We kunnen alleen maar hopen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:34 schreef Zweetteef het volgende:
Als ik over 3 uur nog niet terug ben, ben ik door de ijs gezakt
hahaha je moeder wilt je nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:34 schreef Dimens het volgende:
Moeder is weer thuis. Zometeen weer ruzie.
Daar komt nog heel wat bij kijken hoor. Tevens moet ik er ook geld voor hebben wat ik nog niet heb.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zweetteef krijg eens kinkhoest.
hoe oud ben je?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar komt nog heel wat bij kijken hoor. Tevens moet ik er ook geld voor hebben wat ik nog niet heb.
27quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
Anders djoek je moeder
still jij jij bent 13quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zweetteef krijg eens kinkhoest.
Ik ben nog niet klaar om het huis uit te gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:40 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je bent 27 en woont thuistuurlijk is je moeder niet blij met je, grow up
neger wat?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar om het huis uit te gaan.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
Anders djoek je moeder
quote:
quote:
..quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat jij 20 was ofzo
Zo'n grote bek uit zo'n nietszeggend tutje. Ik blijf het ook apart vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
hahaha metalfan xDquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
hej flips ik heb lekker langer haar dan jou.
ik heb geen metalen fans haarquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaha metalfan xD
was dinsdag naar kapster die zei laat maar lekker 3 maanden groeien
Alles op z'n tijd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef Zweetteef het volgende:
[..]en daar ga je ook niet binnen een paar maanden mee samen wonen, dus dit duurt nog jaren. En het zal een reden heb dat je nog geen vrouw heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |