... is dat laatste serieus? Zo ja:quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik dacht eerst dat het een garp van Misslipglans was. Dat ze bedoelde: WAT KRIJG IK EEN HOOP ONZINCOMMENTS EINZ! maar toen zag ik dat haar spamfilter te actief was
Whut, we kunnen ook dikgedrukte letters posten![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook systeembeheerder en wij zijn gestopt met onze dag te vertellen aan elkaar
Telkens gingen we elkaar verbeteren omdat we vonden dat onze methode beter was
O dat vond ik zo vervelend toen wij dat deden dan was het he weet je wat er vandaag op mijn werk is gebeurt uuuh ja want ik was er bijquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik werk bij hetzelfde bedrijf als mijn vriend. Nu kunnen we hendig roddelen.
Haha true ! Ook wel tofquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik werk bij hetzelfde bedrijf als mijn vriend. Nu kunnen we hendig roddelen.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
... is dat laatste serieus? Zo ja:![]()
Soms is je sig zo heerlijk waarquote:
Ja dat wel, maar we hebben soms wel meeting samen en hij doet ook wel dingen voor mijn klanten enzo. Het gaat tot nu toe nog steeds heel goed gelukkigquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha true ! Ook wel tofMaar is wel andere afdeling toch?
Hier is het nu eerder "Hoe was het? Druk?" "Ja super druk" "Ok"
Dat is het meestal wel
Zou ze dan niet weten dat je een spam filter echt specifiek in kan stellen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik dacht eerst dat het een garp van Misslipglans was. Dat ze bedoelde: WAT KRIJG IK EEN HOOP ONZINCOMMENTS EINZ! maar toen zag ik dat haar spamfilter te actief was
Whut, we kunnen ook dikgedrukte letters posten![]()
Daar ga ik niks over zeggen want ik heb daar ook geen verstand vanquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zou ze dan niet weten dat je een spam filter echt specifiek in kan stellen?
Heb je het cursief al ontdektquote:
Lakjes die vandaag zijn verstuurd wel?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef BGTes het volgende:
EEN KUSJEKROEL MAAKT NIET ALIJD ALLES GOED!![]()
JAAAAquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lakjes die vandaag zijn verstuurd wel?
Das altijd mooiquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar we hebben soms wel meeting samen en hij doet ook wel dingen voor mijn klanten enzo. Het gaat tot nu toe nog steeds heel goed gelukkig.
....quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb je het cursief al ontdekt
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Soms is je sig zo heerlijk waar
quote:
quote:
quote:
Nee, kan dat ook? Hoe dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb je het cursief al ontdekt
China Glaze DV8quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
zo mwah is dus niet echt heel erg scheef ofzo de scheve I naast de dikke B
Ik dacht het jij zegt hetquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Jij bent volgens mij nog blonter dan ik
Heb kunstmatigen intelligentie toegepast maar helpt nog niet echtquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Jij bent volgens mij nog blonter dan ik
Sla hemquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
mijn lak droogt niet snel genoeg...
over tien minuten moet het droog zijn![]()
en NEE IK HEB GEEN SECHE OF DIE ANDERE!!!
Vogeltjesdansquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
die 3e van linksquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik wil ook lakken maar kan niet kiezen
Welk laatjequote:
Heb net geboden op MPquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die is mooi![]()
Heb ook eindelijk weer eens gelakt Orly La Playa met Firefly
amg fireflyquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die is mooi![]()
Heb ook eindelijk weer eens gelakt Orly La Playa met Firefly
Goeden keuze it is: Dragon van A englandquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Goeden keuze it is: Dragon van A england
gaan we vaker doen zoquote:
You haz themquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
deal!
psychic-polish-picking-powers!
ze zijn echt tofquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:04 schreef PriemGirl het volgende:
Kuuuut.... swatches aan het kijken van die magnetics van CG.... Nu wil ik ze
Neeeeheeeeee... Ze zijn stom en werken niet en lelijk irl endezoquote:
ik heb er 1 geprobeerd en die werkt ook echt keigoedquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeeeheeeeee... Ze zijn stom en werken niet en lelijk irl endezo
Saaiquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:10 schreef milka82 het volgende:
Ik heb een palatecleanser mani, Opi Bubblebath.... Saaaaai, maar ik was even zo klaar met mijn luipaarddessin... Morgen wel weer een kleurtje
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb er 1 geprobeerd en die werkt ook echt keigoed
die bruine, heeft een heel mooi tijgeroog effect qua kleuren
BAZINGAquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
ballenscene van TBBT net op den TVLove it
[..]
Ik móet deze:
[ afbeelding ]
Priemquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik móet deze:
[ afbeelding ]
doe eens niet priemquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik móet deze:
[ afbeelding ]
nee, ik ga morgen bellen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
mirjam, wat kut dat het niet lukt met afvallenben je er al mee naa je dokter geweest?
ja, dat snap ik!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ik ga morgen bellen.
ik ben zoooooooooooooo gefrustreerd nu
Hu? Mis ik een post?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
mirjam, wat kut dat het niet lukt met afvallenben je er al mee naa je dokter geweest?
nee, snap ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat snap ik!
ik weet het ook niet
nee, maar iedereen lulde er overheen drie pagina's terugquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hu? Mis ik een post?
Maar klote zeg Mir.... Je zou toch 'iets' moeten merken idd
Oh euh... zal ik mijn plaatjen weer weghalen?
ook niet met een doorverwijzing?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, snap ik.
ik ga ook maar naar de dietiste, alhoewel ik daar eigenlijk geen geld voor heb
Foto?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:24 schreef BGTes het volgende:
Ik heb echt de lelijkste baby ooit gevondenMaar de oom stuurde mij een trots bericht met de foto
Oh ik had em idd gemistquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar iedereen lulde er overheen drie pagina's terug
Dat! Of was dat nou net helemaal uit het pakket gehaald?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook niet met een doorverwijzing?
Er worden toch een aantal vergoed vanuit de verzekering?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, snap ik.
ik ga ook maar naar de dietiste, alhoewel ik daar eigenlijk geen geld voor heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al komt het wss deels omdat hij met zo'n zuignap of wat het ook is ter wereld gebracht werdIemand compliment-tips?
[ Bericht 9% gewijzigd door BGTes op 09-02-2012 20:33:08 ]My hovercraft is full of eel.
Wat een mooie oogjes? lief neusje?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Al komt het wss deels omdat hij met zo'n zuignap of wat het ook is ter wereld gebracht werdIemand compliment-tips?
Ik zeg altijd: 'Wat schattig!'quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Al komt het wss deels omdat hij met zo'n zuignap of wat het ook is ter wereld gebracht werdIemand compliment-tips?
Nee Leviquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: 'Wat schattig!'
Heet ie nou Lewi?
Mijn zusje heet Lewy.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:29 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee LeviLewi zou wel een leuke naam zijn eigenlijk!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef BGTes het volgende:
[..]Heyyyy hij is hier in het ziekenhuis geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al komt het wss deels omdat hij met zo'n zuignap of wat het ook is ter wereld gebracht werdIemand compliment-tips?
it's the map in my mind that sends me on my way.
Dat is echt gemeenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn zusje heet Lewy.Maar ze krijgt altijd kaarten met Levy of Levi
Ze komen uit die buurt jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heyyyy hij is hier in het ziekenhuis geboren
Ik heb de spoiler uit mn quote gehaaldquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:33 schreef BGTes het volgende:
Ik de foto weghalen, heeft natuurlijk geen zin want quotesNouja laat maar dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |