quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
de nieuwe baas heeft zichzelf bekend gemaakt. En da's degene waar ik altijd naast zit. Dus vaarwel Fok overdag
Faaaaalquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
@TT: Ik las ook echt.. West In Peace...
wtf is wrong with me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 15:33:28 ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
deel 2:omfg wat een sneu persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
it's the map in my mind that sends me on my way.
deel 2:zeggen dat je wel ff met zijn vriendin gaat overleggen welke avond voor hun het beste uitkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deel 2:OmfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omfg
Omfg![]()
zeggen dat ik geen sex tekort heb omdat ik het met zijn vriendin heb gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zeggen dat je wel ff met zijn vriendin gaat overleggen welke avond voor hun het beste uitkomt
deel 2:Krijg bijna medelijden met 'mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deel 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij heeft of veel lef, of heel weinig hersencellen
Knoei
Tja, het leek bij mij ook mee te vallen, totdat het in euro's van mijn rekening werd gehaald.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef Diconnected het volgende:
Even bankrekening gechecktI haz spend a lot of money
Iddquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, het leek bij mij ook mee te vallen, totdat het in euro's van mijn rekening werd gehaald.
Rond de 400 euroquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Rond de 400 euro![]()
![]()
![]()
Ik ga even wat op de post doen voor Spees undso! Latorrrr
Zwei voor mij en einz voor haarzelfquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:47 schreef Mirjam het volgende:
hoeveel fantasy fires heb je gescoord dico?
oh, maar da's niet veel, ik had 15 verwachtquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zwei voor mij en einz voor haarzelf
Holy crap, dit is eng, maar wij hadden dus afgelopen weekend PRECIES dezelfde discussiequote:Op donderdag 9 februari 2012 15:47 schreef megamandy het volgende:
Iemand hier nog leuke ideeën binnen europa om op vakantie te gaan?
Ik had het briljante idee om naar dublin, krakow en madrid te gaan met ryanair maar dat vindt meneer weer te duur. Maar hij vind alles boven de ¤150,- volgens mij al duur. Het liefste gaat hij naar een festival en verder niets, maar dat is voor mij gewoon geen vakantie! En dat snapt hij weer niet
En nu zijn we beide pissig en chagrijnig.
Stedentripje Londen, Parijs of Berlijn?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:47 schreef megamandy het volgende:
Iemand hier nog leuke ideeën binnen europa om op vakantie te gaan?
Ik had het briljante idee om naar dublin, krakow en madrid te gaan met ryanair maar dat vindt meneer weer te duur. Maar hij vind alles boven de ¤150,- volgens mij al duur. Het liefste gaat hij naar een festival en verder niets, maar dat is voor mij gewoon geen vakantie! En dat snapt hij weer niet
En nu zijn we beide pissig en chagrijnig.
Ja nou ik ga ook heel graag naar een festival, maar daarnaast dan ook op vakantie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:48 schreef BGTes het volgende:
[..]
Holy crap, dit is eng, maar wij hadden dus afgelopen weekend PRECIES dezelfde discussie
Londen valt helaas af ivm de olympische spelen. Maar ik zou liever ook wat meer aandoen dan een stad. Na een paar dagen heb je dat meestal al weer gezien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Stedentripje Londen, Parijs of Berlijn?
Ja precies, wij gaan ook naar Graspop dit jaar, maar dat zie ik niet echt als een vakantie. Ik ga graag een weekje naar Kreta dit jaar ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja nou ik ga ook heel graag naar een festival, maar daarnaast dan ook op vakantie.
Komt hij soms ook uit zeeland?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:54 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja precies, wij gaan ook naar Graspop dit jaar, maar dat zie ik niet echt als een vakantie. Ik ga graag een weekje naar Kreta dit jaar ofzoMaar boven de 200 euro wil hij niet uitgeven..
Valt best tegen dat goedkoop zijn :p je bent voor een overnachting in een hostel evenveel kwijt of het is zelfs goedkoper. Verser vind ik kamperen ook leuk hoor! Hebben we twee jaar geleden gedaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:58 schreef Incantrix het volgende:
Ik wordt vast afgeslacht nu, maarehm.. Kamperen is goedkoop en leuk?
Moah, als ik hoor wat mijn collega's kwijt zijn voor een vakantie in Europa en wat ik ervoor kwijt ben dan weet ik het wel hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Valt best tegen dat goedkoop zijn :p je bent voor een overnachting in een hostel evenveel kwijt of het is zelfs goedkoper. Verser vind ik kamperen ook leuk hoor! Hebben we twee jaar geleden gedaan.
Utrechtquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Komt hij soms ook uit zeeland?
De enige stad waar ik dan op kan komen is Berlijn. Ben ik wel al vaker geweest maar dat is een stad waar je ook een dag gewoon in het park kan zitten en verder niets doen. En het leven daar is goedkoop. Parijs is daar bijvoorbeeld weer te duur voor (maar dat snapt hij dan weer niet)
Ja een pubtentje voor drie personen en mijn auto past toch best veel in als ik alles neerklap. Maar ik weet dan ook nooit waar ik heen zou willen gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef Incantrix het volgende:
Overigens, kampeer je dan met je eigen tent en gebruik je je eigen auto om op je bestemming te komen, MM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |