Saaiquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:10 schreef milka82 het volgende:
Ik heb een palatecleanser mani, Opi Bubblebath.... Saaaaai, maar ik was even zo klaar met mijn luipaarddessin... Morgen wel weer een kleurtje
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb er 1 geprobeerd en die werkt ook echt keigoed
die bruine, heeft een heel mooi tijgeroog effect qua kleuren
BAZINGAquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
ballenscene van TBBT net op den TVLove it
[..]
Ik móet deze:
[ afbeelding ]
Priemquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik móet deze:
[ afbeelding ]
doe eens niet priemquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik móet deze:
[ afbeelding ]
nee, ik ga morgen bellen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
mirjam, wat kut dat het niet lukt met afvallenben je er al mee naa je dokter geweest?
ja, dat snap ik!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ik ga morgen bellen.
ik ben zoooooooooooooo gefrustreerd nu
Hu? Mis ik een post?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
mirjam, wat kut dat het niet lukt met afvallenben je er al mee naa je dokter geweest?
nee, snap ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat snap ik!
ik weet het ook niet
nee, maar iedereen lulde er overheen drie pagina's terugquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hu? Mis ik een post?
Maar klote zeg Mir.... Je zou toch 'iets' moeten merken idd
Oh euh... zal ik mijn plaatjen weer weghalen?
ook niet met een doorverwijzing?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, snap ik.
ik ga ook maar naar de dietiste, alhoewel ik daar eigenlijk geen geld voor heb
Foto?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:24 schreef BGTes het volgende:
Ik heb echt de lelijkste baby ooit gevondenMaar de oom stuurde mij een trots bericht met de foto
Oh ik had em idd gemistquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar iedereen lulde er overheen drie pagina's terug
Dat! Of was dat nou net helemaal uit het pakket gehaald?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook niet met een doorverwijzing?
Er worden toch een aantal vergoed vanuit de verzekering?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, snap ik.
ik ga ook maar naar de dietiste, alhoewel ik daar eigenlijk geen geld voor heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al komt het wss deels omdat hij met zo'n zuignap of wat het ook is ter wereld gebracht werdIemand compliment-tips?
[ Bericht 9% gewijzigd door BGTes op 09-02-2012 20:33:08 ]My hovercraft is full of eel.
Wat een mooie oogjes? lief neusje?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Al komt het wss deels omdat hij met zo'n zuignap of wat het ook is ter wereld gebracht werdIemand compliment-tips?
Ik zeg altijd: 'Wat schattig!'quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Al komt het wss deels omdat hij met zo'n zuignap of wat het ook is ter wereld gebracht werdIemand compliment-tips?
Nee Leviquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: 'Wat schattig!'
Heet ie nou Lewi?
Mijn zusje heet Lewy.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:29 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee LeviLewi zou wel een leuke naam zijn eigenlijk!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef BGTes het volgende:
[..]Heyyyy hij is hier in het ziekenhuis geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al komt het wss deels omdat hij met zo'n zuignap of wat het ook is ter wereld gebracht werdIemand compliment-tips?
it's the map in my mind that sends me on my way.
Dat is echt gemeenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn zusje heet Lewy.Maar ze krijgt altijd kaarten met Levy of Levi
Ze komen uit die buurt jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heyyyy hij is hier in het ziekenhuis geboren
Ik heb de spoiler uit mn quote gehaaldquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:33 schreef BGTes het volgende:
Ik de foto weghalen, heeft natuurlijk geen zin want quotesNouja laat maar dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |