Same here. Of het kots moest door mijn neus naar buiten komenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon, je bent een jongen. je moeder of vader accepteert ik ben ziek niet. ga maar naar school.
Juistquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:12 schreef Flippiee het volgende:
Leraren vragen of ze getrouwd zijnWat ze in het weekend doen
Hoe hun date was
Awkward vragen stellen aan zenuwachtige docenten. Altijd mooi.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:12 schreef Flippiee het volgende:
Leraren vragen of ze getrouwd zijnWat ze in het weekend doen
Hoe hun date was
Gewoon gaan huilen net als je zus. Of hielp da ook nie?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tis echt zo. mijn zus had eens lichte hoofdpijn en ze mocht gelijk 3 dagen thuis blijven. ik als knaap had eens koorts, maar ik moest gewoon naar school.
nop.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon gaan huilen net als je zus. Of hielp da ook nie?
ben je voor 1 feb gestopt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef mc-Piel het volgende:
Voor zover ik weet gebeurt het volgende:
- Stufi wordt stopgezet
- College geld van resterende maanden terugbetalen ( 1/12 per maand teruggave als je het al betaald hebt)
- Ik verlies 8 maandjes stufi voor m'n laatste jaar van mijn nieuwe opleiding.
- Ik moet binnen 10 jaar een HBO afronden anders moet ik al m'n stufi terugbetalen. ( Over een hele lange termijn dus dat is niet zo'n groot probleem, maar liever niet.)
Mijn vader zei altijd: Stop met janken of ik geef je een reden om te janken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon gaan huilen net als je zus. Of hielp da ook nie?
Heheh schavuiten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wij gingen altijd met de auto naar de mac, beetje paffen recht voor de ingang ( wat waren we toch een boefjes) en leraren lastigvallen met irritante kutvragen. Eigenlijk was het best wel leuk nu ik er aan terug denk.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja, word je hard vanmannen horen hard te zijn.
Tis dat je het zelf zegtquote:
Dictator ouders.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd: Stop met janken of ik geef je een reden om te janken.
Nou, dan stop je wel na 2/3 keer
Naah.. Mijn vader had gewoon een schijthekel aan nodeloos gejank.quote:
Heb jij dat van 'm overgenomen? ofquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Naah.. Mijn vader had gewoon een schijthekel aan nodeloos gejank.
mijn kinderen krijgen ook deze Spartaanse opvoeding.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja, word je hard vanmannen horen hard te zijn.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn kinderen krijgen ook deze Spartaanse opvoeding.
Ik hou niet van jankende kinderen inderdaad. Ik lijk trouwens op heel veel punten op mijn vader dus dat zal waarschijnlijk ook wel zo zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb jij dat van 'm overgenomen? of
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |