De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je twee weken eerder gestopt was, had het toch geld gescheeld?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:50 schreef mc-Piel het volgende:
Iemand ervaring met het stoppen met een opleiding na 1feb ?
Heb je gewoon pech denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:50 schreef mc-Piel het volgende:
Kusjequote:
Maak sowieso dit project af ivm de groepsleden die ik wel een goed cijfer gun. Dan moet ik geloof ik 2 maanden terugbetalen a 340 euro. Dat is niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je twee weken eerder gestopt was, had het toch geld gescheeld?
Je kunt beter doorgaan met de opleiding. Dan krijg je tenminste maandelijks nog je Stufi.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:50 schreef mc-Piel het volgende:
Ik weet er verder echt geen donder vanaf. Namelijk nog steeds bezig met m'n eerste studiequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maak sowieso dit project af ivm de groepsleden die ik wel een goed cijfer gun. Dan moet ik geloof ik 2 maanden terugbetalen a 340 euro. Dat is niet zo'n probleem.
om het vervolgens weer terug te moeten betalenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt beter doorgaan met de opleiding. Dan krijg je tenminste maandelijks nog je Stufi.
Maakt niet uit, want die stufi heb ik dan in m'n 4e jaar van mijn volgende opleiding niet meer...quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt beter doorgaan met de opleiding. Dan krijg je tenminste maandelijks nog je Stufi.
elk jaar weer andere regels. die duo moet ook eens een duidelijke website maken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat het gedoe nu is omtrent stufi, aangezien ze sinds dit schooljaar andere regelingen hebben getroffen
Als je dan alsnog een hbo opleiding binnen die 10 jaar haalt, hoef je het niet meer terug te betalen. Althans, dat is mij verteld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
om het vervolgens weer terug te moeten betalen
wel langstudeer boete a la 3k geloof ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je dan alsnog een hbo opleiding binnen die 10 jaar haalt, hoef je het niet meer terug te betalen. Althans, dat is mij verteld.
DUO is inderdaad ontzettend onduidelijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
elk jaar weer andere regels. die duo moet ook eens een duidelijke website maken.
Dat is een regel die niet meer geldt voor studenten die in het eerste leerjaar begonnen van een studie in het schooljaar 2011/2012quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je dan alsnog een hbo opleiding binnen die 10 jaar haalt, hoef je het niet meer terug te betalen. Althans, dat is mij verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |