Ik doe dit altijd in de schoolgangen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:32 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had ik ook vaak last van. Maar een manier om er vanaf te komen is door voor ze te gaan lopen. Dan lijk je net de leider en baas van de groep.
Altijd met zo'n big smile en dan in m'n hoofd dat liedje van "haters gonna hate"quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik doe dit altijd in de schoolgangen.
We kunnen alleen maar hopen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:34 schreef Zweetteef het volgende:
Als ik over 3 uur nog niet terug ben, ben ik door de ijs gezakt
hahaha je moeder wilt je nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:34 schreef Dimens het volgende:
Moeder is weer thuis. Zometeen weer ruzie.
Daar komt nog heel wat bij kijken hoor. Tevens moet ik er ook geld voor hebben wat ik nog niet heb.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zweetteef krijg eens kinkhoest.
hoe oud ben je?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar komt nog heel wat bij kijken hoor. Tevens moet ik er ook geld voor hebben wat ik nog niet heb.
27quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
Anders djoek je moeder
still jij jij bent 13quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zweetteef krijg eens kinkhoest.
Ik ben nog niet klaar om het huis uit te gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:40 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je bent 27 en woont thuistuurlijk is je moeder niet blij met je, grow up
neger wat?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar om het huis uit te gaan.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
Anders djoek je moeder
quote:
quote:
..quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat jij 20 was ofzo
Zo'n grote bek uit zo'n nietszeggend tutje. Ik blijf het ook apart vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
hahaha metalfan xDquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
hej flips ik heb lekker langer haar dan jou.
ik heb geen metalen fans haarquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaha metalfan xD
was dinsdag naar kapster die zei laat maar lekker 3 maanden groeien
Alles op z'n tijd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef Zweetteef het volgende:
[..]en daar ga je ook niet binnen een paar maanden mee samen wonen, dus dit duurt nog jaren. En het zal een reden heb dat je nog geen vrouw heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |