Had jij ook al een bericht terug van die ebay dude?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gij enablert!
Soberso pas volgende maandMaar het valt me wel mee
Nee... geknipt en gekleurd enzo, en toen op t bureau gelegd (waarom heb ik hem in godsnaam uitgeknipt??) en toen 5 foto's van genomen en in een gif gegooidquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je dat opgenomen op je foon ofzo? Die slinger.
Bij mij schreef hij:quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Had jij ook al een bericht terug van die ebay dude?
'ok, no problem'
Mooien bericht![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij mij schreef hij:
So it will be $45.00 us is it ok
Want ik had voor euros gevraagdDus toen heb ik gevraagd of hij het op 40 dollar wil houden, dan komt het net onder de 30 euro. En toen kreeg ik:
Ok I mark it $40 thank you will send out tomorrow
Jep, van mij ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hij krijgt, als ik straks feedback moet geven, zeker wel vijf dikke sterren voor communicatie van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Mail dat mijn Hollands verzonden zijn.
ditquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dit
ze verplicht je gvd om je emailadres achter te laten
WAAROM STUUR JE ME SPAM, FLIKKER OP
ja jij cynthia schultz, miss lipgloss, speciaal voor je spytool.
Vandaag gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:18 schreef BGTes het volgende:
Oh unf, wanneer doe je de lakjons op de post?
Ik lees dit, moet gniffelen, krijg ik op dat moment ook die mail binnenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Denk je eerlijk je emailadres in te vullen ipv van een neppertDoen we ook niet meer dus.
Yes, dat wilde je toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:20 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oooo dan komen ze morgenmet de brievenbus?
Bwhehehe karma is coming for youquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik lees dit, moet gniffelen, krijg ik op dat moment ook die mail binnen
Ooh enen ik zitten nu de nieuwe Muppetfilm te kijken
zoooo grappig
Ik ga morgen plat voor de brievenbusquote:
quote:
Oeh is er wel iemand thuis dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nou ben ik heel enthousiast
Morgen ga ik dus de hele dag naar die beautyfarm, en dan als ik thuiskom..
Wij hebben een hele brede brievenbusklepquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh is er wel iemand thuis dan?Want past niet door de brievenbus he?! Of de brievenbusman moet heul goed zijn best doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |