lippymissglossy mag niet eens spam versturen als jij niet hebt aangegeven dat je nieuwsbrief oid wilt ontvangen.Gelukkig reageer ik nooit op bekenten bjoetieblogs
Terugmailen dat je niet gediend bent van spam en dat dit niet eens mag van de NL wegquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe geef ik dat ergens aan?
Dat is belachelijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee liever bij de spampolitiequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Terugmailen dat je niet gediend bent van spam en dat dit niet eens mag van de NL weg![]()
Of bedoel je dat niet?
Ik vind het heul gekquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is belachelijk![]()
Mannen met nagellak, ik vind het toch een beetje gek
Lijken wassenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom !! Pudding die goed was tot 31/1
Die hebben meestal meer make up op dan mij dat hoeft ik niet hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het heul gekKan er niet aan wennen. Al vind ik met alto's met zwarte nagols dan weer niet zoveel mis
Die heb je nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee liever bij de spampolitie![]()
Meh als het niet gek smaakt; vreet ik het opquote:
quote:
Nagelwielen uit Hong Kong duurde bij mij ook heul langquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niet een whoopje doen maar:
Ik kreeg vandaag iets van ebay binnen wat op 4-2 verzonden is, terwijl er ook dingen op 24-1 en 29-1 zijn verzonden die nog niet binnen zijn, ehhh
allemaal uit hongkong
beetje vreemd?Vooral 5 dagen uit hongkong
Ik ook welquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Meh als het niet gek smaakt; vreet ik het op
Valt meequote:Je krijgt deze e-mail eenmalig omdat je in het verleden een reactie hebt geplaatst op MissLipgloss.nl met het e-mailadres *****
Ja maar, iets anders uit hong kong is er binnen 5 dagen, dafuqquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nagelwielen uit Hong Kong duurde bij mij ook heul lang3 wekon ofzo.
Ja maar ik heb heul geen twitter!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef BGTes het volgende:
Ze twittert nu net dat het eenmalig is
Maar dan nog mag het niet als je daar geen toestemming voor hebt gegeven en als ze dat zo gebruikt had ze moeten zeggen op de website (dat heeft ze neem ik aan niet gedaan) en had jij daar akkoord voor moeten gevenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef BGTes het volgende:
Gek wijfquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar dan nog mag het niet als je daar geen toestemming voor hebt gegeven en als ze dat zo gebruikt had ze moeten zeggen op de website (dat heeft ze neem ik aan niet gedaan) en had jij daar akkoord voor moeten geven
Wie ik?quote:
Dan mag het nog nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef BGTes het volgende:
Je hebt ook luie chinezenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar, iets anders uit hong kong is er binnen 5 dagen, dafuq
Gij weetquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar dan nog mag het niet als je daar geen toestemming voor hebt gegeven en als ze dat zo gebruikt had ze moeten zeggen op de website (dat heeft ze neem ik aan niet gedaan) en had jij daar akkoord voor moeten geven
Als jij bedacht hebt om naar iedereen die een misslipgloss comment achter heeft gelaten een mail te sturen welquote:
Dan nog, 5 dagenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt ook luie chinezen![]()
Misschien gaan die 1 keer in de zoveel tijd ALLE bestellingen verzenden ipv na elke bestelling.
Net besteld toen het vliegtuig ging misschien?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar, iets anders uit hong kong is er binnen 5 dagen, dafuq
quote:
ditquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
EN WAAR ZIJN MIJN SUEDES !!!!
Theheheh e:')
Nice ! 3den female nerd in dezen SCquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ben stiekem ook een nerd
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als jij bedacht hebt om naar iedereen die een misslipgloss comment achter heeft gelaten een mail te sturen wel
Werk nu 4 jaar in de ITquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nice ! 3den female nerd in dezen SC![]()
Nice ! Als?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Werk nu 4 jaar in de IT
Ik heb wel zin in een relquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan mag het nog nietJe mag niet zomaar mailadressen ergens gebruiken om te spammen.... Is sinds 2 jaar verboden. Mensen moeten het specifiek aangeven.
Ik heb serieus eens ruzie gemaakt met xs4all hiervoor
spytool, ik zeg het jequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef BGTes het volgende:
Sinds wanneer ben ik als gang-computernerd en notoire gamer geen eckten nerd meer?
En ik weet dat ze het niet mag, maar ik vond het behoorlijk toevallig dat ze het net NU twittert
Errrr... Ik bedoelde iemand die IT als beroep heeft...quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef BGTes het volgende:
Sinds wanneer ben ik als gang-computernerd en notoire gamer geen eckten nerd meer?
En ik weet dat ze het niet mag, maar ik vond het behoorlijk toevallig dat ze het net NU twittert
Niks spannends hoor als office manager/secretaresse maar goed ik moet altijd alles weten wat ik niet snap en dan legt men altijd dingen uit, en jij?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef BGTes het volgende:
Hoi Cynthia Schultz van misslipgloss! Doe de groetjes aan Mascha Feoktistova van Beautygloss!
Ik ben systeembeheerder/hosting manager/programmeurquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Niks spannends hoor als office manager/secretaresse maar goed ik moet altijd alles weten wat ik niet snap en dan legt men altijd dingen uit, en jij?
Vakkenvullen geen IT-beroep?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Errrr... Ik bedoelde iemand die IT als beroep heeft...
Geek dan
Gij zijt ook nen game-nerd jaIk ben al lang geen game-nerd meer
Cool! mijn vriend is programmeur dus ik kom thuis en kan nog fijn de heule dag van alles erover horenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben systeembeheerder/hosting manager/programmeur
Beetje vanalles dus
BGTes is geen eckten SC-IT-Nerdquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Errrr... Ik bedoelde iemand die IT als beroep heeft...
Geek dan
Gij zijt ook nen game-nerd jaIk ben al lang geen game-nerd meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Jawel zit ook een systeem in!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef BGTes het volgende:
[..]
Vakkenvullen geen IT-beroep?![]()
Oke ik schnap. Al ga ik wel Informatica studeren als ik dit jaar mijn P niet haal
quote:Cynthia Schultz @misslipgloss Close
M'n spamfilter is echt te actief de laatste weken, moet er elke dag wel een paar comments uitvissen die gewoon normaal zijn... #zucht
Hehe altijd een goede reden maar is wel tof inderdaad!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en over 2 maand ben ik ook verkoper![]()
Moet ons product bewuster gaan verkopen; want ik heb nen goeien verkoopstem/-uiterlijk.
Ja ze gaan profiteren van mijn vrouw-zijn in den ITMaar ik vind het ook wel tof
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
BGTes is geen eckten SC-IT-Nerd![]()
* BGTes rent huilend uit de SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Mijn vriend is ook systeembeheerder en wij zijn gestopt met onze dag te vertellen aan elkaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Cool! mijn vriend is programmeur dus ik kom thuis en kan nog fijn de heule dag van alles erover horen
quote:
Ik werk bij hetzelfde bedrijf als mijn vriend. Nu kunnen we hendig roddelenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook systeembeheerder en wij zijn gestopt met onze dag te vertellen aan elkaar
Telkens gingen we elkaar verbeteren omdat we vonden dat onze methode beter was
... is dat laatste serieus? Zo ja:quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik dacht eerst dat het een garp van Misslipglans was. Dat ze bedoelde: WAT KRIJG IK EEN HOOP ONZINCOMMENTS EINZ! maar toen zag ik dat haar spamfilter te actief was
Whut, we kunnen ook dikgedrukte letters posten![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook systeembeheerder en wij zijn gestopt met onze dag te vertellen aan elkaar
Telkens gingen we elkaar verbeteren omdat we vonden dat onze methode beter was
O dat vond ik zo vervelend toen wij dat deden dan was het he weet je wat er vandaag op mijn werk is gebeurt uuuh ja want ik was er bijquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik werk bij hetzelfde bedrijf als mijn vriend. Nu kunnen we hendig roddelen.
Haha true ! Ook wel tofquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik werk bij hetzelfde bedrijf als mijn vriend. Nu kunnen we hendig roddelen.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
... is dat laatste serieus? Zo ja:![]()
Soms is je sig zo heerlijk waarquote:
Ja dat wel, maar we hebben soms wel meeting samen en hij doet ook wel dingen voor mijn klanten enzo. Het gaat tot nu toe nog steeds heel goed gelukkigquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha true ! Ook wel tofMaar is wel andere afdeling toch?
Hier is het nu eerder "Hoe was het? Druk?" "Ja super druk" "Ok"
Dat is het meestal wel
Zou ze dan niet weten dat je een spam filter echt specifiek in kan stellen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik dacht eerst dat het een garp van Misslipglans was. Dat ze bedoelde: WAT KRIJG IK EEN HOOP ONZINCOMMENTS EINZ! maar toen zag ik dat haar spamfilter te actief was
Whut, we kunnen ook dikgedrukte letters posten![]()
Daar ga ik niks over zeggen want ik heb daar ook geen verstand vanquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zou ze dan niet weten dat je een spam filter echt specifiek in kan stellen?
Heb je het cursief al ontdektquote:
Lakjes die vandaag zijn verstuurd wel?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef BGTes het volgende:
EEN KUSJEKROEL MAAKT NIET ALIJD ALLES GOED!![]()
JAAAAquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lakjes die vandaag zijn verstuurd wel?
Das altijd mooiquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar we hebben soms wel meeting samen en hij doet ook wel dingen voor mijn klanten enzo. Het gaat tot nu toe nog steeds heel goed gelukkig.
....quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb je het cursief al ontdekt
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Soms is je sig zo heerlijk waar
quote:
quote:
quote:
Nee, kan dat ook? Hoe dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb je het cursief al ontdekt
China Glaze DV8quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
zo mwah is dus niet echt heel erg scheef ofzo de scheve I naast de dikke B
Ik dacht het jij zegt hetquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Jij bent volgens mij nog blonter dan ik
Heb kunstmatigen intelligentie toegepast maar helpt nog niet echtquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Jij bent volgens mij nog blonter dan ik
Sla hemquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
mijn lak droogt niet snel genoeg...
over tien minuten moet het droog zijn![]()
en NEE IK HEB GEEN SECHE OF DIE ANDERE!!!
Vogeltjesdansquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
die 3e van linksquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik wil ook lakken maar kan niet kiezen
Welk laatjequote:
Heb net geboden op MPquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die is mooi![]()
Heb ook eindelijk weer eens gelakt Orly La Playa met Firefly
amg fireflyquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die is mooi![]()
Heb ook eindelijk weer eens gelakt Orly La Playa met Firefly
Goeden keuze it is: Dragon van A englandquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Goeden keuze it is: Dragon van A england
gaan we vaker doen zoquote:
You haz themquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
deal!
psychic-polish-picking-powers!
ze zijn echt tofquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:04 schreef PriemGirl het volgende:
Kuuuut.... swatches aan het kijken van die magnetics van CG.... Nu wil ik ze
Neeeeheeeeee... Ze zijn stom en werken niet en lelijk irl endezoquote:
ik heb er 1 geprobeerd en die werkt ook echt keigoedquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeeeheeeeee... Ze zijn stom en werken niet en lelijk irl endezo
Saaiquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:10 schreef milka82 het volgende:
Ik heb een palatecleanser mani, Opi Bubblebath.... Saaaaai, maar ik was even zo klaar met mijn luipaarddessin... Morgen wel weer een kleurtje
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb er 1 geprobeerd en die werkt ook echt keigoed
die bruine, heeft een heel mooi tijgeroog effect qua kleuren
BAZINGAquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
ballenscene van TBBT net op den TVLove it
[..]
Ik móet deze:
[ afbeelding ]
Priemquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik móet deze:
[ afbeelding ]
doe eens niet priemquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik móet deze:
[ afbeelding ]
nee, ik ga morgen bellen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
mirjam, wat kut dat het niet lukt met afvallenben je er al mee naa je dokter geweest?
ja, dat snap ik!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ik ga morgen bellen.
ik ben zoooooooooooooo gefrustreerd nu
Hu? Mis ik een post?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
mirjam, wat kut dat het niet lukt met afvallenben je er al mee naa je dokter geweest?
nee, snap ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat snap ik!
ik weet het ook niet
nee, maar iedereen lulde er overheen drie pagina's terugquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hu? Mis ik een post?
Maar klote zeg Mir.... Je zou toch 'iets' moeten merken idd
Oh euh... zal ik mijn plaatjen weer weghalen?
ook niet met een doorverwijzing?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, snap ik.
ik ga ook maar naar de dietiste, alhoewel ik daar eigenlijk geen geld voor heb
Foto?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:24 schreef BGTes het volgende:
Ik heb echt de lelijkste baby ooit gevondenMaar de oom stuurde mij een trots bericht met de foto
Oh ik had em idd gemistquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar iedereen lulde er overheen drie pagina's terug
Dat! Of was dat nou net helemaal uit het pakket gehaald?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook niet met een doorverwijzing?
Er worden toch een aantal vergoed vanuit de verzekering?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, snap ik.
ik ga ook maar naar de dietiste, alhoewel ik daar eigenlijk geen geld voor heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al komt het wss deels omdat hij met zo'n zuignap of wat het ook is ter wereld gebracht werdIemand compliment-tips?
[ Bericht 9% gewijzigd door BGTes op 09-02-2012 20:33:08 ]My hovercraft is full of eel.
Wat een mooie oogjes? lief neusje?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Al komt het wss deels omdat hij met zo'n zuignap of wat het ook is ter wereld gebracht werdIemand compliment-tips?
Ik zeg altijd: 'Wat schattig!'quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Al komt het wss deels omdat hij met zo'n zuignap of wat het ook is ter wereld gebracht werdIemand compliment-tips?
Nee Leviquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: 'Wat schattig!'
Heet ie nou Lewi?
Mijn zusje heet Lewy.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:29 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee LeviLewi zou wel een leuke naam zijn eigenlijk!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef BGTes het volgende:
[..]Heyyyy hij is hier in het ziekenhuis geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al komt het wss deels omdat hij met zo'n zuignap of wat het ook is ter wereld gebracht werdIemand compliment-tips?
it's the map in my mind that sends me on my way.
Dat is echt gemeenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn zusje heet Lewy.Maar ze krijgt altijd kaarten met Levy of Levi
Ze komen uit die buurt jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heyyyy hij is hier in het ziekenhuis geboren
Ik heb de spoiler uit mn quote gehaaldquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:33 schreef BGTes het volgende:
Ik de foto weghalen, heeft natuurlijk geen zin want quotesNouja laat maar dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |