Werk nu 4 jaar in de ITquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nice ! 3den female nerd in dezen SC![]()
Nice ! Als?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Werk nu 4 jaar in de IT
Ik heb wel zin in een relquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan mag het nog nietJe mag niet zomaar mailadressen ergens gebruiken om te spammen.... Is sinds 2 jaar verboden. Mensen moeten het specifiek aangeven.
Ik heb serieus eens ruzie gemaakt met xs4all hiervoor
spytool, ik zeg het jequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef BGTes het volgende:
Sinds wanneer ben ik als gang-computernerd en notoire gamer geen eckten nerd meer?
En ik weet dat ze het niet mag, maar ik vond het behoorlijk toevallig dat ze het net NU twittert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Errrr... Ik bedoelde iemand die IT als beroep heeft...quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef BGTes het volgende:
Sinds wanneer ben ik als gang-computernerd en notoire gamer geen eckten nerd meer?
En ik weet dat ze het niet mag, maar ik vond het behoorlijk toevallig dat ze het net NU twittert
Niks spannends hoor als office manager/secretaresse maar goed ik moet altijd alles weten wat ik niet snap en dan legt men altijd dingen uit, en jij?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef BGTes het volgende:
Hoi Cynthia Schultz van misslipgloss! Doe de groetjes aan Mascha Feoktistova van Beautygloss!
Ik ben systeembeheerder/hosting manager/programmeurquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Niks spannends hoor als office manager/secretaresse maar goed ik moet altijd alles weten wat ik niet snap en dan legt men altijd dingen uit, en jij?
Vakkenvullen geen IT-beroep?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Errrr... Ik bedoelde iemand die IT als beroep heeft...
Geek dan
Gij zijt ook nen game-nerd jaIk ben al lang geen game-nerd meer
Cool! mijn vriend is programmeur dus ik kom thuis en kan nog fijn de heule dag van alles erover horenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben systeembeheerder/hosting manager/programmeur
Beetje vanalles dus
BGTes is geen eckten SC-IT-Nerdquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Errrr... Ik bedoelde iemand die IT als beroep heeft...
Geek dan
Gij zijt ook nen game-nerd jaIk ben al lang geen game-nerd meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Jawel zit ook een systeem in!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef BGTes het volgende:
[..]
Vakkenvullen geen IT-beroep?![]()
Oke ik schnap. Al ga ik wel Informatica studeren als ik dit jaar mijn P niet haal
quote:Cynthia Schultz @misslipgloss Close
M'n spamfilter is echt te actief de laatste weken, moet er elke dag wel een paar comments uitvissen die gewoon normaal zijn... #zucht
Hehe altijd een goede reden maar is wel tof inderdaad!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en over 2 maand ben ik ook verkoper![]()
Moet ons product bewuster gaan verkopen; want ik heb nen goeien verkoopstem/-uiterlijk.
Ja ze gaan profiteren van mijn vrouw-zijn in den ITMaar ik vind het ook wel tof
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
BGTes is geen eckten SC-IT-Nerd![]()
* BGTes rent huilend uit de SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Mijn vriend is ook systeembeheerder en wij zijn gestopt met onze dag te vertellen aan elkaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Cool! mijn vriend is programmeur dus ik kom thuis en kan nog fijn de heule dag van alles erover horen
quote:
Ik werk bij hetzelfde bedrijf als mijn vriend. Nu kunnen we hendig roddelenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook systeembeheerder en wij zijn gestopt met onze dag te vertellen aan elkaar
Telkens gingen we elkaar verbeteren omdat we vonden dat onze methode beter was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |