Nee, braaf. Ik wil mod worden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of gewoon dodelijk saai.
Leuke jeugdfoto van jezelf.quote:
Schatje he?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leuke jeugdfoto van jezelf.
Ik was dikker vroegerquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leuke jeugdfoto van jezelf.
FA lijkt me reëel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Etsuuumod in wording
![]()
van SES mod worden dan of heb je iets anders in gedachten ?
Erriz geen probleem.quote:
Als ik FA ben, ontsla ik ze en worden jij en kaabee mod.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zou je glowmouse of moblo niet kunnen vervangen gaarne ?
Naissssquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik FA ben, ontsla ik ze en worden jij en kaabee mod.
glukkigquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erriz geen probleem.
da wil ik heul nie man al dat gebash zou me brekenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik FA ben, ontsla ik ze en worden jij en kaabee mod.
dan word kz modquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
glukkig
[..]
da wil ik heul nie man al dat gebash zou me breken
ik zal jou vervangenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zou je glowmouse of moblo niet kunnen vervangen gaarne ?
goed toch, hebben we alleen nog maar leuke mensen rondlopenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan wordt iedereen geband omdat ze te saai zijn
Onmogelijkquote:
Nee want dan blijft KZ als enige overquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
goed toch, hebben we alleen nog maar leuke mensen rondlopen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan wordt iedereen geband omdat ze te saai zijn
grapjasssssquote:
Ach, ze noemt KZ zelf ook een sloerie. Neem aan dat ze het dus niet zo erg vindt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef Etsu het volgende:
KAABeeEeEe, zie je dat jannetje gemeen praat over kz? ik zou hem slaan als ik jou was
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef Etsu het volgende:
KAABeeEeEe, zie je dat jannetje gemeen praat over kz? ik zou hem slaan als ik jou was
Dat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, ze noemt KZ zelf ook een sloerie. Neem aan dat ze het dus niet zo erg vindt.
Is stoer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:04 schreef Etsu het volgende:
Mijn broertje
Net kwam ik thuis, en ik zag hem buiten roken in zijn t-shirt
Het is fcking min zoveel graden en er ligt sneeuw en ijs en alles en dan gaat ie in z';n tshirt een peukie afsteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |