aan het slapenquote:
nee, maar had ook geen prachtfiguurquote:
morbid-obese?quote:
jaquote:
de eerste durft zich niet te vertonen, laat staan zich te mengen in deze conversatiesquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:52 schreef ThaTim het volgende:
waar zijn etsu en dastan als je ze nodig hebt
mwoah, ging te verquote:
dat welquote:
watjequote:
je weet de helft niet, vlegelquote:
high stakes fok ruziequote:Op donderdag 9 februari 2012 00:54 schreef leeell het volgende:
ik kan een hoop hebben, maar deze poep (vooral over de DM) ging echt te ver,
als in RL-verneukende toestanden
neh, serieusquote:
dat geloof ikquote:
dastan nietquote:
3/4 was achter de schermenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:56 schreef ThaTim het volgende:
maar er waren meer users die getroll niet begrepen volgens mij
kutnazi was jijquote:
jij deed altijd mij emogif'enquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:59 schreef ThaTim het volgende:
KB zei toen zelfs:
waarom zo gemeen, zelfs thatim is aardig en hij is 'n hater
terechte userquote:
hij liep me voorbijquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:08 schreef Ezell het volgende:
O ja, jullie zitten op dezelfde school. Zijn jullie elkaar nog tegengekomen?
quote:
noquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:11 schreef leeell het volgende:
zal die al kontenbonksessies hebben gehad met etsu?
Okèquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:11 schreef Ezell het volgende:
Jordyqwerty vond ik wel een leuke user.
hoe kom jij aan deze informatiequote:
ik heb toevallig andere inside infoquote:
het uitvoeren van homo-erotische handelingen vind ik redelijk gayquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom zou ik hierover liegen? Kom op zeg.
www.twitter.comquote:
hier op de foks, gloednieuwe galaxy s2 voor de helft van de prijs van in de winkelquote:
Flow Magazinequote:Op donderdag 9 februari 2012 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat tegen de stroom in, niet meegaan met de flow
ik googelde , jezus wat een aidsquote:
quote:
quote:Flow is een magazine voor vrouwen die graag wat meer tijd voor zichzelf willen, die op zoek zijn naar authenticiteit en rust, die het leven net anders willen aanpakken en nuchtere en praktische oplossingen zoeken voor dat overvolle (maar leuke!) bestaan.
vrouwen magazines moeten over het huishouden gaan of het tevreden houden van de manquote:
Vrouwentijdschriften zijn sowieso kut. Vaak is de inhoud zo 'lief en schattig'. Mag van mij soms wel eens wat harder.quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:43 schreef leeell het volgende:
[..]
vrouwen magazines moeten over het huishouden gaan of het tevreden houden van de man
emoquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vrouwentijdschriften zijn sowieso kut. Vaak is de inhoud zo 'lief en schattig'. Mag van mij soms wel eens wat harder.
Awwwwwquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
hahaaaaaaaaaha slapen![]()
![]()
ik was aan het suderen omdat ik overdag geen zak doe
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:52 schreef leeell het volgende:
[..]
de eerste durft zich niet te vertonen, laat staan zich te mengen in deze conversaties
Iddquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:38 schreef Dastan het volgende:
Zorgelijker is dat jij op donderdagochtend om half twaalf MTV aan het kijken bent.
ik sliepquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie waren allemaal aan het kutten, maar goed.
Wat heb ik er nu weer mee te makenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ging ook niet over jou maar over rr tim lell
jij rellerquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat heb ik er nu weer mee te maken
Tevens, wie is het nu?
Ik heb gisteren niet gereldquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij relleren laatstgenoemde
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet gereld
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:54 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb hier stiekem meegelezen en iedereen erbij genaaid NSB stijl
Gisnepquote:
Maar goed inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef yosander het volgende:
Volgens mij heb ik een hoop gezelligheid gemist in de SC gisteren.
Maar goed dat ik biertjes stond de drinken in de kroeg.
Hoi Sandertje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef yosander het volgende:
Volgens mij heb ik een hoop gezelligheid gemist in de SC gisteren.
Maar goed dat ik biertjes stond de drinken in de kroeg.
Hey GM kutje.quote:
kom je aan mij dan kom je aan KBquote:
Geil.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
kom je aan mij dan kom je aan KB
wat is er anders dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Soort triootje, maar dan anders?
Kwartetje met jou erbij.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Soort triootje, maar dan anders?
wejooo deze woorden #waarheid #durftezeggen @GM @MoblO @R_RRquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
kom je aan mij dan kom je aan KB
wat doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GM R_R zei 'lazer op' tegen mij.
dat mocht je helemaal niet lezenquote:
zullen we de reeks anders even hernoemen GM? Of het mergen met de Stage SC?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
bitches pleasenooit zijn jullie hier en als jullie er zijn denken jullie meteen het roer om te kunnen goeien
doehoeeeidat gebeurt niet zomaar
KB SC, terechte hernoeming.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zullen we de reeks anders even hernoemen GM? Of het mergen met de Stage SC?
nee, want dat mag ik niet van KBquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zullen we de reeks anders even hernoemen GM? Of het mergen met de Stage SC?
Alsof er überhaupt iets gebeurde.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat heeft leeell precies verneukt? Iedereen deed net zo hard mee, behalve ik want ik zei: Ik hou me afzijdig.
'Iedereen'quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat heeft leeell precies verneukt? Iedereen deed net zo hard mee, behalve ik want ik zei: Ik hou me afzijdig.
JONGENNN ik heb het toch ook over vannacht, zei ik net ook allllllllllllllll. doe niet zoquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Iedereen'
Ik heb er niks mee te maken, ik werd er zelf in betrokken.
En er zal wel een reden zijn dat leeell als enige is geband, en de rest niet, dus zal hij wel iets hebben verneukt in de ogen van de blauwtjes.
Geen idee, ik sliep. Zal het even vragen vor je.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar wat gebeurde er vannacht dan dat banwaardig is? Helemaal niets mên.
Bovendien superstoer dat jij je afzijdig hield natuurlijk.[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar wat gebeurde er vannacht dan dat banwaardig is? Helemaal niets mên.
Bovendien superstoer dat jij je afzijdig hield natuurlijk.[ afbeelding ]
Natuurlijk tegen jou.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad.
En was dat tegen mij?
Bans worden niet besproken krijg je dan te horen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:39 schreef Etsu het volgende:
Motorbloempje, Glowmouse en/of Loki_, wat is er gebeurd dat banwaardig is?
Oké, wil je niet meer zo'n toon tegen me aanslaan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Natuurlijk tegen jou.
mwehh, dan denk ik dat erer het persoonlijk aan iell moet vragen via dm ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken krijg je dan te horen.
Dat bepaal ik zelf nog altijd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken krijg je dan te horen.
[..]
Oké, wil je niet meer zo'n toon tegen me aanslaan?
Ik niet eensquote:
Of gewoon dodelijk saai.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:42 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al vanaf juli 7 notes. Ik ben braaf.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf nog altijd.
Nee, braaf. Ik wil mod worden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of gewoon dodelijk saai.
Leuke jeugdfoto van jezelf.quote:
Schatje he?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leuke jeugdfoto van jezelf.
Ik was dikker vroegerquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leuke jeugdfoto van jezelf.
FA lijkt me reëel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Etsuuumod in wording
![]()
van SES mod worden dan of heb je iets anders in gedachten ?
Erriz geen probleem.quote:
Als ik FA ben, ontsla ik ze en worden jij en kaabee mod.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zou je glowmouse of moblo niet kunnen vervangen gaarne ?
Naissssquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik FA ben, ontsla ik ze en worden jij en kaabee mod.
glukkigquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erriz geen probleem.
da wil ik heul nie man al dat gebash zou me brekenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik FA ben, ontsla ik ze en worden jij en kaabee mod.
dan word kz modquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
glukkig
[..]
da wil ik heul nie man al dat gebash zou me breken
ik zal jou vervangenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zou je glowmouse of moblo niet kunnen vervangen gaarne ?
goed toch, hebben we alleen nog maar leuke mensen rondlopenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan wordt iedereen geband omdat ze te saai zijn
Onmogelijkquote:
Nee want dan blijft KZ als enige overquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
goed toch, hebben we alleen nog maar leuke mensen rondlopen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan wordt iedereen geband omdat ze te saai zijn
grapjasssssquote:
Ach, ze noemt KZ zelf ook een sloerie. Neem aan dat ze het dus niet zo erg vindt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef Etsu het volgende:
KAABeeEeEe, zie je dat jannetje gemeen praat over kz? ik zou hem slaan als ik jou was
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef Etsu het volgende:
KAABeeEeEe, zie je dat jannetje gemeen praat over kz? ik zou hem slaan als ik jou was
Dat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, ze noemt KZ zelf ook een sloerie. Neem aan dat ze het dus niet zo erg vindt.
Is stoer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:04 schreef Etsu het volgende:
Mijn broertje
Net kwam ik thuis, en ik zag hem buiten roken in zijn t-shirt
Het is fcking min zoveel graden en er ligt sneeuw en ijs en alles en dan gaat ie in z';n tshirt een peukie afsteken
Joo Oscar.quote:
Zeker weten, reetveter. En met jou dan?quote:
Ah, kan altijd beter. Je zit op kamers hè, hoe bevalt dat?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Zeker weten, reetveter. En met jou dan?
Zeker, bevalt uitstekend kan ik je vertellenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, kan altijd beter. Je zit op kamers hè, hoe bevalt dat?
Al chicks binnengehaald?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Zeker, bevalt uitstekend kan ik je vertellen
Ze staan in de wachtrij johquote:
Ach, boeien. Heb net op Centraal een bak ijs gegeten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:04 schreef Etsu het volgende:
Mijn broertje
Net kwam ik thuis, en ik zag hem buiten roken in zijn t-shirt
Het is fcking min zoveel graden en er ligt sneeuw en ijs en alles en dan gaat ie in z';n tshirt een peukie afsteken
o wauw, dan heb ik jou gezien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, boeien. Heb net op Centraal een bak ijs gegeten.
Waar?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker wel. Meisjes die bakken ijs eten trekken direct mijn aandacht.![]()
Scherp.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:56 schreef Etsu het volgende:
Ezell is bang dat Dastan nu weet hoe Ezell eruit ziet.
Nou dan niet hoor, genoeg mensen die kunnen bevestigen dat ik op steenworp van amsterdam cs woon en ik ben net thuis. Liep erdoorheen voor de pont.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:00 schreef Ezell het volgende:
[..]Alsof ik hem geloof. Als hij nu op Amsterdam Centraal zou zijn zou hij mij wel kunnen zien.
sta je nu op amsterdam centraal met je mobiel/ipod in je ene hand en een bak ijs in je andere hand?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:00 schreef Ezell het volgende:
[..]Alsof ik hem geloof. Als hij nu op Amsterdam Centraal zou zijn zou hij mij wel kunnen zien.
en peuk in d'r bakkesquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
sta je nu op amsterdam centraal met je mobiel/ipod in je ene hand en een bak ijs in je andere hand?
Ja, via Utrecht zeker.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou dan niet hoor, genoeg mensen die kunnen bevestigen dat ik op steenworp van amsterdam cs woon en ik ben net thuis. Liep erdoorheen voor de pont.
Menstruatierood.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:24 schreef Ezell het volgende:
Dan kan me vast heel goed vertellen wat de kleur van mijn muts is.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:25 schreef Dastan het volgende:
Alsof ik op kledij let.![]()
Volgens mij had je geen muts op trouwens.
Ja maar dan moet ik weer wachten tot ie binnen is enzo en dan kan ik hem niet van tevoren zien enzo en ik ben een zeur want ik wil weer echt een specifieke muts enzo.quote:
Ja, internet vertrouw ik niet. Straks krijg ik veel te kleine kleren of juist te groot enzo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef Ezell het volgende:
In de winkel rondneuzen en passen is veel leuker.
Ik vergeet het telkensquote:
Is het ook, maar vaak is het ook heel vermoeiend. Dan wil ik iets en dan kan ik het niet vinden en dan word ik pischagrjinig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef Ezell het volgende:
In de winkel rondneuzen en passen is veel leuker.
Daar heb ik juist last van als ik online kleding wil bestellen. Daarom doe ik het ook bijna nooit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, internet vertrouw ik niet. Straks krijg ik veel te kleine kleren of juist te groot enzo.Het live bekijken en passen en voelen en ruiken is veel leuker. Maar zoals HJ ook al zei, is het reuze irritant als de kleren die je zoekt er niet in je maat verkrijgbaar zijn.
Daarom doelloos winkelen. Dan kom je met de leukste dingen thuis.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is het ook, maar vaak is het ook heel vermoeiend. Dan wil ik iets en dan kan ik het niet vinden en dan word ik pischagrjinig.
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik juist last van als ik online kleding wil bestellen. Daarom doe ik het ook bijna nooit.
[..]
Daarom doelloos winkelen. Dan kom je met de leukste dingen thuis.
eg nie :Squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |