Bwhehehe karma is coming for youquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik lees dit, moet gniffelen, krijg ik op dat moment ook die mail binnen
Ooh enen ik zitten nu de nieuwe Muppetfilm te kijken
zoooo grappig
Ik ga morgen plat voor de brievenbusquote:
quote:
Oeh is er wel iemand thuis dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nou ben ik heel enthousiast
Morgen ga ik dus de hele dag naar die beautyfarm, en dan als ik thuiskom..
Wij hebben een hele brede brievenbusklepquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh is er wel iemand thuis dan?Want past niet door de brievenbus he?! Of de brievenbusman moet heul goed zijn best doen
Bij mij zei de postvrouw bij dat ene w7 lakje al dat het niet zou passen (volens mijn paquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh is er wel iemand thuis dan?Want past niet door de brievenbus he?! Of de brievenbusman moet heul goed zijn best doen
Ohh gelukkigquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:28 schreef BGTes het volgende:
[..]
Wij hebben een hele brede brievenbusklepEr zijn al OPI's doorheen gegaan
Mja dat zeggen ze altijdquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij zei de postvrouw bij dat ene w7 lakje al dat het niet zou passen (volens mijn pa)
Officieel ook niet... moeten de postbodes te hard werkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij zei de postvrouw bij dat ene w7 lakje al dat het niet zou passen (volens mijn pa)
Ja en hier gaat de flapdrol pakketbezorger proberen iets dat als pakketje is verzonden toch door de brievenbus te frotten. Terwijl ik op de bank zit. En die oelewapper voorbij zie lopen met mijn spullen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Officieel ook niet... moeten de postbodes te hard werken
Maar met mensen praten is heul eng hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja en hier gaat de flapdrol pakketbezorger proberen iets dat als pakketje is verzonden toch door de brievenbus te frotten. Terwijl ik op de bank zit. En die oelewapper voorbij zie lopen met mijn spullen..
Het zou fijn zijn als ze verschillende tarieven voor pakketpost zouden hanteren. Ook op gewicht ofzo. Want 9 van de 10 keer komt de postbode bij ons op het werk de post ook binnen brengen, voor de gezelligheidquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Officieel ook niet... moeten de postbodes te hard werken
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja en hier gaat de flapdrol pakketbezorger proberen iets dat als pakketje is verzonden toch door de brievenbus te frotten. Terwijl ik op de bank zit. En die oelewapper voorbij zie lopen met mijn spullen..
Hoe geef ik dat ergens aan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
Whut? Lippymissglossy mag niet eens spam versturen als jij niet hebt aangegeven dat je nieuwsbrief oid wilt ontvangen.Gelukkig reageer ik nooit op bekenten bjoetieblogs
Terugmailen dat je niet gediend bent van spam en dat dit niet eens mag van de NL wegquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe geef ik dat ergens aan?
Dat is belachelijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee liever bij de spampolitiequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Terugmailen dat je niet gediend bent van spam en dat dit niet eens mag van de NL weg![]()
Of bedoel je dat niet?
Ik vind het heul gekquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is belachelijk![]()
Mannen met nagellak, ik vind het toch een beetje gek
Lijken wassenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom !! Pudding die goed was tot 31/1
Die hebben meestal meer make up op dan mij dat hoeft ik niet hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het heul gekKan er niet aan wennen. Al vind ik met alto's met zwarte nagols dan weer niet zoveel mis
Die heb je nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee liever bij de spampolitie![]()
Meh als het niet gek smaakt; vreet ik het opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |