Nee, alleen als ik niet binnen 10 jaar een HBO diploma behaal voor zover ik weet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dan moet je de eerste maanden stufi toch terugbetalen?
Ik ben 30 januari gestopt en hoef daarom gelukkig niks terug te betalen
Komt goed. Tenks voor de waarschuwing.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
Straks rijles , SR binnenblijven![]()
ik hoop het voor je, als je WO doet wel iigquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik niet binnen 10 jaar een HBO diploma behaal voor zover ik weet.
pas je wel in de auto dikzakquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
Straks rijles , SR binnenblijven![]()
je loopt als Lucille Werner?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb wel een beetje het gedrag van een pinguin.
Socially awkward penguinquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
je loopt als Lucille Werner?
Wat dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heb ik ook last van.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Leven met een groep mensen om je heen, maar zodra iemand te dichtbij komt gaat het mis.
Ik doe dit altijd in de schoolgangen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:32 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had ik ook vaak last van. Maar een manier om er vanaf te komen is door voor ze te gaan lopen. Dan lijk je net de leider en baas van de groep.
Altijd met zo'n big smile en dan in m'n hoofd dat liedje van "haters gonna hate"quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik doe dit altijd in de schoolgangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |