De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je twee weken eerder gestopt was, had het toch geld gescheeld?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:50 schreef mc-Piel het volgende:
Iemand ervaring met het stoppen met een opleiding na 1feb ?
Heb je gewoon pech denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:50 schreef mc-Piel het volgende:
Kusjequote:
Maak sowieso dit project af ivm de groepsleden die ik wel een goed cijfer gun. Dan moet ik geloof ik 2 maanden terugbetalen a 340 euro. Dat is niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je twee weken eerder gestopt was, had het toch geld gescheeld?
Je kunt beter doorgaan met de opleiding. Dan krijg je tenminste maandelijks nog je Stufi.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:50 schreef mc-Piel het volgende:
Ik weet er verder echt geen donder vanaf. Namelijk nog steeds bezig met m'n eerste studiequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maak sowieso dit project af ivm de groepsleden die ik wel een goed cijfer gun. Dan moet ik geloof ik 2 maanden terugbetalen a 340 euro. Dat is niet zo'n probleem.
om het vervolgens weer terug te moeten betalenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt beter doorgaan met de opleiding. Dan krijg je tenminste maandelijks nog je Stufi.
Maakt niet uit, want die stufi heb ik dan in m'n 4e jaar van mijn volgende opleiding niet meer...quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt beter doorgaan met de opleiding. Dan krijg je tenminste maandelijks nog je Stufi.
elk jaar weer andere regels. die duo moet ook eens een duidelijke website maken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat het gedoe nu is omtrent stufi, aangezien ze sinds dit schooljaar andere regelingen hebben getroffen
Als je dan alsnog een hbo opleiding binnen die 10 jaar haalt, hoef je het niet meer terug te betalen. Althans, dat is mij verteld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
om het vervolgens weer terug te moeten betalen
wel langstudeer boete a la 3k geloof ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je dan alsnog een hbo opleiding binnen die 10 jaar haalt, hoef je het niet meer terug te betalen. Althans, dat is mij verteld.
DUO is inderdaad ontzettend onduidelijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
elk jaar weer andere regels. die duo moet ook eens een duidelijke website maken.
Dat is een regel die niet meer geldt voor studenten die in het eerste leerjaar begonnen van een studie in het schooljaar 2011/2012quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je dan alsnog een hbo opleiding binnen die 10 jaar haalt, hoef je het niet meer terug te betalen. Althans, dat is mij verteld.
Hij heeft aandelen in tissues.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dimens wat moet dat gelurk voorstellen
Dagelijkse fapsessie jewaidsquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou, ik moest eerst zo naar school:quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:00 schreef napoleonfour het volgende:
wat voor godsheerlijke tijden heb jij DV dat je nu alweer thuis bent?
Kek verhaal, zus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou, ik moest eerst zo naar school:
2e uur 9:15 - 10:05 in 111 ne
4e uur 11:20 - 12:10 in N01 kv2
6e uur 13:30 - 14:20 in 010 ak
7e uur 14:20 - 15:10 in 010 ak
Maar om 9:15 dacht ik, ik heb geen zin in NL, ik bel papa en zeg dat ik me heb verslapen. Zodat ik pas om 11:20 op school hoefde te zijn.
Bleek dat ik die 2 uur ak kon inleveren voor 1uur maar dan moest ik wel om 10;05 op school komen. Dus heb ik dat gewoon gedaan.
Heb vandaag alleen ak en kv gehad.
Ik doe het dan ook goed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan goed.
Op die manierquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf broeder.
Mwoah, ik haat tussenurenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op die manier.
Ja, inderdaad. Goed gedaan verder. Ik kan me mijn middelbaar nog wel herinneren die gewoon schijt had aan je als je 4 tussenuren had elke week. Echt tof was dat.
Watquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:08 schreef napoleonfour het volgende:
5 jaar school, 3 dagen gemist door ziekte ofzo.
gewoon, je bent een jongen. je moeder of vader accepteert ik ben ziek niet. ga maar naar school.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wathoe
Ik heb in 4,5 jaar school nu al iets van 700 uur gemist ofzo
harde tijden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon, je bent een jongen. je moeder of vader accepteert ik ben ziek niet. ga maar naar school.
tis echt zo. mijn zus had eens lichte hoofdpijn en ze mocht gelijk 3 dagen thuis blijven. ik als knaap had eens koorts, maar ik moest gewoon naar school.quote:
Wij gingen altijd met de auto naar de mac, beetje paffen recht voor de ingang ( wat waren we toch een boefjesquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mwoah, ik haat tussenurenzelfde als pauze's. Ik eet altijd in de les dus verveel me dood in de pauze's.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dagelijkse fapsessie jewaids
Same here. Of het kots moest door mijn neus naar buiten komenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon, je bent een jongen. je moeder of vader accepteert ik ben ziek niet. ga maar naar school.
Juistquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:12 schreef Flippiee het volgende:
Leraren vragen of ze getrouwd zijnWat ze in het weekend doen
Hoe hun date was
Awkward vragen stellen aan zenuwachtige docenten. Altijd mooi.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:12 schreef Flippiee het volgende:
Leraren vragen of ze getrouwd zijnWat ze in het weekend doen
Hoe hun date was
Gewoon gaan huilen net als je zus. Of hielp da ook nie?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tis echt zo. mijn zus had eens lichte hoofdpijn en ze mocht gelijk 3 dagen thuis blijven. ik als knaap had eens koorts, maar ik moest gewoon naar school.
nop.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon gaan huilen net als je zus. Of hielp da ook nie?
ben je voor 1 feb gestopt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef mc-Piel het volgende:
Voor zover ik weet gebeurt het volgende:
- Stufi wordt stopgezet
- College geld van resterende maanden terugbetalen ( 1/12 per maand teruggave als je het al betaald hebt)
- Ik verlies 8 maandjes stufi voor m'n laatste jaar van mijn nieuwe opleiding.
- Ik moet binnen 10 jaar een HBO afronden anders moet ik al m'n stufi terugbetalen. ( Over een hele lange termijn dus dat is niet zo'n groot probleem, maar liever niet.)
Mijn vader zei altijd: Stop met janken of ik geef je een reden om te janken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon gaan huilen net als je zus. Of hielp da ook nie?
Heheh schavuiten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wij gingen altijd met de auto naar de mac, beetje paffen recht voor de ingang ( wat waren we toch een boefjes) en leraren lastigvallen met irritante kutvragen. Eigenlijk was het best wel leuk nu ik er aan terug denk.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja, word je hard vanmannen horen hard te zijn.
Tis dat je het zelf zegtquote:
Dictator ouders.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd: Stop met janken of ik geef je een reden om te janken.
Nou, dan stop je wel na 2/3 keer
Naah.. Mijn vader had gewoon een schijthekel aan nodeloos gejank.quote:
Heb jij dat van 'm overgenomen? ofquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Naah.. Mijn vader had gewoon een schijthekel aan nodeloos gejank.
mijn kinderen krijgen ook deze Spartaanse opvoeding.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja, word je hard vanmannen horen hard te zijn.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn kinderen krijgen ook deze Spartaanse opvoeding.
Ik hou niet van jankende kinderen inderdaad. Ik lijk trouwens op heel veel punten op mijn vader dus dat zal waarschijnlijk ook wel zo zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb jij dat van 'm overgenomen? of
ik heb niet toetsen bordquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vingers aan je toetsenbord vriezen
Dan moet je de eerste maanden stufi toch terugbetalen?quote:
Dat is een kleine pinguin.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Een penguin. d'aww.
wel mooie ogenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Een penguin. d'aww.
nnee dat wil ik nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik hoop dat je vingers aan je tablet vastvriezen en je ze er nooit meer af zal krijgen
Serieus? Echt waar? Dat had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is een kleine pinguin.
Ja dus?quote:
oke zemmelquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dus?
Oke, ik kap hiermee. Schiet er toch niks mee op en het interesseert me niet eens
Klein = baby.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef Dimens het volgende:
Misschien is die pinguïn wel 3 meter.
Ja joh. Volgens mij is het een jonkie van een keizerpinguin.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Serieus? Echt waar? Dat had ik nog niet gezienwow ja nu je het zegt
![]()
hun zijn zemmelsquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik denk dat het grootste deel van FOK! dat wel wilt
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja joh. Volgens mij is het een jonkie van een keizerpinguin.
Nee, alleen als ik niet binnen 10 jaar een HBO diploma behaal voor zover ik weet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dan moet je de eerste maanden stufi toch terugbetalen?
Ik ben 30 januari gestopt en hoef daarom gelukkig niks terug te betalen
Komt goed. Tenks voor de waarschuwing.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
Straks rijles , SR binnenblijven![]()
ik hoop het voor je, als je WO doet wel iigquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik niet binnen 10 jaar een HBO diploma behaal voor zover ik weet.
pas je wel in de auto dikzakquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
Straks rijles , SR binnenblijven![]()
je loopt als Lucille Werner?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb wel een beetje het gedrag van een pinguin.
Socially awkward penguinquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
je loopt als Lucille Werner?
Wat dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heb ik ook last van.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Leven met een groep mensen om je heen, maar zodra iemand te dichtbij komt gaat het mis.
Ik doe dit altijd in de schoolgangen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:32 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had ik ook vaak last van. Maar een manier om er vanaf te komen is door voor ze te gaan lopen. Dan lijk je net de leider en baas van de groep.
Altijd met zo'n big smile en dan in m'n hoofd dat liedje van "haters gonna hate"quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik doe dit altijd in de schoolgangen.
We kunnen alleen maar hopen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:34 schreef Zweetteef het volgende:
Als ik over 3 uur nog niet terug ben, ben ik door de ijs gezakt
hahaha je moeder wilt je nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:34 schreef Dimens het volgende:
Moeder is weer thuis. Zometeen weer ruzie.
Daar komt nog heel wat bij kijken hoor. Tevens moet ik er ook geld voor hebben wat ik nog niet heb.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zweetteef krijg eens kinkhoest.
hoe oud ben je?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar komt nog heel wat bij kijken hoor. Tevens moet ik er ook geld voor hebben wat ik nog niet heb.
27quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
Anders djoek je moeder
still jij jij bent 13quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zweetteef krijg eens kinkhoest.
Ik ben nog niet klaar om het huis uit te gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:40 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je bent 27 en woont thuistuurlijk is je moeder niet blij met je, grow up
neger wat?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar om het huis uit te gaan.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
Anders djoek je moeder
quote:
quote:
..quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat jij 20 was ofzo
Zo'n grote bek uit zo'n nietszeggend tutje. Ik blijf het ook apart vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
hahaha metalfan xDquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
hej flips ik heb lekker langer haar dan jou.
ik heb geen metalen fans haarquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaha metalfan xD
was dinsdag naar kapster die zei laat maar lekker 3 maanden groeien
Alles op z'n tijd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef Zweetteef het volgende:
[..]en daar ga je ook niet binnen een paar maanden mee samen wonen, dus dit duurt nog jaren. En het zal een reden heb dat je nog geen vrouw heb
nietzeggend tutje weet je wel tegen wie je het hebquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo'n grote bek uit zo'n nietszeggend tutje. Ik blijf het ook apart vinden.
Wat heb jij tegen om in je eentje te wonen dan?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb geen metalen fans haar. Ik verzorg het wel goed
Weet ik toch was grapjequote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb geen metalen fans haar. Ik verzorg het wel goed
ik moest lachenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
metal fan
snap je
METAL - FAN
FAN
METAL
[ afbeelding ]
Ja, tegen een nietszeggend tutje. Dat zei ik net.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:47 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nietzeggend tutje weet je wel tegen wie je het heb?
Zo alleenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen om in je eentje te wonen dan?
bezem weet niksquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, tegen een nietszeggend tutje. Dat zei ik net.
afgaand op facebook fotos flips.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik toch was grapje
Hoe weet je trouwens zeker dat het langer is?
Natuurlijk niet zeg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Maar Dimens, ben jij serieus 27?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Maar Dimens, ben jij serieus 27?
quote:Dit semester maar eens een half jaar lang een inhaalslag doen. Nu al veel zin om donderdag weer eens naar school te kunnen met een doel!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:47 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nietzeggend tutje weet je wel tegen wie je het heb?
quote:bezem weet niks
Dit is niet veel beter, manquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:51 schreef Dimens het volgende:
Bijna dan. Nog twee jaar voor ik 27 ben.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:51 schreef Dimens het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ken Dimens verder niet zo goed.
zoek een touwquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:51 schreef Dimens het volgende:
ooohhhhquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
afgaand op facebook fotos flips.
quote:
Verbaasd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik snap verder niet wat je hier mee bedoelt.
ja kweenie hou alleen van honden met veel vacht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ooohhhh
[..]
heb je mn hondje gezien?
volgende hond wordt wel een berner sennen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja kweenie hou alleen van honden met veel vacht.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:54 schreef Spouwerranger het volgende:
Serieus, DV, kap met je plaatjes. Ik begin chaggie te worden.
zo mooi dat programma.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:58 schreef Flippiee het volgende:
royall sadness
http://nos.nl/artikel/339088-moord-om-facebookontvriending.html
quote:Billie Jean
Was ook mijn eerste gedachtequote:
Ze zijn op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:58 schreef Dimens het volgende:
DV deelt kusjes uit. Ik ga nu ook en misschien krijg ik dan ook wel een kusje.
McDonalds doet het altijd goed bij de vrouwkesquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet vandaag uit eten met mijn huis, maar ik weet niet waar. Is intronic er?
Polly Magoo of Roefus, zoiets..quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet vandaag uit eten met mijn huis, maar ik weet niet waar. Is intronic er?
nee man, ik moet naar Etenstijd oid. weet jij waar da is?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
Polly Magoo of Roefus, zoiets..
Ja, bij mij om de hoekquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee man, ik moet naar Etenstijd oid. weet jij waar da is?
kenser, hoelang is dat fietsen vanaf loven of zeg je neem de bus keizer?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja, bij mij om de hoek. Vlak bij Elizabeth Ziekenhuis.
http://maps.google.nl/map(...)um=1&ved=0CEIQrwswAA
Sowieso bus jongen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kenser, hoelang is dat fietsen vanaf loven of zeg je neem de bus keizer?
ah okay. ja huisbaas heeft dit geregeld. heb der vrij weinig zin aan.quote:
Ga jij eens rustig doen met je eeuwige gevloek.quote:
Het was HU en ik was in position...quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:17 schreef monkyyy het volgende:
3bets met KK alleen flatten IP met goede reads anders altijd 4betten
"rot" vloeken noemenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ga jij eens rustig doen met je eeuwige gevloek.
hey remlofquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Pimmetje met postpoep
Ik weet niet eens wat je anders wil doen met je KK.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hij flatte bijna elke SB en folde voor zover ik gezien heb elke cbet of 3x preflop
Wat?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je anders wil doen met je KK.
Je vraag is: Hij 3bet, ik heb KK, wat meot ik doen?quote:
Lekkerquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Morgen school van 10:15 - 13:45, 3 lesuren vallen uit
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Morgen school van 10:15 - 13:45, 3 lesuren vallen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |